Hop til indhold
Larsens

Thai guf Fredericia Ny pige ;-)

Recommended Posts

Hej Fik øje på Ann på annoncelight.

Det så jo godt ud så turen gik til Fredericia efter at jeg havde booket en tid og fået adressen.

Det var super nemt kunne parkere ved en nærtliggende Fakta.

Blev budt welcomen af Ann en super sexet ung thaiskønhed med en krop der var som på foto på annoncen ;-) 

Hun begyndte med at massere mig dejligt med varm olie hun kom rundt alle steder og der var også massage af inderlår og Lillemand og stjernen blev ikke glemt :-) da jeg blev bedt om at vende mig om kunne hun se at massagen havde haft den rette effekt på mig og vi blev hurtig enig om en gang b2b med bj. Hun smed de minimale klæder og jeg fik en gang b2b der ikke var til at stå for og uden varsel begyndte hun at sutte dejlig uden regnslag mens hun blidt kærtegnede nosser og stjernen. Det tog ikke længe før jeg ikke kunne holde det tilbage og hun fortsatte til jeg ikke indeholdt mere ;-) bagefter et dejligt bad og en cola. 

Kan kun fraråde folk uden mange penge at opsøge Ann og Bee da det er stærkt vanedannende :-)

Jeg betalte en Lap for hele seancen.men ville have givet mere hvis jeg havde haft det :-) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...