Hop til indhold

Recommended Posts

Ja jeg har haft fornøjelsen af hende da hun var hos Asia Wellness på Dantes Plads. Det er ikke mange uger siden at jeg besøgte hende der og det var absolut en god oplevelse. Prisen var 1500 for det hele og det var godt givet ud. Hun er i øvrigt absolut ikke LB :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 10 minutter siden:

Den har store fødder og brede skuldre, da jeg så billedet var LadyBoy også min første tankeæ

Du som var glad for den, kunne du passe dens sko? :-D

 

- vedkommende virker meget "mandhaftig" - synes jeg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
OrganDonor skrev, for 12 minutter siden:

Det er ikke en LB!

Lidt utroligt som 3 forskellige, der ikke har mødt hende, kan være så skråsikre!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 43 minutter siden:

Lidt utroligt som 3 forskellige, der ikke har mødt hende, kan være så skråsikre!

Som man måske kan fornemme, så har Eroguide efterhånden rigtig mange eksperter inden for dette område. Bare beklageligt de sjældent magter at understøtte deres teorier med seriøse feltstudier. Så kunne man undgå at trådene blev ødelagt af alt det uvedkommende gejl og lort man efterhånden render ind i.

Ironi kan forekomme visse steder :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 4 timer siden:

Som man måske kan fornemme, så har Eroguide efterhånden rigtig mange eksperter inden for dette område. Bare beklageligt de sjældent magter at understøtte deres teorier med seriøse feltstudier.

Ja, det er ærgerligt for Eroguide at folk, der ikke har mødt den pågældende dame, bare kører løs med deres Stream of consciousness. Men sådan er det åbenbart i et anonymt forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 10/3/2016 at 12:57:

Tak for oplysningen Mike

Men er brysterne ikke hjulpet lidt på vej ?

Beklager det sene svar :) Så vidt jeg husker havde brysterne fået lidt hjælp på vejen, men jeg er sgu ikke helt 100%. Når jeg tænker tilbage mindes jeg ikke noget dårligt om brysterne og jeg plejer ikke at være så god til silikonebryster. 

Selv om mange åbenbart er forskrækkede over hende kan jeg ærligt sige at jeg havde en virkelig god time med hende og havde hun stadig været på Dantes plads, havde jeg helt klart besøgt hende igen. Hun var sød, rar, sexet og havde en skøn krop og var meget serviceminded :) Desværre er Virum ikke lige i mit nærområde, så jeg må vente til hendes turnus er forbi og hun kommer tilbage til hovedstaden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...