Hop til indhold
Taxamike

ny og nervøs

Recommended Posts

Hej jeg er en mand i midt 40'erne gift med børn og det hele men der mangler noget som bare presser sig 

mere og mere på derfor er jeg begyndt at kigge efter GP.

men jeg er nervøs for sygdomme er godt klar over at man jo kan have sex med kondom og så skulle det jo være klaret 

og det vil jo også være fint men en af mine helt store drømme /fantasier er at få et blow job hvor jeg kommer i munden 

meget gerne med slug og det bliver jo svært med gummi ;-) 

Jeg er ret sikker på at jeg er sygdoms fri har siden jeg var 20år kun været sammen med min kone men intet er naturligvis 100% 

det er jeg da klar over er jeg den enste der er nervøs og ikke kan tage sig sammen til at lave en kontakt blive ved med at udskyde 

har kigget meget på Frodige Ida.

Vil slutte her med at sige at jeg er godt klar over at mange af jer her inde sikkert vil kalde mig en tøse dreng da i sikkert har været ved en GP 

mange gange efter hvad man læser her inde men så må det være sådan og jeg må tage mine tæsk som en mand men er jeg ene ???

ha en super god dag  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Taxamike skrev, for 4 minutter siden:

og det bliver jo svært med gummi

Det er da ikke noget problem - det har jeg da gjort mange gange, før det blev mere almindeligt med fransk uden kondom, så det bør ikke være det, der holder dig tilbage :wink:

Evt. kunne du jo udfordre konen og spørge om hun var med på det - i det mindste med kondom :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis du elsker din kone og stadig dyrker sex med hende må du droppe ideen om super/mega... hun fortjener bedre end at du tage chancen for at hive noget med hjem

ud over det - så er der intet at være nervøs for... kast dig ud i det og NYD det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

Det er da ikke noget problem - det har jeg da gjort mange gange, før det blev mere almindeligt med fransk uden kondom, så det bør ikke være det, der holder dig tilbage :wink:

Evt. kunne du jo udfordre konen og spørge om hun var med på det - i det mindste med kondom :)

Hvordan forestiller du dig at man får fransk med slug med kondom på? Skal hun sluge hele kondomet? ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 2 timer siden:

hvis du elsker din kone og stadig dyrker sex med hende må du droppe ideen om super/mega... hun fortjener bedre end at du tage chancen for at hive noget med hjem

ud over det - så er der intet at være nervøs for... kast dig ud i det og NYD det

Fantastisk som du altid kan nedsable alle andre der ikke lige tilbyder det samme som dig.

Du er så fordømmende og kan skræmme de fleste mænd med din stivnakket udtalelser.

Jeg bliver testet for div sygdomme hver anden torsdag og har i mine 6 år intet raget til mig så klap lige hesten og pas din egen biks.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 59 minutter siden:

Fantastisk som du altid kan nedsable alle andre der ikke lige tilbyder det samme som dig.

Du er så fordømmende og kan skræmme de fleste mænd med din stivnakket udtalelser.

Jeg bliver testet for div sygdomme hver anden torsdag og har i mine 6 år intet raget til mig så klap lige hesten og pas din egen biks.

 

Du er seriøst nød til at skære ud i pap: Hvordan kan det være fordømmende at råde en mand til at passe på sin kone derhjemme ved at droppe super/mega???  Det er sgu da det absolutte MINIMUM af respekt man bør vise sin partner når man går ud og er hende utro.... 

synes du ikke man har det ansvar overfor den partner der rent faktisk stoler på en derhjemme ???  ærlig talt ??

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 40 minutter siden:

... når man går ud og er hende utro.... 

Jeg kan ikke umiddelbart læse ud fra trådstarters indlæg, om han og konen eventuelt har en "fælles forståelse" om at han godt må gå ud "i byen" eller ej. Så vi ved faktisk ikke, om "utroskaben" er et problem...

Der er mange (specielt dem der har været sammen i mange år), som har en aftale (eller implicit forståelse), at hvis den ene part (typisk manden) har fantasier der ikke kan udleves i privaten, kan vedkommende få lov til at gå i byen og udleve fantasierne, uden at det skal ødelægge et langt (og forhåbentligt godt) samliv.

Jeg vil råde trådstarter til, at såfremt han og konen ikke har en "fælles forståelse", så skal han tale med sin kone herom (meget vigtigt). Husk på, at når man har levet sammen i 20 år, så man hinandens alle bedste venner og fortrolige, og det bør kunne lade sig gøre, at takle det lille problem, at den ene part har seksuelle fantasier, som den anden part ikke kan/vil opfylde.

Utroskab i sig selv, er ikke det der ødelægger forhold. Det er derimod tabet af fortrolighed...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, 1 time siden:

Du er seriøst nød til at skære ud i pap: Hvordan kan det være fordømmende at råde en mand til at passe på sin kone derhjemme ved at droppe super/mega???  Det er sgu da det absolutte MINIMUM af respekt man bør vise sin partner når man går ud og er hende utro.... 

synes du ikke man har det ansvar overfor den partner der rent faktisk stoler på en derhjemme ???  ærlig talt ??

Det som du reelt skriver til ham er at han bliver nødt til at glemme alt som dine seksuelle lyster om megafransk med slug, da konen ikke vil være med til det, og han ikke kan tillade sig at få det andetsteds.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan du ville reagere hvis der var nogen der sagde at du blev nødt til at droppe dine seksuelle lyster? For selv med al den beskyttelse som er tilgængeligt, kan du vel heller ikke sige dig fri for en minimal risiko for at få en eller anden sygdom med hjem, med det som du laver, f.eks. kan kondomer sprænge. 

Det er et spørgsmål om risikovurdering (som så meget andet her i livet), og der er vist generel enighed om at smitterisikoen for en mand ved oral sex er ret lille.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 5 timer siden:

hvis du elsker din kone og stadig dyrker sex med hende må du droppe ideen om super/mega... hun fortjener bedre end at du tage chancen for at hive noget med hjem

ud over det - så er der intet at være nervøs for... kast dig ud i det og NYD det

Men hvis nu hans sexliv er dødt, eller ikke kan huske hvornår han sidst havde sex med konen pga. det travle familieliv.
Så er det vel fint nok, at få en sutter med slug, sålænge man lige husker at gå til lægen efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Taxamike skrev, for 7 timer siden:

det er jeg da klar over er jeg den enste der er nervøs og ikke kan tage sig sammen til at lave en kontakt blive ved med at udskyde 

har kigget meget på Frodige Ida.

Vil slutte her med at sige at jeg er godt klar over at mange af jer her inde sikkert vil kalde mig en tøse dreng da i sikkert har været ved en GP 

mange gange efter hvad man læser her inde men så må det være sådan og jeg må tage mine tæsk som en mand men er jeg ene ???

ha en super god dag  

du er ikke alene m8...du skal ikke være nervøs for sygdom og lign, chancerne for at få en tagsten i hovedet er større...har selv igennem mange år, og endnu flere oplevelser endnu ikke haft nogen form for sygdom kun en omgang fladbukke de blev kureret med en gang pudder...spørgsmålet er mere om du er parat til at se dig selv i spejlet bagefter ???

Ufatteligt at der er piger der her spiller smart med gode råd...det er altså manden der er kunden, og pigerne er udbyder i dette sammenhæng...jaaa indtil nu :wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Grækeren skrev, for 33 minutter siden:

Ufatteligt at der er piger der her spiller smart med gode råd...det er altså manden der er kunden, og pigerne er udbyder i dette sammenhæng...jaaa indtil nu :wink:

 

Synes du? Tænk på hvor mange mænd der svarer, når pigerne bliver spurgt om noget, ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 58 minutter siden:

Det som du reelt skriver til ham er at han bliver nødt til at glemme alt som dine seksuelle lyster om megafransk med slug, da konen ikke vil være med til det, og han ikke kan tillade sig at få det andetsteds.

Hvis han har et normalt sex-liv med konen og de dyrker sex som normale ægtefæller - så er det faktisk også det jeg advokerer for. 

Jeg mener simpelthen ikke som mand at man har ret til at bringe sin kone i fare for st blive syg blot fordi man selv har en eller anden fantasi - det er ganske enkelt ikke i orden.

Med mindre hun ved hvad manden laver og har sagt ok for det - så er det 110% ikke i orden!!!  Ved hun det og synes det er fint... så ingen indsigelser herfra!! 

Bear skrev, for 58 minutter siden:

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan du ville reagere hvis der var nogen der sagde at du blev nødt til at droppe dine seksuelle lyster? For selv med al den beskyttelse som er tilgængeligt, kan du vel heller ikke sige dig fri for en minimal risiko for at få en eller anden sygdom med hjem, med det som du laver, f.eks. kan kondomer sprænge. 

Fuldkommen rigtigt.... hvorfor jeg UP FRONT sagde til min mand at hvis han ikke kunne leve med risikoen for at der er et kondom der springer - så var jeg ikke den rette....  han lever hver dag med den risiko - for det har han valgt.  Det har alle de koner der ikke aner hvad manden laver IKKE! 

Jeg var ærlig up front.... og hvis han sagde til mig at han ikke kunne leve med det mere - jamen så ville han også kende konsekvensen....  

Men jeg ville ALDRIG nogensinde med fuldt overlæg placere mig i en situation hvor jeg øgede risikoen.... og det gør man altså med super/mega... lige meget hvor meget grækeren forsøger at underspille det...  

Som pige - der ANER jeg ikke om næste mand ind af døren er en sexturist der lige har knaldet alles ohne i et høj-risiko område.... og min næste gæst samme dag skal IKKE have hvad den forrige havde...   pure and simple....  det er MIT valg at det skal være sådan hos mig :) 

Bear skrev, for 58 minutter siden:

Det er et spørgsmål om risikovurdering (som så meget andet her i livet), og der er vist generel enighed om at smitterisikoen for en mand ved oral sex er ret lille.

Nu er dit link 10 år gammelt.... og der er kommet nogle risici til siden som øger problematikken....  men ja - det er da "sikrere" sex end alm og analt samleje... det er alle enige om :)

Men det er ikke sikker sex... og det er altså det der er i spil.... og dermed konens sikkerhed (vi må gå ud fra hun ikke ved det - det plejer at være normen)  Hendes helbred er altså vigtigst...  trods alt!! 

Grækeren skrev, for 30 minutter siden:

Ufatteligt at der er piger der her spiller smart med gode råd...det er altså manden der er kunden, og pigerne er udbyder i dette sammenhæng...jaaa indtil nu :wink:

Ja det er ufatteligt... ikke kun er vi sælgere... de fleste af os er koner/kærester og ved hvordan vi ville have det hvis manden 

1: løj om hvad han lavede

2: knaldede andre uden forudgående aftale med os

3: blev syg fordi han ikke passede på 

4: SMITTEDE OS fordi vi stolede på at vi var den eneste ene og at vi var vigtigst..... =  komplet tab af enhver tillid for evigt!! 

det er nummer 4 der virkelig svider.... og uanset om vi er sælgere eller ej - så er det ikke forbudt at tænke - dels med hjertet og dels med hjernen....  

Og hvad så om du er kunde græker og jeg er sælger ??? og hvad så...  det er da pisse lige meget.... det gør ikke det at smitte konen med noget hvis uheldet er ude til en mindre katastrofe.... 

Blot fordi du har været heldig.... godt for dig.... skal mænd holde op med at bruge hovedet fordi du har været heldig ? 

gerog skrev, 1 time siden:

Men hvis nu hans sexliv er dødt, eller ikke kan huske hvornår han sidst havde sex med konen pga. det travle familieliv.
Så er det vel fint nok, at få en sutter med slug, sålænge man lige husker at gå til lægen efterfølgende.

ja så er det jo helt lige meget :) så kan han gøre hvad han vil for så er konen jo ikke i nogen risiko :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Jasmin skrev, for 9 minutter siden:

Ja det er ufatteligt... ikke kun er vi sælgere... de fleste af os er koner/kærester og ved hvordan vi ville have det hvis manden 

1: løj om hvad han lavede

2: knaldede andre uden forudgående aftale med os

3: blev syg fordi han ikke passede på 

4: SMITTEDE OS fordi vi stolede på at vi var den eneste ene og at vi var vigtigst..... =  komplet tab af enhver tillid for evigt!! 

det er nummer 4 der virkelig svider.... og uanset om vi er sælgere eller ej - så er det ikke forbudt at tænke - dels med hjertet og dels med hjernen....  

Og hvad så om du er kunde græker og jeg er sælger ??? og hvad så...  det er da pisse lige meget.... det gør ikke det at smitte konen med noget hvis uheldet er ude til en mindre katastrofe.... 

Blot fordi du har været heldig.... godt for dig.... skal mænd holde op med at bruge hovedet fordi du har været heldig ? 

ja så er det jo helt lige meget :) så kan han gøre hvad han vil for så er konen jo ikke i nogen risiko :) 

nu er det jo sådan at du af naturlige grunde (går ud fra) IKKE har købt sex...og derved ikke kan udtale dig om hvordan man som mand reagerer, og tænker i den situation...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 16 minutter siden:

nu er det jo sådan at du af naturlige grunde (går ud fra) IKKE har købt sex...og derved ikke kan udtale dig om hvordan man som mand reagerer, og tænker i den situation...

jo jeg har købt sex - ved indtil flere lejligheder - både til mig selv og til mine veninder :)  men det er jo sagen irrelevant...  

hvis jeg købte sex nu - idag (som jeg fx prøvede at gøre før jeg blev gift, men fik nej fordi gigoloen kun ville sælge hvis jeg ville kysse - blahhh...det blev så ikke til noget ) så ville jeg IKKE have ret til at købe sex på en måde der kunne bringe min mand derhjemme i fare... lige meget hvad jeg så end havde af fantasier om u-sikker sex

så jeg ved faktisk godt hvordan man tænker som køber... been there

men uanset hvordan man som mand reagerer eller tænker i en købesex-situation, så har man STADIG ikke ret til at bringe sin ægtefælle i fare for at blive syg med mindre hun selv har accepteret risikoen.

når vi har et commiment til vores partnere - så kommer deres fysiske sundhed altså før vores egne personlige sex-fantasier...  

hvordan kan det overhovedet være et spørgsmål?????

 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen tak for alle jeres gode og vel menende svar der er noget at tænke over ;-) 

jeg har ingen tilladelse til at være utro og om vores sex liv er dødt så er svaret næsten men ikke helt 

som regel en omgang lige op til hun har sin periode.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 2 timer siden:

nu er det jo sådan at du af naturlige grunde (går ud fra) IKKE har købt sex...og derved ikke kan udtale dig om hvordan man som mand reagerer, og tænker i den situation...

- godt skrevet Græker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 4 timer siden:

jo jeg har købt sex - ved indtil flere lejligheder - både til mig selv og til mine veninder :)  men det er jo sagen irrelevant...  

hvis jeg købte sex nu - idag (som jeg fx prøvede at gøre før jeg blev gift, men fik nej fordi gigoloen kun ville sælge hvis jeg ville kysse - blahhh...det blev så ikke til noget ) så ville jeg IKKE have ret til at købe sex på en måde der kunne bringe min mand derhjemme i fare... lige meget hvad jeg så end havde af fantasier om u-sikker sex

så jeg ved faktisk godt hvordan man tænker som køber... been there

men uanset hvordan man som mand reagerer eller tænker i en købesex-situation, så har man STADIG ikke ret til at bringe sin ægtefælle i fare for at blive syg med mindre hun selv har accepteret risikoen.

når vi har et commiment til vores partnere - så kommer deres fysiske sundhed altså før vores egne personlige sex-fantasier...  

hvordan kan det overhovedet være et spørgsmål?????

 

Kære Jasmin:)

- i de sidste 4 linjer er der altså mere, - end lige så enkelt som du gør det til, - en mønt har 2 sider - i et forhold er der 2 personer - og i Taxamike´s tilfælde : K + M.

De har også dannet par i  20 år og gennem alle årene, antager jeg : - kender de mere og mere til hinanden - og samtidig udvikler de sig individuelt, måske lidt eller meget væk fra hinanden - og ligeså samtidigt tager man hinanden mere og mere for givet - og ligeså langsomt hen ad vejen, ja så forsvinder også nyhedsværdien / forelsket / færre nye opdagelser om partneren - og ind træder istedet "familien Jensen" = de gør hver især det den tænker og forventer :)

Jeg kan også sige : been there       -     (det blev til 20 år med min kæreste/kone)   - done that 

I største parten af de spørgsmål vi stiller os selv gennem livet, i forhold til vores hver især mellem menneskelige relationer - der kender vi jo godt svaret på forhånd  - og vi kender også svarene på de spørgsmål vi ikke kan lide at stille

Så jeg vil bare tilføje følgende til denne sætning : men uanset hvordan man som mand reagerer eller tænker i en købesex-situation, så har man STADIG ikke ret til at bringe sin ægtefælle i fare for at blive syg med mindre hun selv har accepteret risikoen.

men uanset hvordan man som mand eller kone --  reagerer eller tænker i en situation hvor ens kone eller mand måske er på vej  ud i købesex-situation, så har man STADIG mulighed for at bringe sin ægtefælle ud af faren for at blive syg; -  med mindre man selv har accepteret risikoen.

I mit eget ægteskab indfandt der sig sådan efter 10 år sig en snigende "metaltræthed" - vi tog os sammen til at snakke om det, og det endte meget hurtigt ud i partnerbytte - de spirrende swingerklubber og ikke mindst den private lukkede swingerforening  - -  vi var utro sammen !!!!  - for dem der kan finde ud af det sammen er det også en farbar vej til "noget fremmed fisse og pik"

Mange hilsner

Nyder livet 

 

- Jasmin se lige 19 år frem i dit eget forhold - hvad ser du undervejs ?   -   ingen justeringer vel;)

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 9 timer siden:

men uanset hvordan man som mand eller kone --  reagerer eller tænker i en situation hvor ens kone eller mand måske er på vej  ud i købesex-situation, så har man STADIG mulighed for at bringe sin ægtefælle ud af faren for at blive syg; -  med mindre man selv har accepteret risikoen.

det du skriver med blåt kan vel reelt oversættes til i praksis at overvinde sig selv (gøre vold på sig selv) for at undgå noget der er endnu værre :(:(:( 

 

Lad os sige at parterne snakker om det.... Mike vil gerne have mega .... blow med slug...  og vi må gå ud fra at konen ikke vil siden Mike er landet herinde!! 

med mindre konen vil gøre det selv - så ligger Mikes ønsker i en risiko-zone....  så det er virkelig pest eller kolera for konen hvis det er hende imod at gøre det selv... så skal hun enten acceptere en risiko for at blive syg eller også skal de tage nogle meget brede forholdsregler for deres sexliv efterfølgende (det er jo nok det smarteste her) 

Du kan i det blå afsnit godt advokere for at konen kan afværge risikoen for at Mike bliver syg... ved at gøre noget hun virkelig ikke har lyst til....  men prøv lige at se på hvad det er du advokerer for i et stort perspektiv

Er det ok at bede en partner gøre noget vedkommende virkelig ikke bryder sig om for at UNDGÅ en risiko for at blive smittet med en sygdom - når risikoen slet ikke var der til at begynde med??? 

Tilgiv mig - men i min verden er det fuldkommen bagvendt...... det er et fuldkommen urimeligt forlangende af en partner...  uanset køn og uanset om vi snakker sex eller noget som helst andet emne.... det mener jeg faktisk ikke man har ret til at forvente/forlange... 

man kan spørge og håbe på en fantastisk partner der siger ok til en fandens masse forholdsregler bagefter...  men at forvente/forlange det... det synes jeg ikke er ok i dette tilfælde....

hvis man får et nej - så synes jeg absolut ikke man som partner har ret til at bryde den tillid og bare gøre det alligevel. Så må man tage en bredere konsekvens hvis det er det værd.. 

Can't have your cake and eat it too.....så må man altså vælge og prioritere hvad der er vigtigst her i livet... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 15 timer siden:

Nu er dit link 10 år gammelt.... og der er kommet nogle risici til siden som øger problematikken....  men ja - det er da "sikrere" sex end alm og analt samleje... det er alle enige om :)

Men det er ikke sikker sex... og det er altså det der er i spil.... og dermed konens sikkerhed (vi må gå ud fra hun ikke ved det - det plejer at være normen)  Hendes helbred er altså vigtigst...  trods alt!! 

 

Det ville hjælpe din på argumentation hvis du kom med noget dokumentation for mænds risiko for at blive smittet ved oral sex. 

Men hvis man skal tage din argumentation for pålydende, så må dit råd til alle gifte mænd eller mænd i faste forhold være ikke at være utro med mindre konen er med på det, hverken som affærer eller med GP'ere, da der ALTID er en risiko for at få noget med hjem, også selvom man prøver at beskytte sig. Er det din holdning?

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, Lige nu:

Det ville hjælpe din argumentation hvis du kom med noget dokumentation for mænds risiko for at blive smittet ved oral sex. 

Men hvis man skal tage din argumentation for pålydende, så må dit råd til alle gifte mænd eller mænd i faste forhold være ikke at være utro med mindre konen er med på det, hverken som affærer eller med GP'ere, da der ALTID er en risiko for at få noget med hjem, også selvom man prøver at beskytte sig. Er det din holdning?

Min holdning er at der ER en større risiko - jeg er faktisk fuldkommen ligeglad med hvor stor den er .... den er der, den er større end med kondom... sådan er det...  størrelsen er fuldkommen ligemeget...

Den større risiko har man IKKE lov til at udsætte sin partner for med mindre vedkommende selv har accepteret at det er i orden... for det er partnerens fysiske helbred vi snakker om... ikke løgn, ikke tillidsbrud som kan være svært nok... .... men decideret fysisk sygdom...  

Hvis du aktivt gør noget for at beskytte dig - så skal du rammes af et uheld... men så ER det ligepræcis et UHELD og ikke din hensigt... så er det ikke dig selv der bevidst har løbet en risiko der er meget større...  

Der er kun en risiko hvis du er udsat for hændeligt uheld... og med mindre du har hovedet under armen, så sker de hændelige uheld ikke uden at de opdages på sekundet...  og så kan du aktivt igen gøre noget for at minimere risikoen

Min holdning er ganske klar: man går ikke ud og udsætter sig for en større (uanset hvor meget større) risiko når man har et ansvar for en derhjemme der måske ikke ved hvad det er man har gang i .... men har en pligt til at minimere den risiko man udsætter sig for MEST muligt ! 

det gælder altså os allesammen... uanset køn og uanset sexuelle præferencer... os allesammen!!! 

Dvs - man træffer aktivt de sikreste valg...altid .... ikke for sin egen skyld - men for den person man har lovet at passe på i medgang og modgang.....  og hvis man skal træffe andre valg - så gør man det sammen.... 

Hvordan kan det overhovedet være et spørgsmål ???  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 7 minutter siden:

Min holdning er at der ER en større risiko - jeg er faktisk fuldkommen ligeglad med hvor stor den er .... den er der, den er større end med kondom... sådan er det...  størrelsen er fuldkommen ligemeget...

Den større risiko har man IKKE lov til at udsætte sin partner for med mindre vedkommende selv har accepteret at det er i orden... for det er partnerens fysiske helbred vi snakker om... ikke løgn, ikke tillidsbrud som kan være svært nok... .... men decideret fysisk sygdom...  

Hvis du aktivt gør noget for at beskytte dig - så skal du rammes af et uheld... men så ER det ligepræcis et UHELD og ikke din hensigt... så er det ikke dig selv der bevidst har løbet en risiko der er meget større...  

Der er kun en risiko hvis du er udsat for hændeligt uheld... og med mindre du har hovedet under armen, så sker de hændelige uheld ikke uden at de opdages på sekundet...  og så kan du aktivt igen gøre noget for at minimere risikoen

Min holdning er ganske klar: man går ikke ud og udsætter sig for en større (uanset hvor meget større) risiko når man har et ansvar for en derhjemme der måske ikke ved hvad det er man har gang i .... men har en pligt til at minimere den risiko man udsætter sig for MEST muligt ! 

det gælder altså os allesammen... uanset køn og uanset sexuelle præferencer... os allesammen!!! 

Dvs - man træffer aktivt de sikreste valg...altid .... ikke for sin egen skyld - men for den person man har lovet at passe på i medgang og modgang.....  og hvis man skal træffe andre valg - så gør man det sammen.... 

Hvordan kan det overhovedet være et spørgsmål ???  

Hvis man har valgt at være sin partner utro, og man kommer hjem med en sygdom pga af et sprængt kondom så er det ikke et uheld, men en risiko man har valgt at tage, da man valgte at udsætte sig selv for risikoen for at få en kønssygdom ved at dyrke sex med en anden person end sin partner. 

Har du en ide om hvorvidt smitterisikoen for en mand ved at modtage oralsex er større eller mindre end risikoen for at blive smittet pga. af et sprængt kondom?

Iøvrigt kunne jeg faktisk forestille mig at en mands risiko for at blive smittet ved at yde oral sex til en kvinde er temmelig meget større end hans risiko for at blive smittet ved at modtage oralsex. 

Det aktivt sikreste valg (som man iflg dit råd altid skal tage) er ikke at dyrke sex med andre end sin partner, medmindre vedkommende er OK med det. Mit bud er at din branche ville blive MEGET hårdt ramt hvis alle fulgte dit råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 1 minut siden:

Hvis man har valgt at være sin partner utro, og man kommer hjem med en sygdom pga af et sprængt kondom så er det ikke et uheld, men en risiko man har valgt at tage, da man valgte at udsætte sig selv for risikoen for at få en kønssygdom ved at dyrke sex med en anden person end sin partner. 

korrekt - men når man kommer hjem og bekender kulør hvad tror du så HELST man vil sige ??? 

Skat - jeg har været dig utro - jeg gjorde ALT for at sikre mig fordi jeg ønskede at passe på dig,  men jeg var udsat for et uheld....  det var ikke med vilje - jeg gjorde virkelig alt hvad jeg kunne for at være forsigtig

ELLER

Skat - jeg har været dig utro og jeg gjorde bevidst noget jeg vidste jeg kunne blive syg af.... 

Hvilken en er værst Bear ??? hvad for en tror du med størst chance kan tilgives når vi er forbi tillidsbrud ect? 

Bear skrev, for 1 minut siden:

Har du en ide om hvorvidt smitterisikoen for en mand ved at modtage oralsex er større eller mindre end risikoen for at blive smittet pga. af et sprængt kondom?

En sådan statistik tror jeg ikke er lavet - har aldrig set en :) .... hvis du har en så vis mig den gerne.... 

Ellers - så kig på antallet af sprængte kondomer hos piger der aldrig dyrker usikker sex normalt kontra antallet af mega-blows hvor der er et par kunder pr vagt.... og så kig på hvilket tal der forholdsmæssigt er størst... 

hvor ville du lægge dine penge hvis du var statistiker ??? 

Bear skrev, for 1 minut siden:

Iøvrigt kunne jeg faktisk forestille mig at en mands risiko for at blive smittet ved at yde oral sex til en kvinde er temmelig meget større end hans risiko for at blive smittet ved at modtage oralsex. 

det kan jeg også.... hvorfor min holdning til oral-sex den vej er nøjagtig den samme som mega/super-blows så der er vi helt enige

Bear skrev, for 1 minut siden:

Det aktivt sikreste valg (som man iflg dit råd altid skal tage) er ikke at dyrke sex med andre end sin partner, medmindre vedkommende er OK med det. Mit bud er at din branche ville blive MEGET hårdt ramt hvis alle fulgte dit råd.

fabelagtig eskalering Bear.... det sikre valg er ikke at være utro.... blahhhhhh ....  men Eroguide er nu engang for mænd der har VALGT at være utro - så skal vi ikke holde os til den forudsætning...  så snakker vi allesammen om det samme... 

Når du en gang har valgt at være utro - så starter spillet..... og det er der Mike er lige nu.... han har valgt at prøve at være utro... 

Når man står DER!!! og når valget om at være utro ER truffet.... så har man værsgo at leve op til sit ansvar som partner og passe på den derhjemme MEST!!! muligt... 

Og jeg spørger igen..... hvordan kan det overhovedet være et spørgsmål at man først og fremmest passer MEST MULIGT på sin partners helbred når man gør noget (uanset hvad det egentlig er man foretager sig) ? 

Hvordan kan det på nogen måde forsvares at man - når man HAR valgt at være utro  - vælger at være det på en måde der øger risikoen for fysisk at skade sin partner derhjemme... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 1 minut siden:

korrekt - men når man kommer hjem og bekender kulør hvad tror du så HELST man vil sige ??? 

Skat - jeg har været dig utro - jeg gjorde ALT for at sikre mig fordi jeg ønskede at passe på dig,  men jeg var udsat for et uheld....  det var ikke med vilje - jeg gjorde virkelig alt hvad jeg kunne for at være forsigtig

ELLER

Skat - jeg har været dig utro og jeg gjorde bevidst noget jeg vidste jeg kunne blive syg af.... 

Hvilken en er værst Bear ??? hvad for en tror du med størst chance kan tilgives når vi er forbi tillidsbrud ect? 

En sådan statistik tror jeg ikke er lavet - har aldrig set en :) .... hvis du har en så vis mig den gerne.... 

Ellers - så kig på antallet af sprængte kondomer hos piger der aldrig dyrker usikker sex normalt kontra antallet af mega-blows hvor der er et par kunder pr vagt.... og så kig på hvilket tal der forholdsmæssigt er størst... 

hvor ville du lægge dine penge hvis du var statistiker ??? 

det kan jeg også.... hvorfor min holdning til oral-sex den vej er nøjagtig den samme som mega/super-blows så der er vi helt enige

fabelagtig eskalering Bear.... det sikre valg er ikke at være utro.... blahhhhhh ....  men Eroguide er nu engang for mænd der har VALGT at være utro - så skal vi ikke holde os til den forudsætning...  så snakker vi allesammen om det samme... 

Når du en gang har valgt at være utro - så starter spillet..... og det er der Mike er lige nu.... han har valgt at prøve at være utro... 

Når man står DER!!! og når valget om at være utro ER truffet.... så har man værsgo at leve op til sit ansvar som partner og passe på den derhjemme MEST!!! muligt... 

Og jeg spørger igen..... hvordan kan det overhovedet være et spørgsmål at man først og fremmest passer MEST MULIGT på sin partners helbred når man gør noget (uanset hvad det egentlig er man foretager sig) ? 

Hvordan kan det på nogen måde forsvares at man - når man HAR valgt at være utro  - vælger at være det på en måde der øger risikoen for fysisk at skade sin partner derhjemme... 

Prøv at læse Mike's indlæg igen, jeg læser det ikke som om at han har valgt at være utro, som jeg ser det, er han i overvejelsesfasen. Det var faktisk dig der fik det hele drejet over på risikoen for at han skulle blive smittet ved mega-fransk, hvilket iflg han selv er en af de helt store fantasier der får ham til at overveje at gå til en GP'er.

Så hvis du virkelig vil råde ham, og andre der måtte overveje utroskab, med baggrund i dine holdninger om sygdomsrisiko, burde dit råd til ham så ikke være at helt glemme udenomsægteskabeligt sex (GP'ere eller andre) og holde sig til konen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, Lige nu:

Prøv at læse Mike's indlæg igen, jeg læser det ikke som om at han har valgt at være utro, som jeg ser det, er han i overvejelsesfasen. Det var faktisk dig der fik det hele drejet over på risikoen for at han skulle blive smittet ved mega-fransk, hvilket iflg han selv er en af de helt store fantasier der får ham til at overveje at gå til en GP'er.

Så hvis du virkelig vil råde ham, og andre der måtte overveje utroskab, med baggrund i dine holdninger om sygdomsrisiko, burde dit råd til ham så ikke være at helt glemme udenomsægteskabeligt sex (GP'ere eller andre) og holde sig til konen?

Når man har fundet vej herind - så har man besluttet sig :) så handler det bare om tid... 

Og hvis det hele handler om den fantasi og intet andet... så er mit råd i stedet til ham "SNAK med konen og få hendes accept" ...  for hvis de kun knalder en gang om måneden lige op til hendes menstruation - så vil jeg mene at det er en mere farbar vej at snakke med sin partner...  helt seriøst. ... 

men det er absolut ikke sådan jeg læser hans indlæg - tvært om er det bare en af de store fantasier... han snakker selv om alm sex også hvilket underbygges af at de dyrker sex så sjældent. 

Jeg vil under ingen omstændigheder råde ham til at gå ud og dyrke mega og så bare krydse fingre og håbe på det bedste,... 

Jeg vil råde ham til en af 2 ting: 

1: drop ideerne om usikker sex - og så NYD!!!! resten.... og drop de fantasier der ikke kan gennemføres uden øget risiko sålænge din kone ikke ved hvad du laver 

eller

2: snak med fruen om det... og se hvad hun siger... og så forsøg at finde en løsning begge parter kan leve med og tag de konsekvenser der måtte være alt efter hvad du synes der betyder noget her i livet! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...