Hop til indhold
jenslillemandhansenv2

Ladyspathai2 og Sunisah i Horsens

Recommended Posts

Var i Fredags i Horsens. Første besøg var hos Sunisah. Ringede på, blev modtaget af en Thai kvinde på ca. 40 år. Det kunne jeg simpelthen ikke, hun var ikke grim men så uendeligt trist ud. IKKE, jeg er en handlet kvinde, åh nej en kunde, der manglede simpelthen bare et smil og et velkommen. Jeg skal ikke kunne sige om hun har haft en dårlig dag, men der måtte jeg gå igen. 

Gik hen til Ladysparthai2, blev lukket ind af en lidt slasket kvinde, jeg tror hun var den eneste der, ikke særlig køn eller indbydende, men med et ok smil, så jeg tænkte, ok vi ser hvad der sker. Blev vist ind i et værelse med massagebrix, min personlige holdning er at hygiejnen kunne have været bedre, af med alt tøjet og ligger mig op, massage begynder, det er sku ikke sikkert at hun kom til alle timerne på massage skolen, middel massage. Da jeg vender mig om får lille jens et lille klem, skal han også have massage idag bliver der spurgt, ikke idag siger jeg. Og her skal damen så have en stor ros, ok siger hun og fortsætter massagen. Efter massage bliver olie tøret af med papir, i min optik, ikke optimalt, der er badeværelse, men jeg spurgte ikke om man måtte bade, så jeg kan ikke sige man ikke kan. Da jeg kommer ud sidder der en lidt ældre Thai kvinde i civil tøj, hun var faktisk pænere. Jeg har tidligere spurgt til anal, og har fået det svar at det kan man med Thai kvinden med farvet hård på denne klinik, og det var enligt det jeg gik efter fra start af, men sådan skulle det så ikke gå. Kommer jeg igen, det er ikke utænkeligt.

Ovenstående skal ikke tages som om jeg siger "hold jer langt væk" det er blot en beskrivelse af min oplevelse. Der sikkert mange der har fået fantastiske oplevelser på disse 2 steder, de passer måske barer ikke til mig. Sådan er det vel her i livet, vi kikker os lidt omkring, snuser af og til til et træ, skal jeg pisse eller skal jeg fortsætte? en gang imellem finder man et ben der er værd at tygge i, andre gange tygger man på benet og tænker, det er sku ikke noget for mig og daffer videre ned af gaden, der kunne jo ligget et godt ben derhenne lige nede om hjørnet. Faida for helvede kom hjem til Horsens, jeg savner dig, jeg vil bære dig på hænder og fødder helt op til himlen! (naturligvis kun i det tidsrum vi har aftalt).

Kan I alle have en rigtig god aften og sove godt når I kommer der til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jens jeg vil give dig fuldstændig ret omkring Sunisah. Hun virker som om hun næsten ikke har lyst til at få kunder. Men jeg har dog været der 3 gange. hun masserer rigtig godt, noget af det bedste man kan ønske sig. Hj mesterer hun til det perfekte, har aldrig fået tilbudt andet. Men glad det ser hun aldrig ud til at være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter det jeg havde læst om Sunisah, måtte jeg ind at se på stedet. Tænkte at jeg lige ville ind at se og snakke lidt med dem. Blev modtaget af en thai kvinde i 40'ene, meget lidt smilende og i det hele taget ikke særlig positiv. Jeg spørger om der er flere på arbejde, det er kun mig, blev der sagt.

Jeg tror ikke jeg kommer igen, Horsens mangler i den grad - god jagt til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...