Hop til indhold

Recommended Posts

Havde aftale med den unge dame her til aften, ledt på vej af de gode anmeldelser herinde.

Dukkede op til tiden og skrev til hende at jeg var ankommet. 

Desværre svarede den unge dame aldrig tilbage, så jeg gik videre ud i den Nørrebroske kolde aften. Vil lige tlføje at en skummelt udseende herre godt tildækket med huen på hættetrøjen trukket helt op stod og holdt øje med mig mens jeg ventede forgæves på den unge dame. Først da jeg forsvandt ned af gaden vendtes blikket væk fra min ryg. Virkede ikke som en anden gæst. Bare et hunch.

Alt i alt rigtig uheldig stil ikke at svare når man har en aftale. Måske har man taget ekstra kunde ind eller overbooket med 2 aftaler. Skuffende uanset hvad grunden nu kan være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også et totalt bandeområde hvor de holder til, så halvdelen af pengene går til alfonser.

Redigeret af Oscar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oscar skrev, for 33 minutter siden:

Det er også et totalt bandeområde hvor de holder til, så halvdelen af pengene går til alfonser.

Jeg håber da i det mindste at de arbejdende unge piger også tjener okay for deres måske til tider udfordrende opgaver.  Alt andet ville være en skam. Lave priser får måske flere kunder gennem svingdøren, og så sker det måske at en aftale ikke altid er en aftale. Men så blev man den oplevelse rigere og véd næste gang at holde sig væk fra den type setup.

Redigeret af Asgaard

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...