Hop til indhold
HammerAarhus

Bishoplane, London

Recommended Posts

Ca. midtvejs mellem Liverpool Street Station og Browns, faldt jeg over et hyggeligt lille sted. Udefra så det ikke ud af alverden, men det lille skilt og ringklokken afslørede hvad der var tale om. Ringede på, og en yndighed kom til lugen. Efter et par høflighedsfraser blev døren åbnet, og jeg blev lukket ind. 10£ i entre, og jeg blev ledt hen i en lille stue, hvor der var fri benyttelse af drikkevarer (øl, sodavand og kildevand). Pigen satte sig og vi snakkede lidt om løst og fast, mens jeg nød en kold pils, og hendes selskab. Det viste sig, at hun var fra Spanien, men studerede i London, og tjente lidt ved siden af. Vi blev enige om det videre forløb, jeg afregnede, og vi startede i badet sammen. Derefter en god omgang kropsmassage, inden det gik over til det mere "dyriske". Hun var meget indlevende, kærlig og yderst berøringsvenlig. Et fantastisk dybt blow og en dejlig varm, glat, fugtig og stram grotte. Efter behandlingen fik jeg mig en hurtig skyller i badet, og sluttede af med endnu en kold pils, og mere snak i sofaen. Halvandentime senere sagde jeg farvel og tak, 150£ fattigere, men en skøn oplevelse rigere.

Pigen 9/10, man ved jo aldrig om man møder en som er smukkere.

Stedet 9/10. Pænt og rent, der var også en sauna, hvis man er til den slags.

Sexen var i top 9/10.

Kan kun anbefale stedet, husker desværre ikke navnet på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...