Hop til indhold
TrineMuz

TrineMuz afholder mini GB i Rødovre og i Vejle.

Recommended Posts

Håber vi ses i morgen og tirsdag i Rødovre til GB.

mini GB er mit eget koncept.

ca.5 fyre deltager.

alt er med gummi

det vare en time

mandag kl.17

tirsdag kl.11

pris 1000,-

mulighed for deepthoat, gagging, alm blowjob, alm samleje og anal sex, sandwich og afslutning med bukkake hvis stemningen er til dit.

google TrineMuz se mine billeder.

smukke Anna og jeg laver stort GB i Kolding på onsdag. Se mere på Kolding stjernepigernes hjemmeside

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trine

 

Lyder spændende. Jeg er frisk... Men øh, hvordan kommer jeg videre herfra?

Telefonnummer, adresse mm... Kunne godt bruge lidt flere detaljer.

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

hvis de 2 første billeder er af dig ,må jeg sige du har vist tabe dig rigtig meget ,det er flot :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Det er mega useriøst ikke at møde op , de gb jeg har været til er om formiddagen ved 10 tiden ,der kan mange fx sælgere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Efter at have fulgt de forskellige GB tråde i en tid må jeg sige, det ser ud til at der er flest seriøse deltagere i hverdagene. I arbejdstiden.

De GB der ligger i weekends eller sen eftermiddag / aften melder ofte om lav deltagelse og mange afbud.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Ville gerne og elsker gb :) men synes 1000kr for en time er for meget - gb bliver sjovere når det er et par timer og man også kan slappe af og hygge grine lidt i pauserne uden stress 

men self: mega useriøst at tilmelde sig uden at møde op!!! Øv for dig og gb fans!  

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 2 timer siden:

Ville gerne og elsker gb :) men synes 1000kr for en time er for meget - gb bliver sjovere når det er et par timer og man også kan slappe af og hygge grine lidt i pauserne uden stress 

men self: mega useriøst at tilmelde sig uden at møde op!!! Øv for dig og gb fans!  

helt enig, 1000 kr for 1 time er i overkanten, Trine, du skulle overveje at gøre det over længere tid, f.eks. 2-3 timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
TrineMuz skrev, for 32 minutter siden:

Jeg må genoverveje mit koncept. Det plejer at være fedt når folk dukker op

Ja det er sgu sjov i gaden sådan noget :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
TrineMuz skrev, 1 time siden:

Normalt tager jeg 1000,- for 15 min græsk.

så synes prisen passer meget godt

ja men normalt køre du så ikke så mange mænd igennem totalt , snak med GB-peter han kan lave nogen gode setups og når det er igennem ham kommer der ofte mange,fordi alt spiller som det skal

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
TrineMuz skrev, for 2 timer siden:

Normalt tager jeg 1000,- for 15 min græsk.

så synes prisen passer meget godt

Det var ikke fordi du skulle sænke dine priser 

jeg forklarede bare hvorfor jeg ikke kommer så du kunne overveje det.

gb er noget andet end alenetid med en pige - men det er jo op told dig selv hvad du tager for det ligesom det er op til kunderne om det tager med :) 

held og lykke med konceptet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt at GB er noget andet. Men derfor kan jeg stadig godt lide meget pik og at det stadig er meget intimt. Og det er det når der kun deltager en ca.5 mænd. Og da jeg har mulighed for at modtage i tre huller så ser jeg ikke som en time som kort tid.

men ja, overvejer at hæve pris, deltager og tid. Droppe det intime og fokusere på ægte GB. 

Om ikke andet kan man tilbyde det andet til de som gerne vil sandwich uden der er +10 fyre tilstede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...