Hop til indhold
Gæst

Thai-sportmassage Aalborg

Recommended Posts

Gæst

Rigtig god oplevelse ved Thai-sportmassage i Aalborg

Jeg var inde ved thai-sportmassage på Bernstoffsgade 6 i Aalborg, det var hende den ældre med de store bryster der var det.

Hun spurte jeg jeg ønskede, en time til 300 kr bede jeg om, jeg smed alt tøjet og lagde mig på maven. Hun begyndte at "massere" ikke det bedste, men ok. Unden noget begyndte jeg at nusse hende på inderlåret og omkring fisse, lå med total stiv pik. Efter lidt begyndte hun at massere mine ben, jeg blev nød til at løfte røven lidt så hun kunne komme til min pik, det blev jeg hurtig træt af, så jeg vente mig om på ryggen. 

Hun ordnede mine ben, eller nok mere mine inderlår og omkring min pik. Vi snakkede mens hun legede med min pik, jeg begyndte at røre hendes dejlige store bryster, det var squ dejlige, ikke meget jeg måtte røre hendes fisse, men det blev til lidt, ja den er glat ;)

Hun spurte om jeg ville have HJ, jatak, jeg var liderlig, shit hun var god til det ;) efter jeg havde været der i ca 1,5 - 2 timer (snakkede lidt bagefter i sofaen) betalte jeg 400.-

Det er ikke sidste gang jeg er der :P Super sød dame og god til HJ ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg1976 skrev, den ‎06‎-‎03‎-‎2016 at 21:24:

Hun spurte om jeg ville have HJ, jatak, jeg var liderlig, shit hun var god til det ;) efter jeg havde været der i ca 1,5 - 2 timer (snakkede lidt bagefter i sofaen) betalte jeg 400.-

Det er ikke sidste gang jeg er der :P Super sød dame og god til HJ ;)

 

Det lyder næsten for godt til at være sandt. Normalprisen hos hende for massage og håndtrold er 500,- - også for stamgæster. Jeg kommer der sommetider selv og kender flere der kommer der ofte - vi betaler alle 500,- så enten var du fuld eller heldig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stupido skrev, den ‎07‎-‎03‎-‎2016 at 12:47:

Hun er ren klasse

Ja, hun er i hvert fald en klasse for sig. Hun er noget skør, men hvis man kan li det, så er det ren fryd og idyl ;)
Jeg er ærgerlig over hun ikke tilbyder fuld pakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Icemand skrev, den ‎12‎-‎03‎-‎2016 at 00:21:

hvordan er hun klasse som i skriver og giver hun kun handjob ?

Hun er helt sikkert anderledes. Som andre tidligere har skrevet, lidt skør, på den sjove måde. Hun tilbyder så vidt jeg ved kun håndjob - og jeg HAR prøvet at lokke hende til fuld pakke. Hendes håndjob er ret godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg1976 skrev, den ‎06‎-‎03‎-‎2016 at 21:24:

Rigtig god oplevelse ved Thai-sportmassage i Aalborg

Jeg var inde ved thai-sportmassage på Bernstoffsgade 6 i Aalborg, det var hende den ældre med de store bryster der var det.

Hun spurte jeg jeg ønskede, en time til 300 kr bede jeg om, jeg smed alt tøjet og lagde mig på maven. Hun begyndte at "massere" ikke det bedste, men ok. Unden noget begyndte jeg at nusse hende på inderlåret og omkring fisse, lå med total stiv pik. Efter lidt begyndte hun at massere mine ben, jeg blev nød til at løfte røven lidt så hun kunne komme til min pik, det blev jeg hurtig træt af, så jeg vente mig om på ryggen. 

Hun ordnede mine ben, eller nok mere mine inderlår og omkring min pik. Vi snakkede mens hun legede med min pik, jeg begyndte at røre hendes dejlige store bryster, det var squ dejlige, ikke meget jeg måtte røre hendes fisse, men det blev til lidt, ja den er glat ;)

Hun spurte om jeg ville have HJ, jatak, jeg var liderlig, shit hun var god til det ;) efter jeg havde været der i ca 1,5 - 2 timer (snakkede lidt bagefter i sofaen) betalte jeg 400.-

Det er ikke sidste gang jeg er der :P Super sød dame og god til HJ ;)

 

hej Ålborg 1976

smider hun tøjet ved HJ siden du både kunne røre hendes bryster og fisse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
onlybeas skrev, den 8. apr. 2016 at 07:08:

Hun er for dejlig ;) og så siger hun altid at min pik er kæmpe :P

Vil så gerne slikke hendes fisse og røv :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
robin skrev, den 5. april 2016 at 22:22:

hej Ålborg 1976

smider hun tøjet ved HJ siden du både kunne røre hendes bryster og fisse ?

Jeg har rørt lidt ved hendes fisse og bryster, men hun smider ikke tøjet desværre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg1976 skrev, for 18 timer siden:

Jeg har rørt lidt ved hendes fisse og bryster, men hun smider ikke tøjet desværre :)

Har hun en dejlig fisse? :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun har nogle dejlige bryster. Hun pakkede dem ud og jeg fik lov til at gramse på dem, mens hun spiller min ven :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
FantasiNo9 skrev, den 21. maj 2016 at 11:23:

Hun har nogle dejlige bryster. Hun pakkede dem ud og jeg fik lov til at gramse på dem, mens hun spiller min ven :-P

Lyder frækt ;) er din ven stor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
onlybeas skrev, for 2 timer siden:

Lyder frækt ;) er din ven stor?

Det må du høre hende efter :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
onlybeas skrev, for 2 timer siden:

Hej Alle Eruguder ;)

Er der nogen der ved om hun stadig er aktiv? Og måske har været der for nyligt?

Lad mig høre fra jer :)

Jada – hun annoncerer dagligt på annoncelight.dk – og efter et par år skriver hun stadig "nystartet" :) – men hun er absolut et besøg værd – en sjov og glad pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 18 timer siden:

Jada – hun annoncerer dagligt på annoncelight.dk – og efter et par år skriver hun stadig "nystartet" :) – men hun er absolut et besøg værd – en sjov og glad pige

Hej mature man :)

Tak for svaret.. Hvad har du så oplevet ved hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for en mdr. Siden

hun har et vindende væsen er rar og smilende.

massagen er ok. Da det sjove skulle i gang fik jeg en vaskeklud og øjnene og hun simulerede at red mig mens hun gav en god håndtrold. 

Gentagelsesfare er lille da jeg går meget efter det visuelle.

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
onlybeas skrev, for 5 timer siden:

Hej mature man :)

Tak for svaret.. Hvad har du så oplevet ved hende?

Nogenlunde som de fleste andre tror jeg – en glad og skør (på den gode måde) pige som både gir' god massage og en fin håndtrold ;)

Det er et par år siden og jeg skrev en anmeldelse i en eksisterende tråd om hende – søg og du finder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 4 timer siden:

Nogenlunde som de fleste andre tror jeg – en glad og skør (på den gode måde) pige som både gir' god massage og en fin håndtrold ;)

Det er et par år siden og jeg skrev en anmeldelse i en eksisterende tråd om hende – søg og du finder :)

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...