Hop til indhold
tulle

Swingerklub

Recommended Posts

Jeg har gået og tænk på at prøve et besøg i en swingerklub. Jeg har dog aldrig prøvet det før, men jeg synes, at det lyder super spændende. Jeg er dog lidt betænkelig ved det, da jeg har hørt både positive og negative ting mht et besøg i en swingerklub. Jeg har i særdeleshed overvejet at besøge Joys i Aarhus, da det ikke er specielt langt fra, hvor jeg bor. Jeg er med på det meste når det kommer til sex, så sex med fremmede eller i grupper skræmmer mig ikke som sådan. Er der måske nogen herinde på EG, som har nogle råd mht at gå i swingerklub eller måske har nogle erfaringer, de vil dele ud af? Både gode og dårlige erfaringer er velkomne, da det kunne være fedt at få et godt billede af hvad der venter mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gør det!

For mit vedkommende var det en fed oplevelse, men det er ikke noget jeg sådan vil rende og gøre jævnligt.

Man skal være pænt ekstrovert og udadvendt, og man skal ikke være bange for afslag. Det er ikke lige i min boldgade, så jeg har mere sjov andre steder :)

Men det er ikke en oplevelse jeg vil være foruden, og det er altid værd at få rykket til nogle grænser.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
tulle skrev, 1 time siden:

Jeg har gået og tænk på at prøve et besøg i en swingerklub. Jeg har dog aldrig prøvet det før, men jeg synes, at det lyder super spændende. Jeg er dog lidt betænkelig ved det, da jeg har hørt både positive og negative ting mht et besøg i en swingerklub. Jeg har i særdeleshed overvejet at besøge Joys i Aarhus, da det ikke er specielt langt fra, hvor jeg bor. Jeg er med på det meste når det kommer til sex, så sex med fremmede eller i grupper skræmmer mig ikke som sådan. Er der måske nogen herinde på EG, som har nogle råd mht at gå i swingerklub eller måske har nogle erfaringer, de vil dele ud af? Både gode og dårlige erfaringer er velkomne, da det kunne være fedt at få et godt billede af hvad der venter mig :) 

Jeg går ud fra du er hankøn, det er ikke nemt at "score" på swingerklubber, hvis du ikke er et "kendt" ansigt eller har noget særlig at byde på.

Hvis du kommer en sjældent gang, så får du ikke meget ud af det andet end en oplevelse/kikkert. Men prøv det.

Jeg kommer i klubberne, når jeg har en aftale eller kommer sammen med en pige. Gider ikke at kukkelure og spilde tiden.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 15 minutter siden:

Jeg går ud fra du er hankøn, det er ikke nemt at "score" på swingerklubber, hvis du ikke er et "kendt" ansigt eller har noget særlig at byde på.

Hvis du kommer en sjældent gang, så får du ikke meget ud af det andet end en oplevelse/kikkert. Men prøv det.

Jeg kommer i klubberne, når jeg har en aftale eller kommer sammen med en pige. Gider ikke at kukkelure og spilde tiden.

Ja, man må nok indse, at det er mest optimalt, hvis man følges med nogen :) jeg tror, at jeg prøver lykken i næste uge

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har nu været i swingerklub nogle gange, både alene og med fruen.

Men ja som enlig hankøn kan det være lidt sværere.

Som en skriver, så hjælper det at være ekstrovert og ikke bange for et nej.

Du vil nok opleve at der er væsentlig flere mænd end kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også flere gange overvejet at kigge ned i en Swingerclub, men ligesom med glædespiger, så er det uden fruens kendskab. Derfor ville det være lidt mærkeligt at networke dernede, oprette profil og kende nogen, hvis man alligevel ikke skal gøre det til en hobby.

Som alternativ kan du jo prøve et sex event i Ahornsgade, hvor der er tre kvinder og x antal mænd. Jo det koster og oplevelsen et bestilt, men så er der højere sex-garanti, og man får oplevelsen af at være i et kollektivt miljø med en masse sex, stønnen og almindelige mænd med hår på ryggen. Måske er man slet ikke til det alligevel. :) 

Har prøvet det én gang. Det var fint at prøve, men ikke noget jeg har gentaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...