Hop til indhold

Recommended Posts

Kl 9 tikkede en sms med adressen ind, rigeligt tid. Vi ankom til stedet 30 min fra køb. kl 12.Her stod vi 5 deltagere og småsludrede om div ting omkring de neste 3 timer og alt muligt andet og det var generelt resten af tiden, en sober venlig atmosfære med glimt i øjet og humor. Først må siges at hovedpersonen er bare så smuk, skøn og en fantastisk krop. fuldstædig    som min nye kæreste skal se ud, men hun er jo afsat til en med langt bedre udstyr end mig(og yngre) , nå på et tidspunkt byder hell velkommen med et bj til alle for lige at hilse på. nu var stemningen lagt, missen (da vi jo ikke var så mange) kunne aktiverer os alle uden at nogle følte sig uden for(i kan selv tælle efter) jeg tænkte det bliver 3 timer i himmelen. jeg mødte missen og kæreste på Bispebjerg hospital og havde 4 timer i venteværelset til at udvælge evt. kandidater til indventet i dag for en uge siden og tænkte det kunne være hell, var ved at sende en sms da hun sad med sin tlf, men turde ikke da jeg i forvejen havde trådt i spinaten i tråde. jeg kendte ikke stjernen men ud fra billeder så gættede jeg rigtigt, men der var kommet noget i ansigtet og tøj så man sagtens kunne komme i tvivl. nu var det bare med at holde sig til, bj, sandwits det var rigtigt fedt, forfra og bagfra, ingen smalle steder i Bredgade, hun blev båret (vejer jo ingen ting) der var sligning og forsøg på sprøjte org. os. jes !!!!!! og vand og pause, mere snak osv.

Men tiden var ikke gået alt begynde forfra, stående kyssende med en i hver hånd og en der tog hell bagfra, der vær ikke et øje tørt. jeg var bange for at modellen var lidt for fin ! men never, kun fin fra fødslen og det var ikke så ringe en da! jeg har deltaget i over 100 gb og styret 3 dette kommer meget tæt på det bedste. forstår slet ikke hvorfor der ikke var mega kø, det var super flot at de to dejlige skabninger gennemførte! jeg bliver den første der melder mig på his vol 16-17 stykker kommer på banen, nb. trevlede 20 a 4 sider med kommentarer inden, som teaser nu er festen slut og jeg giver 10 stjerner til mis hell, manden og deltagerne, og 5 til min egen, tak fordi i lyttede. jp

Del dette indlæg


Link til indlæg
  • nej !! vinterferie, det var i hvert fald ikke kvalitetens skyld den var super, stor dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Tak fra både mig og Mr. Hell :twisted: det var også et af de bedste GB for mig da I alle var så intime, berørende og på! Og så faldt I lige ind i vores form for humor, lyttede til vores skøre historier :wub:

tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I tog så godt i mod os nye, det var super fedt at opleve Mr & Miss Hell. Tak for det hele, inkl skøre historier ;-)! Kommer igen og tager flere af drengene med, hvis muligt ;-) Og rekord antal udløsninger til far her. Thumbs Up! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi havde et begreb der hed 4 timers reglen, hvis man stadig tænkte godt om det efter 4 timer, nu er det 24 timer siden jeg er stadig op og køre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...