Hop til indhold
Gammel rotte

Patty, Siam elephantm Hans Knudsens Plads

Recommended Posts

Tidligere var der på stedet en køn pige, som vist nok hed Yomi. Hun forsvandt for et halvt års tid siden.. Siden er der kommet to nye pige til. Jeg har ikke været inden om og i nærkontakt med dem, så jeg kan ikke udtale mig kvalificeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender i det, at man savner noget rigtig meget, og husker det som helt eventyrligt? Nogle gange skal man bare leve med minderne, fordi de som regel overstiger virkeligheden. Forleden mødte jeg Patty igen, men det var bare ikke det samme som dengang. ØV.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 14 minutter siden:

Kender i det, at man savner noget rigtig meget, og husker det som helt eventyrligt? Nogle gange skal man bare leve med minderne, fordi de som regel overstiger virkeligheden. Forleden mødte jeg Patty igen, men det var bare ikke det samme som dengang. ØV.

Var det hos Siam Elephant? - Besætningen har åbenbart forladt skuden igen. Nu er der slet ingen fotos af piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 7 timer siden:

Kender i det, at man savner noget rigtig meget, og husker det som helt eventyrligt? Nogle gange skal man bare leve med minderne, fordi de som regel overstiger virkeligheden. Forleden mødte jeg Patty igen, men det var bare ikke det samme som dengang. ØV.

Uha ja, det kan jeg godt nikke genkendende til. Stay whit the memories

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rider - tak, men det har jeg allerede opdaget. :-) Som du kan se ovenfor, så var det dog ikke helt på højde med det jeg tidligere oplevede, desværre :-( Ellers også så har min erindring bygget et fatamorgana op, som pigebarnet ikke havde en chance for at leve op til... 

Anyway, stadig sød og dejlige pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...