Hop til indhold
Guest fersken

Anmeldelser skrevet af GP'en ?

Recommended Posts

Guest fersken

Hej alle Eroguide bruger og måske mest Glædespigerne,

Jeg har læst en hel del inde i dette fede forum. Hver gang jeg støder på et skriv fra en GP kan jeg ikke lade være med lige at tjekke profil m.m. på denne kvinde. Nogle af Jer GP er vildt gode til at formulere Jer og ikke mindst give inspiration til hvad næste "trip" skal være.

Kunne det ikke være en ide at lave et forum, hvor det var Jer GP'er som skrev anmeldelser af Jeres gæst/oplevelse/besøg ? Jeg er sikker på det ville vække min interesse og gøre det nemmere at finde den GP som vil passe til mit næste besøg. Hverken gæst eller GP har noget ud af for mange forgæves besøg. Jeg ved godt ikke alt som står skrevet herinde behøver at være sandt men vi har jo også selv mulighed for at kommentere på GP'ens anmeldelse.

Glæder mig til at få reaktioner på dette forslag :-)

Hvem bliver den første ?

God weekend til Jer alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det tror jeg simpelthen ikke kommer til at ske, at kvinder sætter hele deres forretning på spil. Der er dog skrevet et par enkelt anmeldelser af kvinder herinde, men det har umiddelbart været aftalt med den enkelte gæst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fersken

Til Iscenesat Virkelighed (fedt navn iøvrigt). Tak for dit svar og synspunkt, men forstår det ikke helt. Vil det være at sætte sin forretning på spil ? Man bestemmer jo selv om man vil referere til en positiv oplevelse eller holde inde med det som kunne skade ens forretning.

Jeg vil klart se det som et plus når en GP skriver om hendes oplevelser. I ville have mulighed for at bruge det som et udvidet menu kort, hvor gæsten kan orientere sig om hvad der kan forekomme hos dig.

Er jeg helt skævt på den ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men giver det et realistisk og nuanceret billede hvis vi kun skriver det I gerne vil læse? Nej, vel. ;)

Peter og Hans Jørgen går alligevel aldrig fra en med den samme oplevelse i bagagen. Én ting er hvad man som kvinde tilbyder sine kunder, noget helt andet er den der udefinerbare kemi og hvilken indstilling manden møder op hos en med og alt det jazz. Det er muligt at det er god reklame kun at skrive rosenrødt om alle de præmietyre man har haft besøg af den pågældende dag, men det er immervæk ikke realistisk eller tæt på sandheden. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fersken

Jeg forstår godt hvad du skriver og er helt med på at der ville være risiko for at sandheden ikke kommer frem. Når vi læser de "normale" anmeldelser er det jo heller ikke med garanti for den nøgne sandhed. Min tanke var heller ikke at der dagligt skulle berettes om alle Jeres besøg. I min naive verden tror jeg alligevel på at der er nogle af Jeres oplevelser der kunne være fede for os andre at få et indblik i. Dit navn antyder at vi bevæger os i en iscenesat virkelighed hvori jeg godt kunne nyde at få min fantasi stimuleret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Det vil der ikke komme et ærligt billede ud af.
Det ville være en anbefaling af os selv og som vi ser den og ikke sikkert kunderne ser det på samme måde.

Jeg kunne sagtens sidde og skrive en eller anden saftig historie som en slags salgstale i håb om der sidder nogen og tænker ... WOW hende må vi prøve.

Du kan heller ikke finde din GP udfra hendes oplevelse som hun ser den med sine øjne, men du kan læse hvis andre har anmeldt og deres oplevelser har været.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha jeg gad nu godt modtage en oprigtig anmeldelse af en GP .... meeeeeen nok helst som privat besked. :D

 

Konstruktiv kritik kan kun gøre manden bedre, hvis han er klar til at modtage det.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fersken
Annette6 skrev, for 3 timer siden:

Det vil der ikke komme et ærligt billede ud af.
Det ville være en anbefaling af os selv og som vi ser den og ikke sikkert kunderne ser det på samme måde.

Jeg kunne sagtens sidde og skrive en eller anden saftig historie som en slags salgstale i håb om der sidder nogen og tænker ... WOW hende må vi prøve.

Du kan heller ikke finde din GP udfra hendes oplevelse som hun ser den med sine øjne, men du kan læse hvis andre har anmeldt og deres oplevelser har været.
 

Ja der vil være stor risiko for at nogle GP ville fremhæve sig selv og lave et skævt billede. Men jeg tror også hurtigt læserne ville kunne gennemskue disse på samme måde som øvrige falske anmeldelser m.m. her på Eroguide. Der er jo en ganske hurtig response når vi gennemskuer fake anmeldelser falske billeder m.m. Så de GP'er der virkelig gav den gas og var oprigtige og ærlige ville få credit for det... blot en teori.

Tip toe skrev, 1 time siden:

Ha ha jeg gad nu godt modtage en oprigtig anmeldelse af en GP .... meeeeeen nok helst som privat besked. :D

 

Konstruktiv kritik kan kun gøre manden bedre, hvis han er klar til at modtage det.

Ja det kunne være sjovt og lærerigt at blive anmeldt. Vi kunne helt sikkert også lærer af andres tricks og fejl.

Er endnu ikke blevet overbevist om at det er en dårlig ide :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man kikker tilbage i arkiverne vil man kunne finde nogen få anmeldelser, hvor GP anmelder kunder. Nogen skal nok findes tilbage på venuslogen.

Har desværre ikke gemt links.

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
fersken skrev, for 2 timer siden:

Er endnu ikke blevet overbevist om at det er en dårlig ide :-)

Jeg synes at dit forslag er noget at det mest tåbelige og håbløse, jeg endnu har læst på EG.:oops:

Hvor mange forretninger tror du vil 'anmelde' (beskrive) deres kunder selvom det kan gøres det anonymt, og hvor mange tror du vil skrive dårligt om dem og deres besøg????

Og bortset fra det så er EG primært et brugerforum for anmeldelser af besøg hos GP'er mv/efterlysninger af GP'er mv, så anmeldelser af folk der besøger disse grupper  ligger slet ikke i kortene. Og rent personligt vil jeg blive stiktosset hvis jeg så en anmeldelse at mit besøg (hvis jeg ikke havde accepteret det på forhånd), det er jo ikke mig, der er den professionelle og tjener penge på det, tværtimod

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener nu også de piger, der oprigtigt har skrevet en anmeldelse af en kunde, har spurgt først med en 100% ratio.

Der var dog (i sommers) er par østeuropæiske piger i byen, som absolut ikke fandt sig i andet end skamros, så alt under blev kvitteret med verbale kasteskyts og argumenter for hvorfor det var mandens skyld at han ikke fik en 100% oplevelse. (Counter-anmeldelse?)

Kan kun betragte det som ren og skær dumhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Én ting er små anonyme anekdoter fra diverse oplevelser, men direkte anmeldelser ser jeg noget formålsløst.

Hvis det er aftalt med gæsten, er det jo i princippet ret iscenesat. Hvis det ikke er aftalt, er det at balancere lige på grænsen af - eller overskride - diskretionen, alt efter hvor meget pigen oplyser om gæsten.

Men skulle det endelig blive sådan, så burde det være som en underetage i Annonceforum. ;) 

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...