Hop til indhold
holstebronx

Min gamle pm tekst, sendt til en anden?!?!?!

Recommended Posts

Øh... 

Så ville jeg skrive en ny pm fra telefonen ( Til Gertrud) , men jeg kom til at trykke send inden jeg havde skrevet en tekst. 

Derefter kan jeg se at den har sendt en pm ( Til Gertrud ) , men med en gammel tekst fra en anden pm ??  

Meget betryggende!! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Den text du har sendt har sikkert ligget i texteditoren fra tidligere. Har selv oplevede noget lingende. Men er du hurtig kan du jo rediger i den sendte pm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, for 4 minutter siden:

Den text du har sendt har sikkert ligget i texteditoren fra tidligere. Har selv oplevede noget lingende. Men er du hurtig kan du jo rediger i den sendte pm.

Nej det er en meget gammel pm tekst... Jeg har efterfølgende mange gange kopieret en tekst. 

Hvis vedkommende har sat mail notifikation til, så modtager de jo den oprindelige pm tekst. 

Jeg skrev en overskrift og trykkede "enter", og så var pm'en sendt. 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 23 minutter siden:

Nej det er en meget gammel pm tekst... Jeg har efterfølgende mange gange kopieret en tekst. 

Hvis vedkommende har sat mail notifikation til, så modtager de jo den oprindelige pm tekst. 

Jeg skrev en overskrift og trykkede "enter", og så var pm'en sendt. 

Jeg har prøvet det samme - mest på Ipad, men jeg mener også det er sket fra pc - det er ikke ret sikkert!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...