Hop til indhold
BennyBom

tantra LIGNENDE med samleje?

Recommended Posts

Hej Gutter (og gutinder)

Jeg leder efter en GP som tilbyder noget tantra lignende, men hvor vi kan afslutte med et samleje. Hvem i Jylland tilbyder dette? Helst i Nordjylland, men jeg kan køre lidt efter den rette.
Efter mange besøg, må jeg konstatere at jeg ikke er til et "kom ind og smid bukserne, knep og farvel" tilbud. Jeg er egentlig mest til at det er MIG der bliver forkælet og langsomt tændt. (jeg tror nogen af GP'erne kalder det søstjernesex? :))
Thai kommer lidt derhen ad, men gerne lidt mere tantra end massage.
Hilsner fra BennyBom

Del dette indlæg


Link til indlæg
BennyBom skrev, for 16 minutter siden:

Hej Gutter (og gutinder)

Jeg leder efter en GP som tilbyder noget tantra lignende, men hvor vi kan afslutte med et samleje. Hvem i Jylland tilbyder dette? Helst i Nordjylland, men jeg kan køre lidt efter den rette.
Efter mange besøg, må jeg konstatere at jeg ikke er til et "kom ind og smid bukserne, knep og farvel" tilbud. Jeg er egentlig mest til at det er MIG der bliver forkælet og langsomt tændt. (jeg tror nogen af GP'erne kalder det søstjernesex? :))
Thai kommer lidt derhen ad, men gerne lidt mere tantra end massage.
Hilsner fra BennyBom

Det tilbyder mange vel.

Det skal bare aftales på forhånd :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 2 timer siden:

Måske kunne værtinden være noget for dig – men det er ikke i nordjylland.

https://annoncelight.dk/showad/198508

Jeg har ikke besøgt hende endnu, men har pokkers meget lyst :)

Tak, jeg har faktisk kig på værtinden, men der er dælme langt, så jeg havde håbet på en lidt tættere på Nordjylland :)
Hertil kommer at hendes koncept er at man som afslutning får en omgang svensk. Hvis man herefter kan mere, kan man tilkøbe samleje. Men jeg har ingen lyst til sex når først jeg er kommet, så med mindre hun er villig til at jeg IKKE får udløsning ved hendes håndarbejde, så kommer samlejet næppe til at ske. Der går mindst 30 min før jeg kan mønstre noget lyst igen...
Værtinde, jeg håber du læser med her og har lyst til at give dit besyv med?

Redigeret af BennyBom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...