Mister72 138 Skrevet 3. Marts, 2016 (edited) Hej. Trine Tease er nok nævnt tidligere i andre tråde, men jeg vil lige give mit besyv med. Jeg besøgte Trine her til aften - og hold nu k... en dejlig tøs! Smilende, sød og dejlig - og fræk som bare fa'en! Curvy på den helt rigtige måde, i hvert fald som jeg godt kan lide det. Hendes store bryster er hjulpet på vej, men bløde og MEGET berøringsvenlige :). Og som hun selv siger: "Der er masser af følelse i dem". Og det tror jeg på - brystvorterne blev hurtigt hårde og strittede, som var de betalt for det (det var de vel egentlig også... ) Jeg vil ikke gå i detaljer, men kan garantere, at hvis du er til: Store bryster En sød, smilende, snakkesalig og intelligent pige, som gerne vil give en rigtig go' oplevelse GFE Så går du ikke galt i byen med Trine. Jeg regner i hvert fald med at besøge hende igen, når muligheden byder sig Mvh. - Mr72 PS: Hendes billeder er meget retvisende, hun lever fuldt ud op til dem in-real.life. Og ja, det er hende på billederne. Redigeret 3. Marts, 2016 af Mister72 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 3. Marts, 2016 (edited) Mister72 skrev, for 22 minutter siden: Hej. Trine Tease er nok nævnt tidligere i andre tråde, men jeg vil lige give mit besyv med. Jeg besøgte Trine her til aften - og hold nu k... en dejlig tøs! Smilende, sød og dejlig - og fræk som bare fa'en! Curvy på den helt rigtige måde, i hvert fald som jeg godt kan lide det. Hendes store bryster er hjulpet på vej, men bløde og MEGET berøringsvenlige :). Og som hun selv siger: "Der er masser af følelse i dem". Og det tror jeg på - brystvorterne blev hurtigt hårde og strittede, som var de betalt for det (det var de vel egentlig også... ) Jeg vil ikke gå i detaljer, men kan garantere, at hvis du er til: Store bryster En sød, smilende, snakkesalig og intelligent pige, som gerne vil give en rigtig go' oplevelse GFE Så går du ikke galt i byen med Trine. Jeg regner i hvert fald med at besøge hende igen, når muligheden byder sig Mvh. - Mr72 PS: Hendes billeder er meget retvisende, hun lever fuldt ud op til dem in-real.life. Og ja, det er hende på billederne. - blot : - en smuk tanke med de pæne ord fra din side Redigeret 3. Marts, 2016 af Nyder livet 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 4. Marts, 2016 Efter min mening den på alle måder dejligste gp'er i dk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 4. Marts, 2016 TAK for de virkeligt søde ord.... Så blev jeg lige helt Fredags glad . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister72 138 Skrevet 4. Marts, 2016 Trinetease skrev, for 9 timer siden: TAK for de virkeligt søde ord.... Så blev jeg lige helt Fredags glad . Og i går blev jeg helt torsdagsglad i dit selskab 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 4. Marts, 2016 Kan kun give dig ret. Har også haft fornøjelsen af hendes selskab. Som babsoman er det tæt på paradis. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse1972 31 Skrevet 4. Marts, 2016 kommer hun til det midtjyske.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 4. Marts, 2016 Trinetease skrev, for 13 timer siden: TAK for de virkeligt søde ord.... Så blev jeg lige helt Fredags glad . - alle kan trænge til en god fredag - også dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg