Hop til indhold
dissingsen

Nina - thaimassage - Folehaven - Ellebjergvej

Recommended Posts

Jeg havde aldrig prøvet B2B og ville prøve. Hun hed Nina og lignede et rigtigt lille Thai-nips. Vi havde talt i telefonen om B2B, og jeg havde fået forklaret hvad det. Men åbenbart på grund af sproglige misforståelser, eller manglende hukommelse, begyndte hun med tantra og ikke særligt ophidsende, eftersom hun bare sad med alt tøjet på i fodenden. Jeg spurgte om vi ikke havde aftalt B2B i telefonen, og det kom til en verbal udredning om hvad jeg havde sagt. Og jeg bad hende så skifte til B2B, men hun konstaterede så at der allerede var gået 11 minutter. Jeg blev småvred, og "lillepeter" havde allerede helt tabt lysten. Og jeg foreslog så at vi bare stoppede. Og så skred hun bare, og jeg kunne stå og klæde mig på alene. Det eneste hun lige kunne finde ud af var at åbne døren da jeg gik. Og det virkede bare som om at hun grinede af mig. Hun kunne da i det mindste have sagt undskyld, eler at "det var hun ked af". Jeg undrede mig over hendes 'købmandssans´'. En utilfreds kunde kommer aldrig tilbage. Jeg kan bestemt ikke anbefale dette sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Nina til en B2B. Det var en ret ligegyldig omgang, hun virkede fraværende. Det har jeg fået langt bedre andetsteds. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dissingsen skrev, for 2 timer siden:

Jeg havde aldrig prøvet B2B og ville prøve. Hun hed Nina og lignede et rigtigt lille Thai-nips. Vi havde talt i telefonen om B2B, og jeg havde fået forklaret hvad det. Men åbenbart på grund af sproglige misforståelser, eller manglende hukommelse, begyndte hun med tantra og ikke særligt ophidsende, eftersom hun bare sad med alt tøjet på i fodenden. Jeg spurgte om vi ikke havde aftalt B2B i telefonen, og det kom til en verbal udredning om hvad jeg havde sagt. Og jeg bad hende så skifte til B2B, men hun konstaterede så at der allerede var gået 11 minutter. Jeg blev småvred, og "lillepeter" havde allerede helt tabt lysten. Og jeg foreslog så at vi bare stoppede. Og så skred hun bare, og jeg kunne stå og klæde mig på alene. Det eneste hun lige kunne finde ud af var at åbne døren da jeg gik. Og det virkede bare som om at hun grinede af mig. Hun kunne da i det mindste have sagt undskyld, eler at "det var hun ked af". Jeg undrede mig over hendes 'købmandssans´'. En utilfreds kunde kommer aldrig tilbage. Jeg kan bestemt ikke anbefale dette sted.

Havde selv tænkt mig at besøge hende - det skal jeg så ikke nu. :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sammy skrev, for 15 timer siden:

Der plejer da at være prisforskel på B2B og Tantra...

Er der et link til deres hjemmeside.

Prøv at gå 2 tråde op, der er et link, dog ikke til en hjemmeside, men hendes annonce på Escordtguide.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
dråben skrev, for 4 timer siden:

Prøv at gå 2 tråde op, der er et link, dog ikke til en hjemmeside, men hendes annonce på Escordtguide.dk

Tak :-) Så det godt men kunne ikke lige finde en rigtig hjemmeside på nettet, det var den jeg var interesseret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sammy skrev, for 36 minutter siden:

Tak :-) Så det godt men kunne ikke lige finde en rigtig hjemmeside på nettet, det var den jeg var interesseret i.

Jeg tror ikke at Nina har sin egen decideret hjemmeside, men jeg har heller ikke søgt efter den. Som jeg har forstået det, lejer Nina sig ind hos en af de veletablerede klinikker i Folehaven, i Valby

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetRelief

Har skrevet i efterlysninger men følger lige op her... Hun ser jo sprød nok ud, er der slet ikke nogen, der har haft en kanon oplevelse med hende ved en times fuldpakke, som de kan berette lidt om? Overvejer stærkt at lægge vejen forbi... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...