Hop til indhold

Recommended Posts

Brødre

 

Havde læst meget godt om Lily her på EG, så jeg tog forbi på Nørrebro for en omgang megafransk. 500,- kr skiftede ejer og jeg fik mulighed for lige at vaske kalorius. Selve akten var ok. Det er korrekt at hun har en god teknik med tungen når kalorius er helt inde dybt i hendes mund.

Lily er meget imødekommende og har nogle super flotte bryster. Jeg måtte dog et par gange bede hende om øjenkontskt, som jeg synes er rigtig fræk ved fransk. Vi prøvede forskellige positioner. Mig på ryggen, hende siddende på senge og mig stående. Sådan sluttede vibogså af hvor jeg tømte mig i hendes mund. Hun tog imod lamdningen men spyttede ud - mente eleers megafransk er med slug. Men fair nok selv om jeg ikke har spist asparges! ;)

alt i alt en ok oplevelse men ikke verdens bedste blæs jeg nogensinde har fået. Det står hedengangne Eva fra Cassiopeiastars på Østerbro fir da jeg frekventeede hende for efterhåndeb 20 år siden. Hun var et gude knald!

 

lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at du havde en god oplevelse - ligesom jeg selv har haft det hos Lily. Megafransk er ikke nødvendigvis med slug, men afhænger helt af den enkelte pige - de skal jo også tænke på kalorierne i løbet af en dag :-) 

Mht. øjenkonkankt og generelt nærvær bør man nok ikke vælge Lily som første prioritet. Bevares, hun er sød og høflig, men har en vis distance. Sexen er også lidt triviel. Jeg besøger hende pga. de formidable sutteegenskaber og det lækre look. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt rigtigt set. Babserne er hård pumpet sili. Alt for hårdt efter min smag. Men hendes krop er fast og naturlig, hvis ellers en stor rygtaovering virker naturlig :-) Hun har tabt nogle kilo siden sidste besøg før jul, så hun er nu endnu mere fast i kødet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...