Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har meget længe gået og været særdeles skeptisk omkring det her Tantra. Efter at have set flere film og have læst om det var det en fantasi der voksede i mig.
Jeg gik på div hjemmesider, men det var lidt svært at finde nogle der levede op til mine krav, de skulle være danske, relativt modne og ikke noget der stank. Søndag fandt jeg så en annonce på annoncelight.dk denne virkede ikke bare tiltalende, nej den var perfekt. Her skrev en kvinde at hun var i 30'erne, gav tantra-massage, med svensk/fransk/dansk, hvor udløsningen ikke var det vigtigeste, hvilket jeg nu nok mener det skulle være.

Jeg fik skrevet til kvinden lidt sent søndag aften, men mandag morgen var der svar, Vi fik skrevet lidt frem og tilbage og jeg fik tid torsdag formiddag.

Jeg fik en time tantra og jeg kan garantere, det her var vildt, det var fantastiskt, det var så langt ude over hvad jeg forventede, så meget bedre at jeg kun kan anbefale jer allesammen at besøge hende når hun reklamerer.

Jeg ankom på det aftalte tidspunkt, parkeringen var relativt let selvom at det er på amager, der var god plads. Jeg gik over til opgangen og trykkede på, hvorefter jeg blev lukket ind i opgangen og gik herefter op til etagen, hvor hun bor. En smuk kvinde, meget sensuel åbnede døren og bød mig velkommen. Hun havde tændt stearinlys og behagelig musik i tantraværelset og bad mig nyde det og slappe af, tage tøjet af og ligge mig til rette på madressen på gulvet, så ville hun komme tilbage. Jeg smed kludene og lagde mig på ryggen og ventede. Hun kom ind med varm olie i en skål, helt nøgen, meget naturlig, smuk og smilende, og så bad hun mig ligge mig på maven. Hun satte sig imellem mine ben, smurte mig ind i dejlig varm olie og fik mig til at slappe toalt af. Hun masserede min ryg dejligt, med underarmene og bevægede sig langsomt men sikkert syd over. Det var overraskende for mig hvor afslappende det var og hvordan tiden fløj, men pludseligt bad hun mig vende mig. Liggende på ryggen begyndte hun at massere mig på brystet og maven, hver gang hun nærmede sig de gode steder blev de snittet blidt, men hun gik udenom.... Der gik noget tid med det her og jeg kunne mærke at det var ved at trække op til torden, men hun legede med mig og fik mig helt der ud hvor kragerne vender. Da hun endeligt begyndte at røre ved min pik var det til at starte med kun bevægelser der gik frem ikke tilbage og jeg var ved at blive sindsyg. Hun masserede mig med olien og kælede for mine nosser og mellemkøddet, og det var fantastisk. Efter lidt bevægede hun underlivet op og lagde sig sådan at jeg kun kunne begynde at slikke hendes dejlige fisse, samtidigt med at hun tog min pik kælende i munden, unden gummie. Efter lidt fike jeg rullet et kondom på og hun sænkede sig over mig, det var helt vildt fedt og fantastiskt. Jeg fik efter lidt vendt hende om så jeg kunne styre slagets gang, og jeg kunne så endeligt få lov til at komme dybt oppe i hende (ja eller i kondomet). Hun lå længe, smilede og kælede for mig, hun var og er fantastisk, længere er den ikke...

Hvis hun kommer på igen skal leg nok ligge et link ind....

Mvh Martin

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder meget interessant! Tak for en god anmeldelse. Du må meget gerne smide et link ind hvis du ser hende igen for det lyder absolut som noget jeg kunne være interesseret i at prøve. Hvad betalte du for oplevelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de søde ord, Martin. Det var en fornøjelse at have besøg af dig.

Jeg kan nu ikke prale af at være i 30'erne længere ;-)

 

Her er annoncen:

Sensuel, erotisk og afstressende oliekropsmassage tilbydes af smuk, slank, feminin og veldrejet rødtop. Uddannet fysiurgisk massør med varme, healende hænder. 
Oplev en tantrisk helkropsmassage, der bringer dig ned i kroppen, styrker dit energiflow og din lyst. 
Tid, ro og fokus på dig.
Udløsning er ikke målet, men den er hjertelig velkommen som en del af din oplevelse.
Træffes privat og diskret efter aftale.
Jeg er nøgen under massagen. 
Svensk/dansk/fransk indgår i massagen efter ønske.
1 time: 1.500 kr. ½ time: 800 kr.
Kun sikker sex.

Redigeret af Stabilizer
Slettet opl der kunne være private

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Tak for anmeldelsen. Det lyder super lækkert, men hvor kommer tantra'en ind i massagen? Lyder mere som en super fræk og erotisk oliemassage med afslutning, hvilket er dejligt men lyder bare ikke tantrisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 10 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Det lyder super lækkert, men hvor kommer tantra'en ind i massagen? Lyder mere som en super fræk og erotisk oliemassage med afslutning, hvilket er dejligt men lyder bare ikke tantrisk.

Hej Mannings,

Uh, det kan jo diskuteres længe, hvad der er tantra og hvad der ikke er. Jeg har selv dyrket tantra i flere år og synes, det er superspændende at diskutere, men jeg kender jo ikke din tilgang?

Nogle mennesker har primært en opfattelse af tantra som en spirituel retning, andre mere som en seksuel praksis. For mig er det begge dele :-) 

Anyway, for at prøve at nærme mig dit spørgsmål...massagegrebene er tantriske, nogle af dem er også inspireret af fysiurgisk massage. 

Men f.eks. er både kropsmassagen og lingam-massagen (lingam er sanskrit for penis) - ud over at være en behagelig oplevelse, selvfølgelig :-) - faktisk healende for evt. fysiologiske problemstillinger. Det er bare ikke noget, jeg holder lange foredrag om, når man booker en massage hos mig :-) 

Redigeret af delightdina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Hej delightdina, tak for dit svar, og forklaringen på din tilgang til tantra. Jeg har selv dyrket tantra i flere år, og oplevet mange fortolkninger heraf i ind- og udland. For mig er der også tale om en blanding af det spirituelle og det seksuelle, forstået på den måde at en stor del af massagen jo er at rejse den seksuelle energi, og mærke den vokse og flyde igennem kroppen, mærke min krop, og ikke mindst at være åben for massagen og ens partner. Jeg har således oplevet massager, initieringer og ritualer på alt fra 1 1/2 time til 8 timer, hvor energien og følelserne i flere tilfælde har helt overvældende.

Men som altid er det jo et spørsmål om kemi, og relationen der opbygges under seancen. 

KH, Søren

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, den 15. marts 2016 at 15:43:

Hej delightdina, tak for dit svar, og forklaringen på din tilgang til tantra. Jeg har selv dyrket tantra i flere år, og oplevet mange fortolkninger heraf i ind- og udland. For mig er der også tale om en blanding af det spirituelle og det seksuelle, forstået på den måde at en stor del af massagen jo er at rejse den seksuelle energi, og mærke den vokse og flyde igennem kroppen, mærke min krop, og ikke mindst at være åben for massagen og ens partner. Jeg har således oplevet massager, initieringer og ritualer på alt fra 1 1/2 time til 8 timer, hvor energien og følelserne i flere tilfælde har helt overvældende.

Men som altid er det jo et spørsmål om kemi, og relationen der opbygges under seancen. 

KH, Søren

Enig :-)

I den proces synes jeg jo, det er vigtigt som mand at lære at skille udløsning og orgasme - for at kunne få orgasme uden udløsning og bevare og cirkulere energien i kroppen. Det vil åbne porten for seksuelle og spirituelle oplevelser af en helt anden kaliber :-)

Man kan jo forsøge sig med den her, hvis man er motiveret: http://21daychallenge.com

Del dette indlæg


Link til indlæg
delightdina skrev, den 10/3/2016 at 22:07:

 Tak for de søde ord, Martin. Det var en fornøjelse at have besøg af dig.

Jeg kan nu ikke prale af at være i 30'erne længere

 

Her er annoncen:

Sensuel, erotisk og afstressende oliekropsmassage tilbydes af smuk, slank, feminin og veldrejet rødtop. Uddannet fysiurgisk massør med varme, healende hænder. 
Oplev en tantrisk helkropsmassage, der bringer dig ned i kroppen, styrker dit energiflow og din lyst. 
Tid, ro og fokus på dig.
Udløsning er ikke målet, men den er hjertelig velkommen som en del af din oplevelse.
Træffes privat og diskret efter aftale.
Jeg er nøgen under massagen. 
Svensk/dansk/fransk indgår i massagen efter ønske.
1 time: 1.500 kr. ½ time: 800 kr.
Kun sikker sex

Tager du kvinder ind ? Jeg vil gerne prøve Tantramassage. Er det kun 1 times tid når man ikke vil have sex ?

Redigeret af Stabilizer
Slettet opl der kunne være private i det citerede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
AmatørMILF skrev, for 16 timer siden:

Tager du kvinder ind ? Jeg vil gerne prøve Tantramassage. Er det kun 1 times tid når man ikke vil have sex ?

Ellers kender jeg en kvinde der tager kvinder - som er virkeligt dygtig

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, den 21. marts 2016 at 17:32:

Tager du kvinder ind ? Jeg vil gerne prøve Tantramassage. Er det kun 1 times tid når man ikke vil have sex ?

Ja, jeg masserer også kvinder :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
delightdina skrev, den 10/3/2016 at 22:07:

Tak for de søde ord, Martin. Det var en fornøjelse at have besøg af dig.

Jeg kan nu ikke prale af at være i 30'erne længere ;-)

 

Her er annoncen:

Sensuel, erotisk og afstressende oliekropsmassage tilbydes af smuk, slank, feminin og veldrejet rødtop. Uddannet fysiurgisk massør med varme, healende hænder. 
Oplev en tantrisk helkropsmassage, der bringer dig ned i kroppen, styrker dit energiflow og din lyst. 
Tid, ro og fokus på dig.
Udløsning er ikke målet, men den er hjertelig velkommen som en del af din oplevelse.
Træffes privat og diskret efter aftale.
Jeg er nøgen under massagen. 
Svensk/dansk/fransk indgår i massagen efter ønske.
1 time: 1.500 kr. ½ time: 800 kr.
Kun sikker sex.

Hvordan får man en aftale i hus hos dig ? lyder super dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øehhh....svaret blev givet for mere end et år siden....hun er nok ikke aktiv længere ;-)

 

Redigeret af Thomsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, 1 time siden:

Øehhh....svaret blev givet for mere end et år siden....hun er nok ikke aktiv længere ;-)

 

Så godt at svaret var over 1 år gammel men derfor kunne hun jo godt være aktiv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjotte skrev, for 8 timer siden:

Så godt at svaret var over 1 år gammel men derfor kunne hun jo godt være aktiv ;)

.....Men det er hun ikke. Hun har skiftet navn, og laver noget andet nu. Desværre....hun gav en lækker massage ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...