Hop til indhold

Recommended Posts

Hej EG

Jeg ville høre om der var nogle der kendte private steder, altså piger/kvinder der giver massage, som der måske ikke lige er til at finde på nettet, men en man skal høre om osv. Her tænker jeg de eventuelt gør det hjemme hos dem selv eller eventuelt kommer ud til en. Jeg havde hørt om en på Amager og besøgte hende, men det var desværre ikke særlig godt.

Det må gerne være en massage med en fræk afslutning, men det er ikke noget krav. Det er også helt fint hvis de ikke er danskere. 

Jeg efterspørger dette da jeg er ny til massage, og tænker det ville være lettere at starte på den måde.

Jeg håber i kan hjælpe mig :)

- Marc

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du søger på Malle herinde 

Hun er i mine øjne en af de bedste massør jeg har prøvet og jeg har prøvet en del ;-)

Hun er dansk og hun er fræk :-D

Rollo 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det :D Må lige tjekke hende ud! 

Jeg syntes bare det virker vildt at der ikke er flere sådan private massører som måske gør det hjemme hos dem osv. Og ikke mindst er så svære at finde hvis der er nogle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
prebensoft skrev, for 7 minutter siden:

er selv hel vild med dalya ved bagsvær station

Preben, kan du finde et billede af hende? :) Syntes hun virker lidt dyr, eller det måske bare mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panaman skrev, for 15 timer siden:

Tak for det :D Må lige tjekke hende ud! 

Jeg syntes bare det virker vildt at der ikke er flere sådan private massører som måske gør det hjemme hos dem osv. Og ikke mindst er så svære at finde hvis der er nogle.

Det med at gøre det hos sig selv er jo netop meget privat.  Hvis du så gerne vil have lidt frækt oveni massagen så er kvinden jo en GP´er og  skal passe endnu  mere på sit privatliv. Privat/Diskret er nok det tætteste du kommer på privat. Held og lykke med at finde en :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 2 timer siden:

Det med at gøre det hos sig selv er jo netop meget privat.  Hvis du så gerne vil have lidt frækt oveni massagen så er kvinden jo en GP´er og  skal passe endnu  mere på sit privatliv. Privat/Diskret er nok det tætteste du kommer på privat. Held og lykke med at finde en :-)

Undskyld hvis jeg spørger dumt, men en "GP'er"? 

Håber ikke du finder dette spørgsmål stødende på nogen måde, men er bare nysgerrig :) Har du da selv haft udført private massager, og gør du det stadig? 
(ved selvfølgelig intet om din status eller noget)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panaman skrev, for 3 timer siden:

Undskyld hvis jeg spørger dumt, men en "GP'er"? 

Håber ikke du finder dette spørgsmål stødende på nogen måde, men er bare nysgerrig :) Har du da selv haft udført private massager, og gør du det stadig? 
(ved selvfølgelig intet om din status eller noget)

Hej igen igen

Jeg er ikke uddannet så er ikke hvad du søger men ja har da massage med i men er ikke aktiv pt. Laver kun 1 lille aftale pr. måned med en fast. Du spørger desuden alt hvad du vil. Kan se du fik svar fra en anden på hvad en GPer er.

God Lørdag herfra

Amilf

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 3 minutter siden:

Hej igen igen

Jeg er ikke uddannet så er ikke hvad du søger men ja har da massage med i men er ikke aktiv pt. Laver kun 1 lille aftale pr. måned med en fast. Du spørger desuden alt hvad du vil. Kan se du fik svar fra en anden på hvad en GPer er.

God Lørdag herfra

Amilf

Tak for dit flotte svar :) Det altid dejligt at snakke med en der er åben. Jeg må indrømme at han er en heldig fyr :)

Jo tak :) Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal spørge dig om dette, men kender du til nogen glædespiger, som udfører massage, eventuelt med afslutning. (Er dog overhoved ikke nødvendigt!) Det mere så det kommer lidt ned på et, som du skriver diskret/privat plan, hvis man må bruge ordet amatører. (Lægger dog intet negativt i ordet).

 

Tak i lige måde :)

Pana 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panaman skrev, for 8 minutter siden:

Tak for dit flotte svar :) Det altid dejligt at snakke med en der er åben. Jeg må indrømme at han er en heldig fyr :)

Jo tak :) Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal spørge dig om dette, men kender du til nogen glædespiger, som udfører massage, eventuelt med afslutning. (Er dog overhoved ikke nødvendigt!) Det mere så det kommer lidt ned på et, som du skriver diskret/privat plan, hvis man må bruge ordet amatører. (Lægger dog intet negativt i ordet).

 

Tak i lige måde :)

Pana 

Hej igen

Jeg er desværre ikke proff i denne her branche. Kender ingen beklager. Tror du skal vente på svar fra en af fyrene herinde. Kan se du allerede har fået et svar. Prisen er nok den du ser desværre. Held og lykke med det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, Lige nu:

Hej igen

Jeg er desværre ikke proff i denne her branche. Kender ingen beklager. Tror du skal vente på svar fra en af fyrene herinde. Kan se du allerede har fået et svar. Prisen er nok den du ser desværre. Held og lykke med det :-)

Nå okay, men har du kendskab til nogen der udfører helt normal massage? :) Sådan i deres eget hjem. Intet frækt. Bare helt normal massage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panaman skrev, for 8 minutter siden:

Nå okay, men har du kendskab til nogen der udfører helt normal massage? :) Sådan i deres eget hjem. Intet frækt. Bare helt normal massage? 

Nej desværre og vel ikke nogen som annoncerer herinde. HVorfor skal det være i deres hjem nu du ikke behøver sex ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det behøver det skam heller ikke at være, tænkte bare siden de måske ikke lige havde deres egen hjemmeside eller annonce, at det nok var hjemme hos dem selv de ville gøre det? :) Endelig ret mig hvis jeg er forkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...