Hop til indhold

Recommended Posts

Er netop vendt hjem efter min hidtil bedste oplevelse med en GP, og det syntes jeg sgu fortjener en tur til tasterne.

Det drejer sig om hende her http://pernilledelux.dk/

Hun er at finde flere steder, men jeg besøgte hende hos http://www.sexyclub.dk/ Har ikke været på stedet før, men det er ikke sidste gang :-) Diskret sted, sød telefondame og ordnede forhold.

Pernille er den første danske pige jeg har besøgt (har en 6-7 besøg bag mig). Det kan godt betale sig at lægge de 3-400.- mere for en dansk pige åbenbart. Har da også haft et par gode oplevelser med udenlandske piger. Men det er sgu bare lidt lettere når det foregår på dansk, og ikke et gebrokkent engelsk.

Jeg havde en lille fantasi jeg ville have udlevet, ikke noget vildt og voldsomt. Ret uskyldigt faktisk, men fik endelig taget mig sammen til at få gjort noget ved det. Jeg mailede lidt med Pernille om mit ønske. Og hun var meget sød og imødekommende både på mail og irl. Og hun gav mig 100% det jeg var ude efter. Så må det vel siges at være en god oplevelse :-) Pernille er en flot pige med de flotteste ben jeg længe har set og kysset på... Hendes bryster er ægte og pæne.

Jeg kørte hjem med et smil på læben og følte jeg havde fået det jeg ønskede og betalt for.

Vær sød ved hende. Det fortjener hun.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nike10 skrev, for 1 time siden:

Lyder godt. Er hun God til tungekys ?

Pigeforskeren skrev, den 12/2/2015 at 19:32:

For et lille års tid siden fandt jeg på Sexyclub's sider billeder af en dejlig langbenet blondine, - Hun hed den gang Julia, - Jeg har skrevet om hende en gang i februar. - Siden har hun skiftet navn til Candy. Hun arbejdede lidt forskellige steder, og for tiden ser det ud til, at hun udfolder sig i Helsingør. - Svenskerne skal da også have glæde af hendes talenter, men vi var vist flere, der savner hende lidt.

Nu er der så hos Sexyclub dukket nye billeder op af en ny pige - også en stor blondine med langt hår og lange flotte ben. Hun hedder Pernille. Jeg er åbenbart til store blondiner med smukke lange ben. Jeg er begejstret.

http://www.sexyclub.dk/girls/pernille3/index.php

Pernilles hår er affarvet, det er ingen hemmelighed, men hendes nu lyse store manke af hår er dejlig at se på og rode i. Hun er let sminket med mascara og læbestift, men hun virker alligevel sød og enkel. Hun smiler, så man føler sig overbevist om, at hun virkelig mener det - smilet altså.

Hendes bryster beskrives som C-størrelse. Jeg ville måske mene en B-C-størrelse, men de er naturlige og rigtige. De bøjer lidt nedad med fremadpegende brystvorter. De er til at gribe fat i, og det har Pernille ikke spor imod.

Hendes ben er perfekt velformede, og de er lækre at vikle sig selv ind i. Vi lå, og vi kyssede - grundigt - med tunge - vi krammede. jeg stak finger i hendes skede, medens hun med hænderne tog sig grundigt af pik og kugler. - Og imedens snakkede vi let og utvungent. Ind imellem hører man en lidt syddansk dialekt i Pernilles tale. Charmerende. - Vi kneppede med kys og øjenkontakt. Det er overflødigt at bemærke, at Pernille var nærværende under hele vores samvær (en time). Det bankede på døren. Hvor lang tid har vi så? - spurgte jeg. - Bare rolig - hun skal nok banke igen - var Pernilles kommentar. Jeg fik min fulde tid. 

Ellers er der ikke så meget andet at sige end - det var dejligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...