Hop til indhold

Recommended Posts

 

Jeg søger en lille gravid Thaipige, men har ikke kunnet finde nogen i annoncerne.

Det ville være mærkeligt, om der ikke skulle gå en lille Thaipige rundt i miljøet med topmave på.

Er der mon nogen hjælp at hente her i forummet?  Send mig eventuelt et PM.

På forhånd tak

:smile:

 

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er, er der vel også ham som har gjort hende gravid

så...

men det kan være at en gravid thai lige snupper en 3 mdr. visa til DK for at score lidt mønt :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 10 timer siden:

Hvis der er, er der vel også ham som har gjort hende gravid

så...

men det kan være at en gravid thai lige snupper en 3 mdr. visa til DK for at score lidt mønt :smile:

Der er ikke noget af det du skriver, som jeg ikke ved. 

Jeg har ikke lagt op til en hyggesnak, men stillet et konkret spørgsmål.  De, der kan give et konkret svar, skal være velkomne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 10/3/2016 at 12:38:

Hvis der er, er der vel også ham som har gjort hende gravid

så...

men det kan være at en gravid thai lige snupper en 3 mdr. visa til DK for at score lidt mønt :smile:

Kender til flere episoder hvor gravide fra thailand har arbejdet på bordel her i DK, men det var måske mere ment som en joke?????

tror forumet er forkert til dig, det er efterlysninger ikke dumme kommentarer manden søger

Default jeg følger tråden og håber at der er nogle kyndige der ved hvor der befinder sig en henne, da det kunne være skægt at prøve

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...