Hop til indhold
Docman

Advarsel MathildeBlow og lignende

Recommended Posts

Hejsa Gutter

Har haft skrevet med MathildeBlow, som vist er blokeret nu. Men sød pige at snakke med... skriver frækt... Giver mobil ud i første kontakt... altså Hej... skriv på sms.... Lidt frække beskeder.... aftale om at mødes.... men kan du overføre lidt hvis jeg sender lidt frække billeder..... HAHA.... Fuck en Fake !!! Det var sgu fristende selvom jeg udemærket vidste at det var et par hundrede ud af vinduet og at hun ville undvige IRL møder..... Fuck at miste et par 100 men hader fakes og synes vi skal gøre en indsats for at få dem stoppet... De er så åbenlyse i deres fakes.... Så selvom man trænger til at blive tømt.... SEND IKKE PENGE... hvis de er til noget IRL....så mødes de alligevel... tro mig ! Blot til info.

Redigeret af Internalizer
Fjernet mobilnummer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docman skrev, for 6 timer siden:

Hejsa Gutter

Har haft skrevet med MathildeBlow, som vist er blokeret nu. Men sød pige at snakke med... skriver frækt... Giver mobil ud i første kontakt... altså Hej... skriv på sms.... Lidt frække beskeder.... aftale om at mødes.... men kan du overføre lidt hvis jeg sender lidt frække billeder..... HAHA.... Fuck en Fake !!! Det var sgu fristende selvom jeg udemærket vidste at det var et par hundrede ud af vinduet og at hun ville undvige IRL møder..... Fuck at miste et par 100 men hader fakes og synes vi skal gøre en indsats for at få dem stoppet... De er så åbenlyse i deres fakes.... Så selvom man trænger til at blive tømt.... SEND IKKE PENGE... hvis de er til noget IRL....så mødes de alligevel... tro mig ! Blot til info.

Hohum.

Ikke nogen personlige oplysninger på forum. Har fjernet et telefonnummer.

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...