Hop til indhold
Gæst

Et godt blowjob i Midtjylland ?:)

Recommended Posts

Gæst

Hej alle sammen .. Jeg er en ung mand på 24 år. Som har haft en fræk drøm længe, om at få et blowjob af en GP :) .. Ikke andet bare et fantastisk blowjob.. :-D

så tænkte jeg at herinde måttet være det rigtige sted.. Så hvor skal jeg kører hen og hvem skal jeg besøge :) .. Og hvis der er en GP derude som tænker at det er da mig, så skriv til mig - sender gerne billeder så du ved hvordan jeg ser ud.. Gerne en naturlig pige/dame :) - hvis hun er 35+ gør det, det kun bedre :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mylena, sæt igang.

Hun er så fræk, dejlig, smuk og en helt igennem behagelig elskerinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange der taler meget positivt om Mylena - dejligt for hende :)
Er hendes blow i stil med Blowjobqueen (altså deeeeeep - mange gange og eventuelt med afslutning i hals? Eller hvad gør hendes blow til noget særligt?
Personligt har jeg aldrig opnået udløsning ved blow, og det er sikkert mig der er underlig - men jeg håber/tror at jeg ville kunne det hvis det er deepthroat...
Mylena, jeg har en tråd i "efterlysinger /Jylland" hvor jeg efterspørger noget tantra lignende... ku det godt være dig jeg leder efter?
Hilsner fra Benny

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...