Hop til indhold

Sille1995

Featured Replies

Skrevet

Sille1995, er der nogen der har været der ?  :-o

Skrevet

Tak og hende skriver jeg med, håber at få en aftale i hus med hende

Skrevet

Det har jeg nemlig også gjort i helveds lang tid, men det får man jo ikke taget trykket af ;)

Skrevet

Kan også tilslutte mig koret. Skriver også meget med hende, når hun da svare tilbage.. Hun er interesseret, men intet sker :eek:

Skrevet

Endnu en blokering herfra, det er vel det man kalder narre fisse:shock:

Skrevet

Tror nogle af pigerne ikke giver direkte afvisninger, så mister de ikke grønne stjerner  :eek:

Skrevet
jsp skrev, den 4. marts 2016 at 11:41:

Tror nogle af pigerne ikke giver direkte afvisninger, så mister de ikke grønne stjerner  :eek:

Ja mega trælst system 

Skrevet

Hende har jeg også skrevet med i længere tid.

Havde aftalt alt om betaling og hvordan og hvorledes - men da det blev konkret om hvornår vi skulle mødes, så hørte jeg intet fra hende.

Tror hun er "fake"...

Skrevet

Ja det er lidt irriterende at spilde tid på dem, men så kan man glæde sig over de ungmøer man har og stadig får lov at knalde

uhhhmmmm :razz:

Skrevet

Fantastisk så virker det, så kan de sku lære det, og lade de søde reelle piger boltre sig derinde sammen med os :grin:

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.