Hop til indhold
Guest jsp

Forord til møde m Sweetsugarpie imorgen kl 1100

Recommended Posts

Guest jsp

Så gutter så er det imorgen kl 1100, jeg afhenter https://sugardaters.dk/show?alias=sweetsugarpie på hendes uddannelses sted.

Derefter går turen hjemover, til min bolig, hvor der skal hygges, som tidligere skrevet har jeg mødt hende før, HUN ER FANTASTISK, glæder mig meget

Til alle moralisterne så har jeg tænkt mig at kneppe hende, i Adams kostume, skønt.

Ja jeg har mulighed for at kontakte hende udenom SD, og jeg udleverer det naturligvis ikke :shock: håber på forståelse, ligeså meget for min egen, som for hendes skyld. Hvis hun skal fanges på SD, skal det ske når hun er on-line og det er sjældent.

Jeg er naturligves  modtagelig for input til hvad man kan bruge tiden på med sådan en ungmø :-o

fortsættelse følger imorgen ;):) 

p.s. nu skal jeg vaske sengetøj 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej- hun ser mega-lækker ud på fotos ;-) hvor længe og hvor meget må du af med, og flere gange?

Måske lidt anal leg?

Er hendes uddannelses sted i det østjyske- Hadsten, som der står ved hendes profil?

 

Rigtig god fornøjelse.

mvh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Slikkeprinsen skrev, for 1 minut siden:

Hej- hun ser mega-lækker ud på fotos ;-) hvor længe og hvor meget må du af med, og flere gange?

Måske lidt anal leg?

Er hendes uddannelses sted i det østjyske- Hadsten, som der står ved hendes profil?

 

Rigtig god fornøjelse.

mvh

 

Hun er ligeså lækker som billedet viser, jeg tror jeg må ligeså meget jeg vil men min alder giver vist en naturlig begrænsning 52

Anal, kan jo spørge hende, hun studerer i Aarhus :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
singelmanden skrev, for 3 minutter siden:

Hun skal da bare have den i røven!!!

Det har hun fået :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Jingle Balls skrev, for 1 minut siden:

Har spurgt hende til disse indlæg og hun kan overhovedet ikke nikke genkendende til det du skriver jsp

Det kan være jeg hedder noget andet på SD :-D og hvorfor skulle hun indvie dig i sine oplevelser med mig :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, Lige nu:

Det kan være jeg hedder noget andet på SD :-D og hvorfor skulle hun indvie dig i sine oplevelser med mig :shock:

Hun kan overhovedet ikke nikke genkendende til NOGET af det du skriver og føler MEGET at hun bliver hængt ud for noget der ikke er sket! Hun siger alt er fri fantasi!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Jingle Balls skrev, for 16 minutter siden:

Hun kan overhovedet ikke nikke genkendende til NOGET af det du skriver og føler MEGET at hun bliver hængt ud for noget der ikke er sket! Hun siger alt er fri fantasi!

Det viser jo hvor dejlig en pige hun, der sådan værner om sit privatliv og ikke deler det med andre, fremfor sådan en KlOVN som mig der deler i dette forum, hvad jeg har af oplevelser pigebørnene. :-D

Redigeret af jsp

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 3 minutter siden:

Det viser jo hvor dejlig en pige hun, der sådan værner om sit privatliv og ikke deler det med andre, fremfor sådan en KlOVN som mig der deler i dette forum, hvad jeg har af oplevelser pigebørnene. :-D

Nogle af de første ting hun fortalte mig, uafhængigt af dine indlæg, som slet ikke var nævnt på det tidspunkt, var at hun absolut ikke møder nogen over 35 og SLET IKKE dyrker sex uden gummi, hun har nemlig prøvet at have en kønssygdom!!!

SÅÅÅ! Mon ikke ......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Jingle Balls eller det Jingle BALL vi kan blive ved, dit ord mod mit, du er sku nok for fattig til at få den dyppet i hende.

Fred være med dig, misundelse er en grim ting.

Til din oplysning, skal jeg spise med hende her iaften, derefter slikke hendes glatte fisse, for at kneppe hende, jeg glæder mig vildt.

https://sugardaters.dk/show?alias=Safrankat  :shock:

Go dag til dig :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Jingle Balls skrev, for 14 minutter siden:

Nogle af de første ting hun fortalte mig, uafhængigt af dine indlæg, som slet ikke var nævnt på det tidspunkt, var at hun absolut ikke møder nogen over 35 og SLET IKKE dyrker sex uden gummi, hun har nemlig prøvet at have en kønssygdom!!!

SÅÅÅ! Mon ikke ......

Husk det er de gamle bukke der har de stiveste horn :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Jingle Balls skrev, for 15 minutter siden:

Er ikke misunderlig, har selv mødt mange søde og dejlige piger.

Siger bare at du er total fuld af løgn!!!

:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 7 timer siden:

Jingle Balls eller det Jingle BALL vi kan blive ved, dit ord mod mit, du er sku nok for fattig til at få den dyppet i hende.

Fred være med dig, misundelse er en grim ting.

Til din oplysning, skal jeg spise med hende her iaften, derefter slikke hendes glatte fisse, for at kneppe hende, jeg glæder mig vildt.

https://sugardaters.dk/show?alias=Safrankat  :shock:

Go dag til dig :-D

Det må sateme have været kedeligt for hun har været online to gange siden kl 20 :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Jingle Balls skrev, for 3 timer siden:

Det må sateme have været kedeligt for hun har været online to gange siden kl 20 :-D

Det er rigtigt hun åbnede sin profil, så vi kunne sætte ansigt på dig dit fjols :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jingle Balls skrev, for 22 timer siden:

Er ikke misunderlig, har selv mødt mange søde og dejlige piger.

Siger bare at du er total fuld af løgn!!!

Kender du sweetsugarpie privat eller hvad? For hun har jo ikke været online i over en måned ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brugernavn skrev, 1 time siden:

Kender du sweetsugarpie privat eller hvad? For hun har jo ikke været online i over en måned ;-) 

jsp skrev, for 14 timer siden:

 

Nej ikke privat. Men har skrevet med hende i ca 1½ måned. Vi har en fælles interesse vi snakker/skriver om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Jingle Balls skrev, for 2 minutter siden:

Nej ikke privat. Men har skrevet med hende i ca 1½ måned. Vi har en fælles interesse vi snakker/skriver om.

Hvis du skriver de første 4 tal i hendes tlf. nr. til mig på en PB, så tror jeg på dig :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 3 timer siden:

Hvis du skriver de første 4 tal i hendes tlf. nr. til mig på en PB, så tror jeg på dig :-D

Det kender jeg ikke, vi skriver på mail og den får du ikke! Du har vist din nok så meget som et svin!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...