Hop til indhold
Miniraser

Almindelig sex vs kærestesex

Recommended Posts

Jeg er ny og har endnu til gode at besøge min første GP, så jeg er ikke så erfaren inden for den her verden.

Jeg har observeret at nogle GPer tager ekstra for kærestesex.

Jeg undrer mig over hvad forskellen er på almindelig sex og kærestesex?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

alm sex er vel bare ren samleje m.m., lidt portoagtig sex uden nærvær, kys kram. Det er få man dem i en kærestesex. Nogle piger tilbyder kæsteste sex som standard uden ekstraberegning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kærestesex / GFE er til den der ønsker kys, kæl, nussen og nærvær.

En del piger synes at den slags er for personligt, andre kan slet ikke lade være :)

Om det er specielt godt er også tit et spørgsmål om kemi, synes jeg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er stadigt temmeligt meget i tvivl, men indtil videre tror jeg, valget falder enten på Ida eller Kiki... Skal bare lige beslutte mig:-)

Redigeret af Miniraser

Del dette indlæg


Link til indlæg

8-)8-)Jeg ser ægte kæreste sex som et stort kemi spørgsmål;-)

og når det så er sagt så tror jeg at man får den bedste oplevelse med de piger som ikke tager tillæg for dette da det nok lægger mere naturligt for dem.

Synes personligt at kæreste sex er mere personligt og ofte med lidt snak, nusse og putte med kys og kram. Alm sex er lidt mere lige på og ikke sødt.

plejer anbefale alle nybegynder kæreste sex og god tid da nogen sommetider er meget nervøse og har lidt udfordringer med at få slappet af. Så kan det hjælpe at man lige har tid til at ligge og putte lidt inden.    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
Miniraser skrev, den 9/3/2016 at 23:59:

Jeg er stadigt temmeligt meget i tvivl, men indtil videre tror jeg, valget falder enten på Ida eller Kiki... Skal bare lige beslutte mig:-)

Hvad er du i tvivl om? Et besøg hos en GP, eller hvem du skal besøge?

TrineMuz skrev, for 20 timer siden:

8-)8-)Jeg ser ægte kæreste sex som et stort kemi spørgsmål;-)

og når det så er sagt så tror jeg at man får den bedste oplevelse med de piger som ikke tager tillæg for dette da det nok lægger mere naturligt for dem.

Synes personligt at kæreste sex er mere personligt og ofte med lidt snak, nusse og putte med kys og kram. Alm sex er lidt mere lige på og ikke sødt.

plejer anbefale alle nybegynder kæreste sex og god tid da nogen sommetider er meget nervøse og har lidt udfordringer med at få slappet af. Så kan det hjælpe at man lige har tid til at ligge og putte lidt inden.    

Naturligvis er kærestekyssekrammesex et spørgsmål om kemi.

Men jeg er derimod absolut ikke enig om at nybegynder skal anbefales kærestesex. Det kan måske godt opleves lige lidt for tæt når det nu er første gang, hvor tankerne fylder meget, og der er en naturlig nervøsitet, og ikke at forglemme liderligheden. Så er det ikke lige der hvor jeg starter med dybe våde tungekys og nusseri.

Det bedste jeg ved, er når der er gjort et godt hjemmearbejde. Han har undersøgt og læst min profil. Han er tro imod sig selv og ved hvilken type der tænder ham.

Så bliver han stille og roligt hjulpet med grounding. Fordi jeg mener min nybegynder gæst, så netop får muligheden for at nyde, det Kiksen tilbyder. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kiki Kongerøv skrev, for 4 timer siden:

Hvad er du i tvivl om? Et besøg hos en GP, eller hvem du skal besøge?

Naturligvis er kærestekyssekrammesex et spørgsmål om kemi.

Men jeg er derimod absolut ikke enig om at nybegynder skal anbefales kærestesex. Det kan måske godt opleves lige lidt for tæt når det nu er første gang, hvor tankerne fylder meget, og der er en naturlig nervøsitet, og ikke at forglemme liderligheden. Så er det ikke lige der hvor jeg starter med dybe våde tungekys og nusseri.

Det bedste jeg ved, er når der er gjort et godt hjemmearbejde. Han har undersøgt og læst min profil. Han er tro imod sig selv og ved hvilken type der tænder ham.

Så bliver han stille og roligt hjulpet med grounding. Fordi jeg mener min nybegynder gæst, så netop får muligheden for at nyde, det Kiksen tilbyder. 

 

 

 

Ups, kan godt se jeg fik formuleret mig forkert. 

Mener at de der spørger efter kæreste sex og skal prøve for første gang. At jeg anbefaler dem at tage god tid. 

Det kom forker ud. Det kan jeg godt se.

mener heller ikke kys måske hjælper derfor jeg skrev nusse og putte. Det gik nok lidt for stærkt ;-)

ja, jeg elsker også når de har læst min annonce. Men det synes jeg de fleste af mine kunder har.

få udlændinge har ikke. Måske fordi de ikke er så gode til dansk.

men ja, jeg gir dig fuldstændig ret <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...