Hop til indhold
Dejlige Sisse

Når en kvinde vender tilbage

Recommended Posts

Efter en laaaaang pause er jeg nu tilbage. Det er en beslutning jeg har rodet med i et stykke tid, men jeg kan mærke at den ligger rigtig godt i maven..

Der var en periode hvor jeg ikke savnede jer. Jeg havde nok i mit eget. Men efterhånden som der faldt ro på alle fronter er lysten kommet tilbage.

 

Og så snart jeg får overblik over vagtplan træffes jeg igen i det østjysk. 

 

Knus fra Sisse

 

 

9774_500-1-1.jpg

Redigeret af Dejlige Sisse

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydjyden skrev, for 5 minutter siden:

Du lyder super spændende, Sisse :-) velkommen tilbage, jeg er bestemt allerede fristet til at kigge forbi...

Tak for velkomst.  Jeg er bestemt spændende.  Du kan jo blot søge lidt her inde på dejlige sisse. Så kommer der lidt frem omkring mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Wauu hvad skal jeg sige :shock: velkommen tilbage og håber vi snart ses i det østjydske 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Den nyhed er jeg sikker på mange mænd bliver glade for !

Velkommen tilbage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 10 minutter siden:

Den nyhed er jeg sikker på mange mænd bliver glade for !

Velkommen tilbage :)

Tak søde Molly. ...

 

Jeg er simpelthen så overvældet over de reaktioner der er kommet. Jeg bliver sådan helt grund glad inden i over at læse jeres breve og sms som er kommet her til aften... da jeg stoppede blev jeg glad for den opbakning jeg fik fra både gæster. Klinik ejere og pigerne... men det her er også overvældende. 

 

Glæder mig helt sindsygt til at komme tilbage og er igang med at lave en vagtplan. Første vagt bliver i næste uge. I Bording. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt du er tilbage dit skønne kvindemenneske - dig kan man kun elske ;)

mange kys fra din tilde pigen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sisse.

Jeg håber meget, at du kommer tilbage til Aalborg/Nørresundby. Jeg nåede kun  at besøge dig en enkelt gang, inden du valgte at  stoppe. Det var jeg  ked af, da du var en rigtig dejlig oplevelse for mig.

Ses vi i Aalborg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...