Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Fisse avler Fisse!!!!!

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Ja mere højintellektuelt kan det vel næppe beskrives :-)

For et stykke tid siden skrev Havnebumsen et hamrende godt indlæg om Courtisanernes terapeutiske indvirkning på de kære Husarer. Men det slutter jo ikke her.

Vi kender vist alle tilstanden "Fissemangel" Er der noget som kan bringe en Mand ud af harmoni er det netop denne tilstand. Desto mere fissetrængende han er desto mere bevæger han sig væk fra Fisse :? sad but true. 

Havnebumsen kan faktisk ikke huske hvornår han for alvor sidst har været ramt af denne meget alvorlige tilstand. Flere år….

Courtisanernes eksistens har været en medvirkende årsag hertil. Skulle man en periode ikke have det store held på Jagtmarkederne er der ingen panik! man kan jo altid smide en skilling på Courtisanens natbord og så er man en glad Mand igen. Dette gør man altid går rundt som en glad veltilfredstillet Hanløve! ikke til at skyde igennem! og faktisk finder Kvinder ofte denne mættede hanløve meget mere spændende end den febrilske hungrende skvatmikkel. Ja man kan sige Fisse avler Fisse ;-)

Derfor er Havnebumsen råd… har du fissemangel så få noget Fisse! Sgu dejligt at de kære Courtisaner eksistererer, så går det aldrig helt galt  :-) De er værdsat for mit vedkommende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bums du har også bare en fiks løsning på alt:-D Er sikker på du ville kunne klare de store spørgsmål bedre end Trump.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bumsen har jo ret! Det er (næsten) videnskabeligt bevist at fisse kommer i flok :)

Måske er der også noget med at tilfredsstillede mænd opfører sig mindre desperat overfor kvinderne - man kan f.eks. tale om andet end pik & patter - og dermed virker mere interessante overfor kvinden? Vi må have nogle kvinders bud på teorien?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

bume...jaaa det er så rigtigt, burde faktisk i nødstilfælde kunne fås på recept.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 36 minutter siden:

bume...jaaa det er så rigtigt, burde faktisk i nødstilfælde kunne fås på recept.

Man bør selvfølgelig være opmærksom på eventuelle bivirkninger og uheldige fejlmedicinering. Foreksempel vil det være uheldig hvis man ved en fejl bliver medicinere med en overdosis pik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... en desperat mand, som hungrer efter fisse er klart rimeligt uinteressant i r l... - det er uklædeligt, når en mand er i underskud seksuelt. Hans udstråling ændres, kropsholdning, stemmeføring, usikkerhed skinner igennem osv.

Kvinder tiltrækkes af selvsikre mænd. Ikke den braldrende type, men ham, der hviler i sig selv, har charme, er veltalende, humor og udstråler ro. udseendet er ikke altafgørende for mit vedkommende. hvis han er spejlblank, så kan han se nok så godt ud - no go... - Denne kommentar er klart for egen regning og risiko.., smiler.

Meeen, det er også til en vis grad gældende for kvindekønnet. Og her tænker jeg ikke de smukke, dejlige kvinder herinde, men mere kvinder generelt. Hvis jeg er mentalt ovenpå, trives, udstråler selvtillid, ro, glæde og er så lækker, som jeg nu kan blive, så får jeg klart også flere tilbyd fra de rette mænd... - så får en kvinde en indre glød, som en mand tiltrækkes af... - ved godt, at indtil flere herinde vil advokere, at kvinder altid kan få pik, hvis de er sultne... ja, ja... - men vi kan også sige nej tak og vente på den pik, som sidder på en mand, som virkelig tænder os... uhm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 17 minutter siden:

... en desperat mand, som hungrer efter fisse er klart rimeligt uinteressant i r l... - det er uklædeligt, når en mand er i underskud seksuelt. Hans udstråling ændres, kropsholdning, stemmeføring, usikkerhed skinner igennem osv.

Kvinder tiltrækkes af selvsikre mænd. Ikke den braldrende type, men ham, der hviler i sig selv, har charme, er veltalende, humor og udstråler ro. udseendet er ikke altafgørende for mit vedkommende. hvis han er spejlblank, så kan han se nok så godt ud - no go... - Denne kommentar er klart for egen regning og risiko.., smiler.

Meeen, det er også til en vis grad gældende for kvindekønnet. Og her tænker jeg ikke de smukke, dejlige kvinder herinde, men mere kvinder generelt. Hvis jeg er mentalt ovenpå, trives, udstråler selvtillid, ro, glæde og er så lækker, som jeg nu kan blive, så får jeg klart også flere tilbyd fra de rette mænd... - så får en kvinde en indre glød, som en mand tiltrækkes af... - ved godt, at indtil flere herinde vil advokere, at kvinder altid kan få pik, hvis de er sultne... ja, ja... - men vi kan også sige nej tak og vente på den pik, som sidder på en mand, som virkelig tænder os... uhm.

Spot on :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...