Dr X 1458 Skrevet 12. Marts, 2016 I min jagt i arkiverne efter fotos to tråden om erotiske fotos dukker der også nogle fine erotiske tegninger op af og til, her er der nogle penis fantasier eller måske skulle temaet være "womans best friend". mvh Dr X 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 12. Marts, 2016 Det var da også på tide med en fornyelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 14. Marts, 2016 Kunstneren Bernhard Perroud http://bernardperroud.com/ er interessant at følge. Der er både erotisk og ikke erotisk materiale på hans site og både hans eget og andres tegninger m.v. Her et eksempel på hans egen kunst. Mvh Dr X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 15. Marts, 2016 Og en lidt simpel tegning. Og en livslang kærlighed, som jeg er lidt flov over. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Marts, 2016 Midtj skrev, for 10 timer siden: Og en lidt simpel tegning. Og en livslang kærlighed, som jeg er lidt flov over. Hvorfor dog det....Midtj???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 16. Marts, 2016 dråben skrev, for 43 minutter siden: Hvorfor dog det....Midtj???? Jeg mener egentlig at surrealisme er noget fansi poppet lort, men mange af ideerne er samtidig så barnlig nem at gennemskue. Som for eksempel dette. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 16. Marts, 2016 En religiøs tegning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 17. Marts, 2016 Smuk og lidt mystisk tegning. Mvh Dr X 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 17. Marts, 2016 Dr X skrev, for 3 timer siden: Smuk og lidt mystisk tegning. Mvh Dr X Her er vi vist kommet over i psykiatrien, min Kære DR X. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 20. Marts, 2016 Sådan lidt science fiction agtigt, men der er noget over tegningen jeg finder meget pirrende. Mvh Dr X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg