Hop til indhold
Nalle

Diskret sted til elskov på Sydfyn - har været der 3 gange :-)

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg har igen i dag været på "mit" diskrete sted centralt på Sydfyn. Et værelse for 2 personer koster 400 kr, med  sengelinned og håndklæde. 

Jeg har i dag fået det billigere lidt da jeg kun skulle være der fra ca. 10 - 12.00.

De har kodelås på yderdøren, og der betales kontant. ( jeg har ikke mødt værtsparret)

Jeg vil ikke skrive deres hjemmeside her, skriv PB hvis du ønsker den.

Hilsen og forrygende weekend fra Nalle.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til info, så er der rent og pænt. Fælles bad og toilet.

gode parkeringsforhold.

der er andre værelser, men der er jo ingen der kan se/vide hvorfor du er der:-) 

værelserne er ca 12m2, ikke så store, men det er prisen bestemt heller ikke :-)

Redigeret af Nalle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Mon ikke de 400 er for de to timer og så er de røget direkte i lommen på en af de ansatte. Nej, sådan må man jo ikke tænke, det er ikke alle der er sådan. :-) Men selvom jeg ikke kender priserne på hoteller i området lyder det som meget lidt for et dobbeltværelse. 

Btw.... Dejligt at "se" dig igen Silje. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er en form for Hotel / Motel må piger ikke arbejde der.

Kun en tanke så Siljenips ikke bliver rodet ind i noget Ulovligt :)

Men ellers er det da rart med sådan et sted, jeg mener da der rimeligt ofte bliver efterspurgt steder til korte møder herinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til info, så er de 400 kr for et værelse fra ca 14.00 til næste morgen / formiddag. ( det er ikke hotel, men ala B & B )

Prisen er incl moms, sengelinned og håndklæde.

 

Vh. Nalle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ALDRIG nogen problemer med at bruge hotellerne, hvis IKKE pigerne eller kunderne fucker i det. Der er jo ingen grund til at vise hvilket ærinde, den der har booket værelse. har når pigen forstår at klædesig neutralt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 17 minutter siden:

Der er ALDRIG nogen problemer med at bruge hotellerne, hvis IKKE pigerne eller kunderne fucker i det. Der er jo ingen grund til at vise hvilket ærinde, den der har booket værelse. har når pigen forstår at klædesig neutralt.

Det er rigtigt, ville bare være venlig og advare alligevel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nalle skrev, den 6/3/2016 at 12:30:

Til info, så er de 400 kr for et værelse fra ca 14.00 til næste morgen / formiddag. ( det er ikke hotel, men ala B & B )

Prisen er incl moms, sengelinned og håndklæde.

 

Vh. Nalle.

Tusinde TAK Nalle for info!!! 

Der skal jeg da hen.

KYS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helt ny skrev, den 6/3/2016 at 08:51:

Hej

Mon ikke de 400 er for de to timer og så er de røget direkte i lommen på en af de ansatte. Nej, sådan må man jo ikke tænke, det er ikke alle der er sådan. :-) Men selvom jeg ikke kender priserne på hoteller i området lyder det som meget lidt for et dobbeltværelse. 

Btw.... Dejligt at "se" dig igen Silje. :-)

Tak og ilm til dig Helt ny ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...