Hop til indhold
Romeomand

Desiree i Vejle.

Recommended Posts

Har lige været et smut forbi Desiree, som huserer i Vedelsgade i Vejle.

Så de mange stjerner på Shemalewiki og tænkte, den nupper  jeg.

Havde booket en halv time og skulle ringe ti min. Før ankomst, ringede og sendte Sms i bunkevis, efter mange forsøg lykkedes det at melde min ankom og

Jeg blev lukket ind omme i gården. Værelset ligger i stue niveau i baggården og der er mørkt og meget varmt.

Desirée tog i mod i meget høje hæle og en stram kjole,lignede meget godt billederne på wiki,  jeg gik på toilettet og fik mig vasket, og blev modtaget igen med et kram, afleverede en lille flaske, og vi nussede lidt stående.

Hun kunne som beskrevet på Wikien meget godt lide at få slikket numse og opfordrede mig indtrængende til det.

Som sag så gjort, efter ca. 10, 15 min med 69, ville jeg gerne komme til anal og fik rullet hylster på, knaldede lidt i doggy og missionær, jeg spurgte om hun kunne komme og fik straks at vide at det var mod xtra betaling. Derfra tænkte jeg kun på at knalde hende hårdt i numsen og blive færdig.... og det gjorde jeg så... Blev lidt negativ....

Oplevelsen var meget professionel uden egentlig varme, hun er høj, Ca.  175 plus 10 cm hæle, og så kiggede vi hinanden i øjnene. 

Lille pik, 10-12 cm. Vil jeg tro,  ville gerne knalde mig, men nej tak til det, er ikke passiv, desværre.

Gode bryster af silicone, som man godt må slikke, ingen kys på mund overhovedet.

Min pik bliver altså ikke 100 % hoar,og liderlig, når det foregår på denne facon. Ikke rigtig nogen Xfaktor.

Fra den dårlige service med mange opringninger, til det mørke og meget varme rum til det at der kommer xtra betaling på noget jeg normalt får med for en tusse...

Jeg synes at 1000 for en halv time er en fin betaling for den ydelse, så skal der også leveres,, 

Har lige besøgt Gina, også i trekantområdet,  en mere varm og personlig oplevelse, men en person der var / blev rigtig liderlig efter 15 min... måske er jeg mest til

Små varme smilede asiater..... Désirée er fra Equador.... bor i Milano, bonusinfo. ...

Romeomand. 

 

Redigeret af Romeomand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...