Hop til indhold
sportydick

Smukke Chloe hos Cassiopeia

Recommended Posts

Jeg fik en utrolig lyst til en ung dansk kvinde her til morgen.

Valget faldt hurtigt på Chloe hos Cassiopeia som jeg har haft kig på et stykke tid. En kort telefonsamtale med telefondamen og 30 minutters blidt med Chloe var aftalt.

Jeg dukkede op til aftalt tid og blev vist ind i et nydeligt værelse med en stor seng og spejle over, under og til siden :-). Efter et kort besøg på toilettet, der er pænt rent, kom Chloe. Vi ordnede det finansielle(1200) for det aftalt. Pengene blev lagt ud og hun kom tilbage og vi mødtes straks i et dejligt blød kys. Hun var iført pikanterier som langsomt blev afmonteret mens min p.. blev mere og mere klar. Hendes krop er skøn, små søde bryster og en dejlig glat f....!

Efter lidt stående taffel lagde hun sig på senge og jeg gav hende lidt behandling med min tunge. Jeg elsker det bare og hendes f.... Er bare ren og lækker.

Efter lidt skikken og en gensidig 69er kom kalorius op i Chloe i et dejligt ridt. Vi fortsatte i flere stillinger og hun nød det. Desværre var dagen ikke min og jeg kom ikke til skud. Derfor valgte jeg at vende tilbage til slikkeriet og det endte med at hun fik orgasme.

Gutter, hun er bare dejlig, hun kan anbefales selvom jeg hellere vil beholde hende selv. Hold kæft jeg skal besøge hende igen.......Uha Uha....

Jeg bliver hel hård ved tanken.

 

http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=761

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...