Hop til indhold

Recommended Posts

I fredags var jeg på rov igen. Denne gang i Rødovre hos en jordnære kvinde på 36 år, høj og normal af bygning.

Vi havde korresponderet i et par uger over Ca 60 beskeder og så fik vi det passet ind i fredags efter kl 16.

Jeg ankom hjem til hende med en six pack Tuborg classic I arbejdstøj. Vi startede med hygge snak i sofaen over et par bajere og en Jay. Efter halv times tid smuttede jeg i bad mens hun hoppede ud af tøjet. Da jeg var færdig røg vi soveværelset. Først lidt kælen, blowjob og doggy. Hun pointerede i beskederne op til vi skulle ses at hun kan få alle til at komme på 3 min og ja.....det lykkedes :o) 

Sindssygt lækkert blowjob, fik suttet pik til en guld medalje!! 

Bagefter drak vi en bajer og så var det tid til at komme hjem til skideballen :D og kun 750kr fattigere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Klumb skrev, for 5 minutter siden:

I fredags var jeg på rov igen. Denne gang i Rødovre hos en jordnære kvinde på 36 år, høj og normal af bygning.

Vi havde korresponderet i et par uger over Ca 60 beskeder og så fik vi det passet ind i fredags efter kl 16.

Jeg ankom hjem til hende med en six pack Tuborg classic I arbejdstøj. Vi startede med hygge snak i sofaen over et par bajere og en Jay. Efter halv times tid smuttede jeg i bad mens hun hoppede ud af tøjet. Da jeg var færdig røg vi soveværelset. Først lidt kælen, blowjob og doggy. Hun pointerede i beskederne op til vi skulle ses at hun kan få alle til at komme på 3 min og ja.....det lykkedes :o) 

Sindssygt lækkert blowjob, fik suttet pik til en guld medalje!! 

Bagefter drak vi en bajer og så var det tid til at komme hjem til skideballen :D og kun 750kr fattigere ;)

Fantastisk historie der er heller ingen grund til at tage sorgerne på forskud :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot indberetning, som får mig til at ville oprette en profil på SB, noget jeg hidtil har nægtet at gøre :-)

/Flash

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...