Hop til indhold

Recommended Posts

Stedet: Kinnaree Hvidovrevej 80E

Her er så min 2. anmeldelse af stedet.

Det er lang tid siden, at jeg har dyrket thaimassagemarkedet, og derfor også lang tid siden sidste anmeldelse.

Jeg er så småt ved at vende tilbage :-), og da jeg uventet havde 1,5 time til overs i Rødovre, tænkte jeg at nu skulle det være.

Hjemmeside og anbefalinger her på siden gjorde udslaget.

 

Den korte version

Skala: 1: 6 hvor 6 er bedst

 

Pige: 2 

Egentlig ganske sød af væsen. Jeg tror ikke, at hun havde til hensigt at fornærme (se under: den lange version) . Ganske gammel og uattraktiv (i en sexuel sammenhæng)

 

Ydelse massage: 5

Yderst dejlig og meget hård massage

 

Ydelse ekstra: 3

Jeg var selv skyld i, at det skulle gå stærkt. Hun gjorde egentlig hand-jobbet fint, men den manglende tid, ikke så attraktive udseende og indledende bemærkninger om min vægt gør, at det ikke kan blive til mere end 3 (se under: den lange version)

 

Stedet: 4

Pænt, rent og lækkert. Gode badeforhold og rene håndklæder og lagner. Den manglende følelse for at kunderne ikke skal i kontakt med hinanden trækker markant ned. (se under: den lange version)

 

Pris vs ydelse: 4

God hård massage + spiller for 500 kr. er sku ok alt nedenstående taget i betragtning.

 

Kommer jeg igen?

Jeg kunne godt finde på at besøge stedet igen, men lidt mere tid og flere penge på lommen (og hvor det ikke er den gamle trunte)

 

Den lange version

Som første gang jeg var der, var det squ noget underligt. Ikke egentligt dårligt - men underligt.

Jeg dukker op uanmeldt, og efter at være kommet op ad trapperne, bliver jeg lukket ind af en gammel trunte, og hurtigt verfet videre ind i et rum (jeg kan høre en anden på trapperne bag mig). Hun lukker ikke døren, hvorfor jeg ved et kig bagud kan se den næste kunde….

 

Nå, vel inde på værelset spørger hun hvad jeg vil have. Som sædvanlig: 0,5 times hård oliemassage.

Ekstra? spøger hun grinende. 

‘Vi får se’ er svaret med et blik i øjet :-)

‘What do you have on your….’ siger hun, mens hun klapper mig på maven.

‘ohhh’…

Jatak jeg ved sku godt at jeg er en stor dreng. Jeg behøver ikke at få det at vide af en massagepige….Der faldt lysten til ekstra markant.

 

Værelset er rent og pænt med rene håndklæder.

 

Jeg beder om at kunne tage et bad, og hun finder et håndklæde frem. Åbner døren og går ud - gør mine til, at jeg IKKE skal komme efter (jeg kan høre snak i gangen så fint nok).

Hun giver tegn til, at jeg skal komme med hende hen til badet. Jeg går med, og lige udenfor badet står den næste kunde. Ikke særligt prof. Han ser noget forlegen ud, jeg nikker pænt og går i bad.

 

Ganske fine badeforhold.

 

Tilbage igen. Gammel trunte er åbenbart hende der skal give massagen, hvilket jo ikke nødvendigvis er skidt. Havde dog håbet på en ung lækker version.

Hun giver en UG hård massage. Damn det var godt. INTET at udsætte på massagedelen.

 

Der er lidt diskrete berøringer og en gang imellem giver hun lige den lille spillemand et kys!

Men ikke helt nok til at der er den store reaktion. Hun er sød, giver god massage, men kunne være min mor.

 

Dog….. minimum en spiller skal jeg da komme derfra med - mor eller ej :-) -, så da spørgsmålet kommer, er jeg med på en spiller (kke andet) til 300 kr. Hun går blid og roligt i gang, og det er sku lækkert nok.  

 

Jeg kommer til at se på uret. FUUUUUCK! Jeg er sent på den. Jeg har en vigtig aftale om 15 min. Så jeg beder hende speede tingene op. ‘Flå i banditten moster, for jeg smutter om 5 min’.

Hun ser lidt underlig ud og siger så, at så skal jeg kun betale 200 kr! i stedet for 300 kr.!

 

Øhhh cool nok :-)

Hun giver den gas, jeg bliver færdig, og må af tidshensyn selv hjælpe med at tørre olie af, hvilket hun syntes var ret så skægt.

 

Derefter tager hun mig på rødvinspatterne og siger: ‘a bit bigger than mine’

Tak for ingenting! Ja jeg ved, at jeg er en stor dreng (også de forkerte steder). Men hvad f… er formålet med lige at ydmyge mig med den salut på vej ud af døren?

 

På vejen ud ser jeg en ganske yndig pige, som jeg godt kunne tænke mig at lave lidt horisontal mambo med. Det må jeg have til gode.

 

Summa summarum: Jeg fik en god massage, en lynspiller og blev ydmyget 2 gange angående min vægt. Sidstnævnte plejer jeg ikke at betale for. Alt i alt 500 kr.

 

Det skal dog siges, at jeg ikke hverken første eller anden gang oplevede en bevist ydmygelse/fornærmelse - mere en konstatering, men resultatet for mig er det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Velkommen tilbage Spillemand, som sædvanligt en super anmeldelse, du skriver på en udtømmende og fornøjelig måde:grin:

Alvor eller spøg, jeg ville nok også føle mig en smule forlegen over at blive kommenteret på, omkring mine overflødige kilo. Selv ville man jo ikke kommentere på hendes alder f.eks, jeg ville ihvertfald ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Kinneree 2 gange indenfor de sidste 3 måneder.  Første gang var til en halv times Nuru gel massage med den unge og meget høje og langbenede Vida, og anden gang til en times olie massage der faktisk var værd at komme igen efter + bj med en pige der sagde hun kom fra Venezuela og hed Natali.

Jeg mener normalt godt at vi mænd kan kigge på hinanen og sige "Er du ikke blevet lidt fed" uden at vi surmuler, det kan to danske kvinder dog ikke sige til hinanden, så snakker de aldrig sammen igen. Min erfaring er at Thailænderne har en meget afslappet holdning til det, så mit eneste råd er at undgå at blive "tøsefornærmet" og tag det som en sjov bemærkning, lige som mellem gutterne. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Sammy skrev, for 12 minutter siden:

Jeg mener normalt godt at vi mænd kan kigge på hinanen og sige "Er du ikke blevet lidt fed" uden at vi surmuler, det kan to danske kvinder dog ikke sige til hinanden, så snakker de aldrig sammen igen. Min erfaring er at Thailænderne har en meget afslappet holdning til det, så mit eneste råd er at undgå at blive "tøsefornærmet" og tag det som en sjov bemærkning, lige som mellem gutterne. :-)

Lige præcist!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaierne bruger et ord "pumpui", som egentlig betyder tyk, men på en kærlig måde. Det har nok været intentionen fra hendes side, selvom det nok føles anderledes, når man selv står midt i det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 17 timer siden:

Har været hos Kinneree 2 gange indenfor de sidste 3 måneder.  Første gang var til en halv times Nuru gel massage med den unge og meget høje og langbenede Vida, og anden gang til en times olie massage der faktisk var værd at komme igen efter + bj med en pige der sagde hun kom fra Venezuela og hed Natali.

Jeg mener normalt godt at vi mænd kan kigge på hinanen og sige "Er du ikke blevet lidt fed" uden at vi surmuler, det kan to danske kvinder dog ikke sige til hinanden, så snakker de aldrig sammen igen. Min erfaring er at Thailænderne har en meget afslappet holdning til det, så mit eneste råd er at undgå at blive "tøsefornærmet" og tag det som en sjov bemærkning, lige som mellem gutterne. :-)

Hey Sammy.  Kan du beskrive dit besøg hos Vida lidt mere detaljeret.  Jeg har selv haft hende i tankerne men ved ikke om hun fortsat er der.  Hvilken ydelse fik du hos hende udover Nuru og var det pengene værd.   Taler hun dansk og er hun glatbarberet ?   Hvis andre har opdateringer om den langbenede Vida hører jeg meget gerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anacondaen skrev, for 8 timer siden:

Hey Sammy.  Kan du beskrive dit besøg hos Vida lidt mere detaljeret.  Jeg har selv haft hende i tankerne men ved ikke om hun fortsat er der.  Hvilken ydelse fik du hos hende udover Nuru og var det pengene værd.   Taler hun dansk og er hun glatbarberet ?   Hvis andre har opdateringer om den langbenede Vida hører jeg meget gerne.

Det mener jeg egentlig ikke jeg er den rigtige til at gøre. Jeg er rigtig kræsen og tænder slet ikke på langbenede. Jeg var der kun for at prøve Nuru Gel, da jeg generelt godt kan lide massage med  masser af olie, da jeg aldrig har fået B2B før, har jeg intet at sammenligne med. Jeg købte ingen ekstraydelser hos Vida.

Som jeg har forstået det arbejder Vida der i weekenden med mellemrum og jeg husker det som at vi kommunikerede på engelsk og Thai. Hendes attitude ændrede sig drastisk da hun fandt ud af at jeg snakkede lidt Thai, så slappede hun mere af og åbnede lidt op.

Hvis jeg skal se bort fra mine egen præferencer, vil jeg beskrive Vida således. Hun er ung, køn og ca. sidst i tyverne med en fantastisk slank krop og et par ikke for store Silikonebryster der IMO sidder perfekt og passer til hendes krop. Hun virker lidt genert men sød. Alene med den beskrivelse distancere hun sig fra størstedelen af de piger der er i branchen i København. Og det er absolut muligt at gå hele vejen med hende, det fik jeg da tilbudt. Hun var glatbarberet og eneste minus ved det, var at det kradsede på min krop.

Jeg har intet dårligt at sige og kan kun anbefale andre at prøve hende.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...