Hop til indhold
SirMikeXL

June - fræk moden slavetøs

Recommended Posts

Hvis man ikke er til de 20-25 årige men foretrækker en smuk, varm, naturlig og dansk kvinde er June fra damernefordig.com det rigtige valg. Junes annoncetekst og billeder er retvisende og hendes priser er rimelige. Jeg har besøgt June MANGE GANGE (25+) og hun leverer varen HVER GANG. Hun er lækker og appetitlig, sød og imødekommende - og hendes evner på lagnet er UOVERTRUFNE...specielt vil jeg fremhæve hendes DEEP-THROAT som ikke kan overgås. I hele mit lange syndige liv har jeg ALDRIG fået bedre sex. TOP QUALITY.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se du besøger hende tit, men kan ikke se andet end din anmeldelse er en kopi af den anmeldelse du har lagt af hende på anmeldelser kbh, som du fornyer hvergang du har besøgt hende, den anmeldelse du har skrevet her, har jo intet med bdsm at gøre, har du postet forkert? eller er du hendes alfons, eller lign siden du ikke kan finde på noget nyt at skrive om den omtalte fremravende pige? andet end at nu har du besøgt hende på ny?

Skriv nu en ordentlig anmeldelse end at hun er god til lidt sutten? det har jo ikke noget at gøre på et bdsm forum!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Goni: Eroguide er tænkt som et site hvor hvor brugere af prostituerede kan dele erfaringer om leverandørerne: Hvem er gode og dårlige? Det er sådan jeg bruger EG - jeg er hverken litterat eller exhibionist med en trang til at udbrede hvad jeg bruger en slavetøs til.

Min oprindelige postering og opdateringer er både logiske og sandfærdige - Hun leverede varen og hun leverer STADIG varen. DET er vel også 

 

Redigeret af SirMikeXL

Del dette indlæg


Link til indlæg

1/6/2016: Skønne June. Tak for en superfræk oplevelse. Vi må afgjort ses igen.

PS: Ovenstående indlæg fik jeg ikke skrevet rigtigt; der skulle have stået:

Min oprindelige postering og opdateringer er både logiske og sandfærdige - hun leverede varen og hun leverer STADIG varen. DET er vel også en vigtig oplysning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
SirMikeXL skrev, den 3/3/2016 at 13:37:

Hvis man ikke er til de 20-25 årige men foretrækker en smuk, varm, naturlig og dansk kvinde er June fra damernefordig.com det rigtige valg. Junes annoncetekst og billeder er retvisende og hendes priser er rimelige. Jeg har besøgt June MANGE GANGE (25+) og hun leverer varen HVER GANG. Hun er lækker og appetitlig, sød og imødekommende - og hendes evner på lagnet er UOVERTRUFNE...specielt vil jeg fremhæve hendes DEEP-THROAT som ikke kan overgås. I hele mit lange syndige liv har jeg ALDRIG fået bedre sex. TOP QUALITY.

Lyder spændende fortæl lidt mere om hende og hvad i leger når i er sammen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Default User skrev, den 3/3/2016 at 17:54:

website????

lyder spændende men hvor finder vi hende hende adresse eller en www side så gerene 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 1 time siden:

lyder spændende men hvor finder vi hende hende adresse eller en www side så gerene 

Det står 2 gange i tråden. 

Men tror du hun blev slikket og fik orgasme? 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...