Hop til indhold
Gæst

Slut med at flirte på McDonald's ;)

Recommended Posts

sølvpapirshat skrev, for 12 minutter siden:

Nu er det slut med at flirte med den søde kvindelige ekspedient på McDonald's. :shock:

http://www.bt.dk/danmark/slut-med-koe-i-dag-dropper-mcdonalds-en-vigtig-ting

 

Eftersom vi i Sverige alltid ligger steget före ;) har vi redan denna automatbetjäning sen lång tid tillbaks....MEN....man kunde ju tycka att de kunde kosta på sig lite Table Dance istället :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 2 minutter siden:

Eftersom vi i Sverige alltid ligger steget före ;) har vi redan denna automatbetjäning sen lång tid tillbaks....MEN....man kunde ju tycka att de kunde kosta på sig lite Table Dance istället :D

Det er ikke indført i alle svenske McDonald's, kan jeg hilse og sige. Er kun stødt ind i konceptet i Tyskland for et års tid siden. Det er et udmærket system som jeg ville hilse velkommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Louie De Palma skrev, for 23 minutter siden:

Det er ikke indført i alle svenske McDonald's, kan jeg hilse og sige. Er kun stødt ind i konceptet i Tyskland for et års tid siden. Det er et udmærket system som jeg ville hilse velkommen.

Jeg synes det er en kedelig udvikling Louie. Vi bevæger os hen imod et mere og mere automatiseret samfund, hvor det er robotterne, der overtager servicefunktioner. Ja det er vel næste skridt på vejen at en robot skal lave vores burgere.

Er du fuldstændig ligeglad med den personlige kontakt og går du ikke på McDonalds for at flirte med pigerne bag disken? ;)

Redigeret af sølvpapirshat

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, den 3/3/2016 at 23:50:

Jeg synes det er en kedelig udvikling Louie. Vi bevæger os hen imod et mere og mere automatiseret samfund, hvor det er robotterne, der overtager servicefunktioner. Ja det er vel næste skridt på vejen at en robot skal lave vores burgere.

Er du fuldstændig ligeglad med den personlige kontakt og går du ikke på McDonalds for at flirte med pigerne bag disken? ;)

Nej, slet ikke. Jeg nyder de søde kassedamer i supermarkedet, fordi jeg er klar over, at deres dage er talte. Som så mange andre på arbejdsmarkedet. Og i sidste ende os alle sammen inden for en generation, det er ren matematik: https://en.wikipedia.org/wiki/Technological_singularity

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...