Hop til indhold

Recommended Posts

Synes lige hun fortjener endnu en positiv anmeldelse.... da jeg efterhånden har besøgt hende en del gange og generelt kun haft gode oplevelser som følger:

 

Stedet: 8/10 Ligger diskret - dog står man typisk til udstilling et par minutter før hun åbner

Pigen: 7/10 Det er ikke hende på billederne men en skøn "dame" der sikkert er 35-40 somre

Ydelsen: 9/10 Altid varieret men med et fantastisk blow - jeg endnu ikke har prøvet andre steder.

Gentagelsesfaktor: 10/10 Kommer jævnligt når lejligheden byder sig

Pris: 10/10 Det er squ i orden med kr. 800 for en times god voksenleg

 

Eneste anke herfra er at hun kan være svær at få fat i selv om hendes annonce er aktiv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

-sidst jeg var der, var der 25 opkald på hendes tlf, på den time jeg var der, så hun er nogenlunde efterspurgt. 

- hun er en knag, hvis man kan lide at slikke fisse og det der ligger sydligere, at give hende finger er også i den grad tilladt, så da jeg havde slikket hende i en times tid, sendte hun besked til sin , "manager", om at hun holdt pause i 1½ time, I'm not machine", som hun sagde.

Rygtet siger også at hun kan finde på at tage hjem til hjemlandet, og lade annoncen, være aktiv.

Men det er altså ulejligheden værd, med de mange forgæves opkald, hvis man kommer i audiens. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej. Hvis man bestiller en halv time med hende, er det så en halv time ( flere udløsninger. hvis man vil og kan) eller er det bare til du er kommet og så er det ud af vagten? og kysser hun? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg menes ikke at være blevet snydt med tiden --- men har altid taget én time hvor der er givetvis er mulighed for at komme 10 gange hvis du lyster. Jeg kan dog kun 1-2 gange.

Tænker det er samme set up med ½ time, ellers spørg ind til det når du får fat i hende ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Inga er en knag (præcist ordvalg). Jeg plejer at bestille en time, hvor man kan få lov at komme alle de gange, man vil. Det gælder sikkert også ved køb af en halv time. 

Tiden er præcis, da Inga ringer op til "my boss". Når tiden er udløbet ringer hun Bossen op igen og bekræfter at alt er OK. Dette er som regel ret spøjst, idet hun skærer ansigt og giver grimasser. Inga kan være flyvsk. Men hun er den bedste suttepige i Staden. Kun Lily og Natasha han nå hendes niveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Katten skrev, for 29 minutter siden:

Er det hende her?

Ja - og nej. Søg i arkivet om hendes billedpolitik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke hende på billederne. Hun er midt i 30'erne vil jeg tro men hun er stadig en af byens bedste ... Jeg er kun 27 og har besøgt en del. Er helst til yngre piger, men alligevel, så ligger hun ihvertfald på top 3 på min liste... ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 43 minutter siden:

Ok fotos er altså ikke ægte. . Men minder hun om billederne eller er de helt ved siden af? 

Jag skulle vilja lägga till att hon haft 100 forskellige billder under en lång tid, med mycket smukke fotos.....all fake. Men det förtar inte en god upplevelse :) 

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asschampion skrev, for 3 timer siden:

Det er ikke hende på billederne. Hun er midt i 30'erne vil jeg tro men hun er stadig en af byens bedste ... Jeg er kun 27 og har besøgt en del. Er helst til yngre piger, men alligevel, så ligger hun ihvertfald på top 3 på min liste... ;) 

Ja, og så er hun nok nærmere 45. Dejlig dame!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 19 minutter siden:

Men minder hun om sine fotos? 

Hmm, den er sgu svær. Hun har haft mange forskellige billeder gennem tiden, men dem hun bruger nu, har hun brugt før, og de er ikke heeelt ved siden af: Læg 10 kg og 20 år til og giv modellen lidt større bryster, så nærmer vi os. Anyway, så er Inga vel en af de mest omtalte på dette forum, og bestemt ikke uden grund - hun er super dejlig, sød, sjov og rigtigt lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

København er envidere begreb, kunne du oplyse bydel, eller postnummer 

vh Alko

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...