Hop til indhold
Gæst

Kamilla K i Esbjerg - en lækker omgang!

Recommended Posts

Gæst

https://annoncelight.dk/showad/202845

Denne petite sag er alle pengene værd! Jeg besøgte hende i dag i et parcelhuskvarter i Esbjerg. Stedet er ikke specielt diskret, dog med kælderindgang, så man ikke ses når man venter på at komme ind. Aftalen kom i hus uden problemer (ikke SMS) Se profilen.

Jeg er mest til bj uden, men hun tilbyder ikke enkeltydelser. Dog fortrød jeg overhovedet ikke de 30 min. og de 1000 kr. Hun er utroligt medlevende, fræk og imødekommende. Virkelig fin service. Tilbød endda flaske vand til hjemturen.Er man til en petit, slank (og stram) blondine, er det bare om at komme afsted. 

Vær sød ved hende, drenge :-)

Sted: 7 (rent og pænt)

Krop: 9 (selvfølgelig min vurdering)

Ansigt: 7

Sex: 9 pil op!!!

God fornøjelse i 6700 - sgu på tide med noget kvalitet her! Takket være Kamilla K.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Tak for anmeldelse.

Hvor stram vil du vurdere hende til at være på en skala fra 1til 10. Det var vel ikke fordi hun bare var tør

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 16 timer siden:

Tak for anmeldelse.

Hvor stram vil du vurdere hende til at være på en skala fra 1til 10. Det var vel ikke fordi hun bare var tør

oh my god... mon ikke alle kan kende forskel på om en pige er stram eller tør ;) haha!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43
Prebenmikkelsen skrev, for 5 timer siden:

oh my god... mon ikke alle kan kende forskel på om en pige er stram eller tør ;) haha!

Det burde man kunne mærke.. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 9/3/2016 at 21:26:

https://annoncelight.dk/showad/202845

Denne petite sag er alle pengene værd! Jeg besøgte hende i dag i et parcelhuskvarter i Esbjerg. Stedet er ikke specielt diskret, dog med kælderindgang, så man ikke ses når man venter på at komme ind. Aftalen kom i hus uden problemer (ikke SMS) Se profilen.

Jeg er mest til bj uden, men hun tilbyder ikke enkeltydelser. Dog fortrød jeg overhovedet ikke de 30 min. og de 1000 kr. Hun er utroligt medlevende, fræk og imødekommende. Virkelig fin service. Tilbød endda flaske vand til hjemturen.Er man til en petit, slank (og stram) blondine, er det bare om at komme afsted. 

Vær sød ved hende, drenge :-)

Sted: 7 (rent og pænt)

Krop: 9 (selvfølgelig min vurdering)

Ansigt: 7

Sex: 9 pil op!!!

God fornøjelse i 6700 - sgu på tide med noget kvalitet her! Takket være Kamilla K.

Kan kun give dig ret ;-)  Hun er absolut et besøg værd,og er da lige før jeg hellere ville give hende en dårlig anmeldelse, så jeg kunne have hende for mig selv ,,ha ha.

Men hun er en super skøn og dejlig pige, med god tid og en skøn humor ;-)

Hun har absolut en skøn krop og dejlige bryster,og så er hun skøn stram. Ville elske at se hende i en skolepige uniform. Har været så heldig at få et par frække blowjob i bilen også af hende, før hun fik det sted hun har lige for tiden i Esbjerg. Jeg glæder mig meget til at se dig igen meget meget snart du skønne og frække tøs *SF*

Knus fra ham den "lille"

Del dette indlæg


Link til indlæg
getrekt skrev, den 14/3/2016 at 15:18:

Kamilla taler ikke engelsk (eller ikke ønsker at), så jeg kunne ikke arrangere et møde. Have det sjovt med hende!

Gad vide hvad du mener med det du skriver ??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En stor tak til Kamilla for et super skønt GB i Esbjerg (endelig). Masser af humor og dejlige mennesker, og styr på alle tingene. Frisk frugt, marcipanbrød, masser af drikkevarer (alkoholfrie), kondomer, osv osv.

Kamilla er bare en super skøn og frisk pige, og ikke mindst er hun super fræk,og åben for det meste. At hun samtidigt er en dejlig petit pige (hvis man som jeg er til det), så kan jeg varmt anbefale hende. Hun sutter som en drøm, og ser utrolig fræk ud når hun er godt beskæftiget med at holde de iltre mænd igang.

Glæder mig til næste besøg..både privat, samt Gb.

Knus fra ham den "lille"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buzz Light skrev, 1 time siden:

Bliver hun i Esbjerg lidt endnu eller var det finalen?

Hun bliver i Esbjerg lidt endnu,og håber hun får held med at få et fast sted i Esbjerg som hun leder efter, selv om jeg ved det gør mig noget fattigere :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
youngatheart skrev, den ‎16‎-‎03‎-‎2016 at 01:14:

En stor tak til Kamilla for et super skønt GB i Esbjerg (endelig). Masser af humor og dejlige mennesker, og styr på alle tingene. Frisk frugt, marcipanbrød, masser af drikkevarer (alkoholfrie), kondomer, osv osv.

Kamilla er bare en super skøn og frisk pige, og ikke mindst er hun super fræk,og åben for det meste. At hun samtidigt er en dejlig petit pige (hvis man som jeg er til det), så kan jeg varmt anbefale hende. Hun sutter som en drøm, og ser utrolig fræk ud når hun er godt beskæftiget med at holde de iltre mænd igang.

Glæder mig til næste besøg..både privat, samt Gb.

Knus fra ham den "lille"

Jeg er endnu ikke blevet gjort lyserød,men synes alligevel at jeg lige ville smide en hjertelig tak til youngatheart og alle jer der deltog i GB i Esbjerg :-)

Tusinde tak for en masse dejlige timer og tak fordi I alle var med til at skabe en god stemning :-)

I var alle med til, at min dag også blev fantastisk :-*

selvom jeg var træt bagefter ,så var jeg også glad.

Den gode stemning giver stadig efterklang i mine ører efter alle de sjove ,frække og hyggelige timer jeg havde med jer alle den dag .

 

Tak for de søde ord :-)

Og tak til alle jer der deltog,

for en rigtig fræk ,sjov og dejlig dag :-)

kys fra Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, den 25/3/2016 at 21:33:

Jeg er endnu ikke blevet gjort lyserød,men synes alligevel at jeg lige ville smide en hjertelig tak til youngatheart og alle jer der deltog i GB i Esbjerg :-)

Tusinde tak for en masse dejlige timer og tak fordi I alle var med til at skabe en god stemning :-)

I var alle med til, at min dag også blev fantastisk :-*

selvom jeg var træt bagefter ,så var jeg også glad.

Den gode stemning giver stadig efterklang i mine ører efter alle de sjove ,frække og hyggelige timer jeg havde med jer alle den dag .

 

Tak for de søde ord :-)

Og tak til alle jer der deltog,

for en rigtig fræk ,sjov og dejlig dag :-)

kys fra Kamilla K

Takker for den søde hilsen herinde. Kan godt se du ikke er blevet lyserød endnu,men er dejligt du skriver her alligevel,for er da svært at vente på at Euroguide får dig annonceret som glædespige.

Havde håbet på der var kommet lidt flere pæne kommentarer vedr dit skønne GB, men må jo skyldes at deltagerne ikke opholder sig herinde, for der var absolut kun glade smil at spore over hele linien.

At du ikke kun kører GB men også privat/diskret burde jo ellers gøre der var noget for alle.

Håber virkeligt at der snart er nogle der finder ud af alle dine gode kvaliteter her i Esbjerg/Varde området, så du ikke bare forlader os igen. det eneste gode ved at du gjorde det, var jo at jeg sparede lidt penge:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Har ikke prøvet dette, men kunne måske godt være interesseret. Hvor mange er der typisk med til GB? Og er der "plads" nok til at komme til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...