Hop til indhold
Gæst

Kontakt med GP fra Østeuropa

Recommended Posts

Gæst

Bare et spørgsmål

Hvor finder man GP fra Østeuropa til at arbejde her i Danmark?

Redigeret af Aalborg1976

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg1976 skrev, for 8 minutter siden:

Bare et spørgsmål

Hvor finder man GP fra Østeuropa til at arbejde her i Danmark?

Kære Aalborg 1976:)

????????????? - forklar lidt dybere!  -  f.eks  hvorfor?

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg1976 skrev, for 13 timer siden:

Bare et spørgsmål

Hvor finder man GP fra Østeuropa til at arbejde her i Danmark?

Er du potentiel eller udøvende alfons, siden du spørger sådan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg1976 skrev, for 14 timer siden:

Fordi jeg gerne vil finde en til en periode på ca en mdr :)

til eget brug?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da flintrende ligegyldigt hvad @Aalborg1975 skal bruge vedkommende til eller ikke, hvad rager det andre,

i kan jo bare svare på mandens spørgsmål, ikke sandt. Nåh nej det er jo meget svært.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 16 minutter siden:

Det er da flintrende ligegyldigt hvad @Aalborg1975 skal bruge vedkommende til eller ikke, hvad rager det andre,

i kan jo bare svare på mandens spørgsmål, ikke sandt. Nåh nej det er jo meget svært.

Tror det handler om at TS betragter kvinden som et legetøj. For mig lyder det mest som en provokation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 1 minut siden:

Tror det handler om at TS betragter kvinden som et legetøj. For mig lyder det mest som en provokation. 

Ja og hvad så, Livet er fuld af provokation der skaber konflikter.Jeg kan se at der er moralister, der er oppe at køre over det, gå nu ud og få noget fisse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg1976 skrev, 1 time siden:

Vi lukker bare den her. Beklager jeg spurte

Det skal du skam ikke beklage, det er bare det sædvanlige fra/med visse profiler, så intet nyt under solen.hvad det angår, håber du finder en løsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Louie De Palma skrev, for 23 timer siden:

Måske kan du finde en her: http://www.travelgirls.com/members/girls

Uha uha Louie....Gid du ikke havde delt den side.

Nu kan jeg ikke tænke på andet end at fantasere om besøg af en smækker russisk kvinde i en måneds tid.....:shock::shock::shock:......:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 21 timer siden:

Nu kan jeg ikke tænke på andet end at fantasere om besøg af en smækker russisk kvinde i en måneds tid.....:shock::shock::shock:......:-D

Ha ha ha. Jeg meldte mig ind i en periode og fik en del henvendelser fra østeuropæiske piger, men fik aldrig gjort noget ved det. Har dog hørt nogle beretninger fra troværdig kilde, og mit indtryk er, at det er sådan lidt i stil med sugardating. Nogen vil et bestemt sted hen og søger en sponsor, men skal ikke have penge ud over rejseudgifterne betalt. Andre vil have et bestemt beløb hver dag oveni, dog meget langt fra det danske prisniveau. Det ligger ikke helt implicit at pigerne går med til sex, så man skal være ærlig med, hvad man leder efter. Hvis hun forlanger sit eget hotelværelse, kan det sikkert godt blive en laaang ferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg1976 skrev, den 7/3/2016 at 15:59:

Ja til eget brug

Troede du ville være pimp... Jeg har haft besøg herhjemme af Fkk piger. Jeg vil foreslå du besøger dem først og skaber kontakten hvis I føler der er god kemi. Jeg ville være betænkelig at booke en pige på nettet uden at kende (læs knalde hende først). Især hvis du vil have hende over en længere periode.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, den 8/3/2016 at 23:31:

Ha ha ha. Jeg meldte mig ind i en periode og fik en del henvendelser fra østeuropæiske piger, men fik aldrig gjort noget ved det. Har dog hørt nogle beretninger fra troværdig kilde, og mit indtryk er, at det er sådan lidt i stil med sugardating. Nogen vil et bestemt sted hen og søger en sponsor, men skal ikke have penge ud over rejseudgifterne betalt. Andre vil have et bestemt beløb hver dag oveni, dog meget langt fra det danske prisniveau. Det ligger ikke helt implicit at pigerne går med til sex, så man skal være ærlig med, hvad man leder efter. Hvis hun forlanger sit eget hotelværelse, kan det sikkert godt blive en laaang ferie.

Jeg er skepsis omkring dette koncept, det kan ende med sjov, hygge og byture men ingen garanti for sex...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, den 8/3/2016 at 01:47:

Uha uha Louie....Gid du ikke havde delt den side.

Nu kan jeg ikke tænke på andet end at fantasere om besøg af en smækker russisk kvinde i en måneds tid.....:shock::shock::shock:......:-D

Det er billigere og nemmere at du tager til Rusland en mdr. og knalde 15 smukke kvinder... :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Nille skrev, den 12/3/2016 at 03:27:

Jeg er skepsis omkring dette koncept, det kan ende med sjov, hygge og byture men ingen garanti for sex...

 

Selv den manglende garanti kan dog også have sin charme. Den kan tilføre et spændingsmoment og gøre det mere som en rigtig date :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Nille skrev, den 12/3/2016 at 03:29:

Det er billigere og nemmere at du tager til Rusland en mdr. og knalde 15 smukke kvinder... :D

Alt til sin tid - og begge dele kunne hver på sin måde være ganske tillokkende.... :-D

Er så heller ikke helt sikker på at en måneds tabt arbejdsfortjeneste gør det billigere... ;-)

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 32 minutter siden:

Alt til sin tid - og begge dele kunne hver på sin måde være ganske tillokkende.... :-D

Er så heller ikke helt sikker på at en måneds tabt arbejdsfortjeneste gør det billigere... ;-)

Så må man sørge at man komme til Rusland i arbejdsøjemed :D

Jeg vil sige det er dumt at invitere en Travelgirl over, du sørger for hendes rejseomkostninger, kost og logi, shopping mv. uden garanti for sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...