Hop til indhold
Hunter S

Harmony lørdag 5/3 2016

Recommended Posts

 

Hej

Vil en tur på harmony  Hamborg i morgen lørdag den 5/3, syntes jeg har fortjent det:-D

køre fra trekantsområdet   ved 11/12 tiden, hjem igen ved 22 tiden maks

ville høre om der er nogen der vil med? 

Redigeret af Hunter S

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har virkelig også fortjent en tur derned, men kan desværre ikke inden her weekend! Der er virkelig mange fine damer dernede for tiden synes jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Fecking skrev, for 1 time siden:

Jeg har virkelig også fortjent en tur derned, men kan desværre ikke inden her weekend! Der er virkelig mange fine damer dernede for tiden synes jeg. 

Fecking jeg tager gerne en af de fine piger en tur med oven på  i morgen på dine vegne. Hvem skal det være???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, for 4 timer siden:

Fecking jeg tager gerne en af de fine piger en tur med oven på  i morgen på dine vegne. Hvem skal det være???

Det er virkelig pænt af dig! Og jeg er ikke det mindste misundelig....... Men skulle du "støde" ind i Ada eller Laura, så giv dem et ekstra klem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Skal jeg gøre. Dog tror jeg ikke Laura ønsker noget kram af mig. Hun har virket iskold siden jeg for et par gange siden takkede nej tak til en tur hed hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke der er en anden eller to der med på lidt tosomhed. God dag dernede! Jeg satser på at kunne komme afsted meget snart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Netop hjemme igen efter en god dag på Harmony. Tak til Hunter S for kørelejlighed og godt selskab på turen.

Det blev til 3 gode rum med henholdsvis Ada, Clara og Dora. Dog var der efter endt rum noget uenighed om tidsforbruget med Clara. Hun er ellers en sød pige og gør det også godt i rummet. Men gør jer selv den tjeneste at lave en klar aftalte vedr. tid inden i starter hvis i går med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad gik uenighed vedr. tid ud på - man kan da ikke aftale hvor lang tid der skal gå? Da jeg var der - var det indtil man var færdig eller erkendte at man ikke kunne komme - kan jo ske når man er på rum 8 gange på ca. 5 timer ; - )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Jo det kan man da nemt. Og ofte spøger pigerne også selv inden man går i gang hvis intet ar aftalt. 

På nogle klubber skal pigen også sige til når man nærmer sig den 1/2 time. 

Uenigheden gik hvor lang tid vi brugte sammen på rummet. Hun mente først der var gået 65 min = 3x30 min. 

Jeg mente at der kun var gået 30 min. 

Det endte med at chefen kom og hørte begge sider af sagen. Samt talte med damen i garderoben. Her efter skulle jeg betale for 1x30 min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, den 7/3/2016 at 20:19:

Hun mente først der var gået 65 min = 3x30 min. 

Ja, der havde hun vist smurt vel tykt på - 2 x 30 var du vel gået med til, hvis der var gået 35 min, selvom at kræve betaling for en hel halv time pga. 5 min nok også er i overkanten af det rimelige - egentlig burde de jo bare lave en minutpris, sætte et ur til at løbe, man kunne holde lidt øje med - og så var der ikke basis for lige at trække den over tid/lokke kunden til at købe en halv time ekstra og så gøre ham færdig i løbet af 10 min - pigerne ville så nok mere se en interesse i at trække tiden længere og længere :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Ja, der havde hun vist smurt vel tykt på - 2 x 30 var du vel gået med til, hvis der var gået 35 min, men at kræve betaling for en hel halv time pga. 5 min er nok også i overkanten af det rimelige - egentlig burde de jo bare lave en minutpris, sætte et ur til at løbe, man kunne holde lidt øje med - og så var der ikke basis for lige at trække den over tid/lokke kunden til at købe en halv time ekstra og så gøre ham færdig i løbet af 10 min.

Der var smurt temlige tykt på. Hun ændrede også historie flere gange under forløbet. Hvilket damen i garderoben hørte og kunne bekræfte da chefen spurgte til hendes version af sagen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Selvom det er lidt ucharmerende skal man nok gøre sig den tjeneste at aftale længden af opholdet inden man går i rummet. Synes Harmoni er lidt slem med det at Pigerne prøver at trække den lidt ekstra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig været ude for, at en pige på Harmony trak tiden.

Måske firdi jeg plejer at aftale 30 minutte inden vi starter, og siger til pigen, at det er hendes ansvar at overholde tiden, da jeg ikke har ur på. 

Inden vi går i gang, tjekker vi så lige sammen tiden på hendes ur.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...