Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har tidligere haft og skrevet om en duo med Emma og Samanta. Det var godt. Nu er Emma så sammen med en ny veninde, Vicky, og det var også godt :-P Emma er der skrevet meget om og hun holder stadig. Nok en af mine favoritter selvom kys koster ekstra og ikke er særlig dybe. Dem er jeg derfor holdt op med at betale for og nyder i stedet hendes vidunderlige blow, skønne krop og frække attitude på den stille måde. Også i en duo er hun det naturlige omdrejningspunkt og den styrende part. Og det gør hun godt.

Vicky der er veninden i øjeblikket er, er absolut petit. Små faste bryster, en ultra lille numse og meget stram. Sød og nærværende og meget berøringsvenlig. Tror ikke jeg ville besøge hende alene, men i duoen er hun fantastisk og spiller med hele vejen.

Selve akten var som en duo skal være. 2 piger med stor fokus på en lækker gang superfransk og så dansk med dem begge, mens jeg pillede ved den pige jeg ikke var oppe i. Fed oplevelse.  Eneste minus ligesom sidst var, at der skiftes kondom mellem det danske. Til gengæld blev der brugt mindre køkkenrulle under det franske denne gang :-) Og 1200 er sgu ok for en halv time i himlen med 2 nøgne og meget villige piger.

/Natskygge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jesper 1968

Det er vel en trio ;) Emma, Vicky og dig  

men lyder dælme dejligt, de er to flotte piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Natskygge skrev, for 14 timer siden:

Jeg har tidligere haft og skrevet om en duo med Emma og Samanta. Det var godt. Nu er Emma så sammen med en ny veninde, Vicky, og det var også godt :-P Emma er der skrevet meget om og hun holder stadig. Nok en af mine favoritter selvom kys koster ekstra og ikke er særlig dybe. Dem er jeg derfor holdt op med at betale for og nyder i stedet hendes vidunderlige blow, skønne krop og frække attitude på den stille måde. Også i en duo er hun det naturlige omdrejningspunkt og den styrende part. Og det gør hun godt.

Vicky der er veninden i øjeblikket er, er absolut petit. Små faste bryster, en ultra lille numse og meget stram. Sød og nærværende og meget berøringsvenlig. Tror ikke jeg ville besøge hende alene, men i duoen er hun fantastisk og spiller med hele vejen.

Selve akten var som en duo skal være. 2 piger med stor fokus på en lækker gang superfransk og så dansk med dem begge, mens jeg pillede ved den pige jeg ikke var oppe i. Fed oplevelse.  Eneste minus ligesom sidst var, at der skiftes kondom mellem det danske. Til gengæld blev der brugt mindre køkkenrulle under det franske denne gang :-) Og 1200 er sgu ok for en halv time i himlen med 2 nøgne og meget villige piger.

/Natskygge

thanks my dear.we try to do the best :) see you soon 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Natskygge skrev, for 15 timer siden:

Tror ikke jeg ville besøge hende alene,

Vil du uddybe hvorfor?
Tak i øvrigt.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lækker beretning - tak for det!!

Har længe haft lyst til en trio og Emma er jo efterhånden og af mange meget positivt beskrevet, så hun ville være et naturligt valg med en eventuel veninde :-)

God dag til Jer alle

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi Bros.

A few days ago I visited Emma for what was planned to be 30 minutes. I was going by bus and was so excited checking her pictures over and over again. So when I finally got there I was too busy with my cell phone to recognize. And I went two stops longer than planned.

Goddammit! Tumbling through the bus doors and running down the street trying to check the location at Google Earth while sending an SMS to Emma, I nearly got hit by a car but survived all the way to the front door only ten minutes late.

After buzzing me in I ran up the stairs in such a hurry that I reached the 2nd floor before Emma opened the door to her appartment......downstairs! 

Well at that time I just resignated, realizing that I just had one of these days again where my lust and erection drains my brain from blood.

Stepping down the stairs again I was met by the most beautiful face I could have imagined. This girl is really pretty. And my eyes followed the well shaped long brown legs down the hallway while my brain tried to kick start my fantasy despite of the previously mentioned lack of blood volume.

I couldn't ignore that she was a little unhappy about me being late. So I appologized  deeply explaining my stupid arrival. But as being a nice person she understood. 'That happens' she smiled and luckily I was still in for a 30 minutes excercise.

Bills were changed and bodies were undressed. My Good a perfect body. Emma is quite tall. Not the skinny type. And definitely not the chubby type. Those perfect legs are leading up to a skulptural set of wide hips. The kind that in ancient times were a crystal clear sign of female power and childbearing potential. Between the legs a fully shaved temple of lust with a front door of bulging flaps bitting you welcome for a session of temptation.

I was paralyzed. She might be the most beatiful princess I have had the pleasure with since Cassandra at Romantica. So she had to take the initiative. Otherwise I might still be standing there with my mouth wide open. A nice and long deep bj. However the stimulation of shaft and balls could have been better. (For that speciality you should visit Dya in Sydhavnen). 

Well we went through a couple of positions. And even if I would have liked to be in her arms forever, I just had to resign during the missionary. Looking into those big brown eyes, while feeling her warm breath on my chin and enjoying her gentle feminine moaning just took me to the final. And I was happy.

Then a little nice smalltalk. And my heavenly 30 minutes break was over. I looked at my watch and to my surprise i noted that 26 minutes have passed. Not much punishment for being late.

That's when I decided that she definetely deserves a review on this page. And that also explains why I write this in English. Simply because it's much easier for me than Hungarian.

Best wishes for a happy Easter and happy hunting.

Kanon :0)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe. Hun fortalte nu godt nok at hun skulle en tur rundt i landet. Meeen mon ikke hun kommer tilbage igen snart. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...