Hop til indhold

Ny i Esbjerg O&K massage

Featured Replies

Skrevet

Hej, er der nogen der kender O&K massage, Jernbanegade 16 i Esbjerg?

Redigeret af Thai style
stavefejl

Skrevet
  • Author

Hej, jeg gik lige forbi butikken, ser ud til at briksen står ude i rummet og ud til vinduet med indkig fra gaden. Så ikke et sted man smider underbukser? - eller kan man det?

Skrevet

De har også en briks i kælderen ;-) jeg ligger altid uden undehylder. :razz:

Om de yder ekstra kender jeg ikke til. 

Jeg har hørt Wan massage Nørrebrogade 94 gir ekstra ydelser.

Skrevet
  • Author

Tak for info, den samme som du fik massage af de to gange? Hun har det o.k. med at man smider det hele, er der ikke antydning af ekstra, går hun tæt på? 

Skrevet
  • Author

Jeg havde lyst til at prøve et nyt sted, så jeg ringede og aftalte at komme om 15 minutter. Hende jeg talte med snakkede godt dansk, så der skulle ikke være noget at misforstå. Da jeg kom til stedet var der en pige, der kun snakkede engelsk, hun havde åbenbart lige modtaget en kunde, hun sagde kom tilbage om en time. Jeg sagde at jeg havde bestilt tid på telefon, men hun sagde det var hendes ven jeg havde snakket med og hun var lige gået. Nå men så gik jeg også... 

• 2 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.