Hop til indhold
Klumb

Afsløring af useriøse kunder

Recommended Posts

Gæst

jeg har også været udefor en del useriøse kunder nogle hvor de skrev sms hele tiden og prøvede at gøre sig gode venner med mig og så til sidst hvor de spørge ad om de ikke kan få det til billigere pris hvor jeg så vælger at fortælle dem at de så må gå til en anden og så der efter blokere deres nummer så jeg slipper for dem igen og andre skriver eller ringer og bestiller tid men dukker så ikke op og det er spild af tid hvor en anden kunne have fået den tid i stedet for og de nummere som laver det blokere jeg også så jeg ikke får de opkald eller sms igen

Redigeret af Mille1997

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes faktisk ikke det er langt ude... 

nu handler annoncen om mails... hvis det havde været en liste over numre fra useriøse mænd der laver aftaler men ikke dukker op - så ville jeg synes det var en bedre ide - langt mere anvendeligt

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke se noget problem i at pigerne også arbejder lidt med anmeldelser af kunder. Naturligvis skal loven overholdes, og rigtige navne/fulde numre må ikke videregives. Men jeg mener ikke der er noget forkert/ulovligt i eks at skrive: '20652xxx - kom aldrig som aftalt'

Ret mig gerne hvis jeg tager fejl.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I alle årene i jobbet her, har jeg kun brugt ekstra bladet. kan tydeligt mærke i pigekollektivet ( Randers) hvis vi ikke har annonce i.. 

Jeg finder de gæster fra andre steder ret useriøse og ikke lige det klientel jeg ønsker som gæster ej heller i huset. Alle kan selvfølgelig ikke skæres over en kam men har jo lyttet til pigerne gennem årene og kan høre der er flere useriøse henvendelser når de udelukket anoncere der.. 

Når jeg selv kigger på siden, tænker jeg ikke Mmm lækkert, mange ret så frastødende billeder af div kvindelige nedere dele og andre i min verden  ikke så pæne kvinder, mange udenlandske og sikkert fake profiler og så de der 400 kr blow i bilen annoncer.. 

Nu får jeg nok hug men så fred være med det:-). Hver sin smag.. 

Knus line 

Redigeret af Line
Manglende ord..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cross-Eye skrev, for 38 minutter siden:

Jeg kan ikke se noget problem i at pigerne også arbejder lidt med anmeldelser af kunder. Naturligvis skal loven overholdes, og rigtige navne/fulde numre må ikke videregives. Men jeg mener ikke der er noget forkert/ulovligt i eks at skrive: '20652xxx - kom aldrig som aftalt'

Ret mig gerne hvis jeg tager fejl.. 

Ikke udover at man jo så kan ramme 999 andre uskyldige potentielle kunder ... og jeg tror stadigvæk det vil være på kant med loven selv om der er anvendt en delvis anonymisering ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/203257

 

Det er ik andet end et par dage siden at det her emne var oppe og vende på eg, men det link er faktisk lidt langt ude.. 

And how about guys paying their money for 1 hour and being thrown out after 15 minutes? How about giving calls, coming to the addresses and then no contact or I am tired today, how about not answering smses when you send them asking a simple question about price and service? How about speeding the guys to come quickly?

Maybe we should make a second list, dont you think?

 

Redigeret af nightwolf999

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
nightwolf999 skrev, for 4 minutter siden:

And how about guys paying their money for 1 hour and being thrown out after 15 minutes? How about giving calls, coming to the addresses and then no contact or I am tired today, how about not answering smses when you send them asking a simple question about price and service? How about speeding the guys to come quickly?

Maybe we should make a second list, dont you think?

 

Er Eroguide.dk ikke en stor liste af det du efterlyser..?

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Line skrev, for 28 minutter siden:

I alle årene i jobbet her, har jeg kun brugt ekstra bladet. kan tydeligt mærke i pigekollektivet ( Randers) hvis vi ikke har annonce i.. 

Jeg finder de gæster fra andre steder ret useriøse og ikke lige det klientel jeg ønsker som gæster ej heller i huset. Alle kan selvfølgelig ikke skæres over en kam men har jo lyttet til pigerne gennem årene og kan høre der er flere useriøse henvendelser når de udelukket anoncere der.. 

Når jeg selv kigger på siden, tænker jeg ikke Mmm lækkert, mange ret så frastødende billeder af div kvindelige nedere dele og andre i min verden  ikke så pæne kvinder, mange udenlandske og sikkert fake profiler og så de der 400 kr blow i bilen annoncer.. 

Nu får jeg nok hug men så fred være med det:-). Hver sin smag.. 

Knus line 

Erfaring fornægter sig ikke..:-)

Det kan man hverken snakke, læse eller købe sig til. Det er et unikt redskab i alle brancher.

I denne verden hvor "oplæring" er en by i Rusland, kunne det måske være en fordel at lytte lidt til dem der har været møllen igennem over lidt mere end et år eller to.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, 1 time siden:

Ikke udover at man jo så kan ramme 999 andre uskyldige potentielle kunder ... og jeg tror stadigvæk det vil være på kant med loven selv om der er anvendt en delvis anonymisering ...

Jeg ved at lovgivningen forbyder virksomheder at få oplyst de sidste 2 cifre i de numre som de ansatte ringer til. jeg ved godt at her er der tale om numre der ringes fra, men man fravælger jo anonymiteten når man viser sit nummer. 

Der er da også flere hjemmesider hvor man kan 'anmelde' numre for spam og/eller telemarketing. De oplyser jo rask væk alle 8 cifre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nightwolf999 skrev, for 2 timer siden:

And how about guys paying their money for 1 hour and being thrown out after 15 minutes? How about giving calls, coming to the addresses and then no contact or I am tired today, how about not answering smses when you send them asking a simple question about price and service? How about speeding the guys to come quickly?

Maybe we should make a second list, dont you think?

 

no offense... but arent you a day late and a dollar short with that idea....  that list is on this site...  what more do you want? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cross-Eye skrev, for 39 minutter siden:

Jeg ved at lovgivningen forbyder virksomheder at få oplyst de sidste 2 cifre i de numre som de ansatte ringer til. jeg ved godt at her er der tale om numre der ringes fra, men man fravælger jo anonymiteten når man viser sit nummer. 

Der er da også flere hjemmesider hvor man kan 'anmelde' numre for spam og/eller telemarketing. De oplyser jo rask væk alle 8 cifre.

Nej, det gør man faktisk ikke - i hvert fald ikke juridisk. Det kræver at man har givet udtrykkeligt tilsagn om at ens oplysninger må registreres.

At noget findes gør det jo ikke nødvendigvis lovligt ... og så skal man jo også lige huske at der skelnes mellem personlige oplysninger og virksomhedsoplysninger i denne forbindelse ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 51 minutter siden:

no offense... but arent you a day late and a dollar short with that idea....  that list is on this site...  what more do you want? 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal i dæleme lige holde op.

Når hjemmesiden har en anden endelse end dk, og er registreret udenbys, så kan den danske lovgivning rende og hoppe, hvis det ikke strider mod den gældende lovgivning i reg.landet.. 

De kan IKKE lukke domænet, de kan IKKE stoppe hjemmesiden, de kan IKKE en skid. Bare se på DSR, de har fået så mange domme i tror det er løgn.

De er da flintrende lige glade med den danske lovgivning.

Hvis der er nogen der skal overbevise mig  om noget andet, så vedlæg venligst dokumentation, tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...