Hop til indhold
Spunk7

Spa og Wellnes Østerbro Aalborg

Recommended Posts

Har idag besøgt Caroline på stedet, sort pige, ok bryster, lidt meget på maven.

Fik 1/2 times, kombineret massage, svensk og dansk til 800.

Elendig massage, middel blowjob, svensk var ok, lokalerne er fine, knap så diskret med det gik.

Hun nød det på ingen måde det skulle bare overståes, hun er nok tættere på 40 år end de 30 som står i annoncen.

Hun kan ikke anbefales.

 

 

https://annoncelight.dk/showad/203402

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet ligger på Østerbro og er indrettet som et ordinært massageklinik og wellness center. Jeg bestilte en ½ time, hvor der først blev afkrævet 1000 kr, men jeg henviste til tidligere tilbud på 800 kr - det blev accepteret med det samme. Det er en kraftig sort pige på cirka 30 år, der taler dansk. Pigen er venlig og imødekommende. Jeg blev placeret på en høj smal massagebriks. Det franske foregik med pigen stående ved siden af briksen. Pga den smalle briks, blev det danske indskrænket til stillingen med pigen øverst. Afslutningen foregik med pigen stående for enden af massagebriksen, med overkroppen ind over briksen og stående med spredte ben. I denne stilling kunne jeg give hende en ordentlig tur. Det var faktisk en fin afslutning, hvor alt kunne ses i stedets spejle.

Pigen var ok, men den smalle briks er ikke lige mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...