Hop til indhold
Gæst

GANGBANG m. 18 årig pige i Vejle , tirsdag d. 8. marts - analsex og sex uden kondom - BEMÆRK FLYTTET FRA DEN 3.

Recommended Posts

Gæst

Jeg kan se at arrangementet er blevet flyttet, og så er overskriften på tråden jo forkert, så jeg tænkte at det måtte være bedst med en ny tråd eller????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Trofast,

Det var nu ikke en reklame (jeg skriver ikke navne eller linker heller ikke til andre arrangementer), men en bemærkning at nogen af mulige deltager kunne allerede være tilmeldt til en af de andre arrangementer som er på samme dage og tidspunkt. 

Nu når denne arrangement er flyttet, så kunne de har valgt en bedre/anden dato for både deres og mulige deltagernes fordel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg synes at det er træls at folk skal lave reklame for andre gb eller for deres eget gb kan ikke være venlige at oprette jeres egne tråde til det i stedet for at ødelægge det her som det andet blev ødelagt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
skrev, den 2/3/2016 at 15:12:

Kære Trofast,

Det var nu ikke en reklame (jeg skriver ikke navne eller linker heller ikke til andre arrangementer), men en bemærkning at nogen af mulige deltager kunne allerede være tilmeldt til en af de andre arrangementer som er på samme dage og tidspunkt. 

Nu når denne arrangement er flyttet, så kunne de har valgt en bedre/anden dato for både deres og mulige deltagernes fordel. 

igen.. du reklamere med det da du nævner det og det er ikke cool ikke i en tråd hvor folk sikkeret gerne vil deltage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har måttet slette et par reklamestunts i denne tråd - vil gøre opmærksom på at yderligere afsporing vil medføre advarsler og evt. karantæne

vh Q

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trofast skrev, den 4/3/2016 at 07:19:

Hej Mille - morgenfrisk kan jeg se - jeg glæder mig til på tirsdag

jamen godmorgen

ja jeg er altid morgen frisk (sådan da) hehe

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40
skrev, den 2. marts 2016 at 15:12:

Kære Trofast,

Det var nu ikke en reklame (jeg skriver ikke navne eller linker heller ikke til andre arrangementer), men en bemærkning at nogen af mulige deltager kunne allerede være tilmeldt til en af de andre arrangementer som er på samme dage og tidspunkt. 

Nu når denne arrangement er flyttet, så kunne de har valgt en bedre/anden dato for både deres og mulige deltagernes fordel. 

Jeg tror nu,at alle piger der arrangerer gangbang orienterer sig imod om der er andre arrangementer samme dag, MEN det afhænger jo også af hvornår pigen kan - ofte har man andet arbejde eller beskæftigelse ved siden af, og så er det jo med at benytte de fridage man har.

Det er klar at man som arrangør gerne vil have en dag hvor der ikke er andre gangbangs  i nærheden, for at sikre et godt deltagerantal ... så der er nok ofte en god grund til at den dag det bliver afholdt - ja det er der man kan ....

snip snap snude ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MM40 skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror nu,at alle piger der arrangerer gangbang orienterer sig imod om der er andre arrangementer samme dag, MEN det afhænger jo også af hvornår pigen kan - ofte har man andet arbejde eller beskæftigelse ved siden af, og så er det jo med at benytte de fridage man har.

Det er klar at man som arrangør gerne vil have en dag hvor der ikke er andre gangbangs  i nærheden, for at sikre et godt deltagerantal ... så der er nok ofte en god grund til at den dag det bliver afholdt - ja det er der man kan ....

snip snap snude ...

så er den historie ude.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bemærkede lige at der er kommet et telefon nummer på annoncen - og nu vil jeg i seng....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trofast skrev, for 20 timer siden:

så er du garanteret også klar til i morgen.... det skal nok blive fedt

jaaa.. glæder mig til senere og jeg er frisk og udhvilet og er en frækkert.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en rigtig god time hos dig Mille. ærgerligt at du skulle have en dårlig oplevelse også. Men du var rigtig lækker og kunne bevise at en pige på 19 kan klare det også.

V.h. Peter-6   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja men så var alt OK i går, hvor mange deltog og er der flere der vil skrive lidt om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

NU var jeg der ikke hele dagen igår, men de to timer jeg var der var der 5 mænd ialt ...

Jeg tror den dårlige oplevelse der refereres til, var at en enkelt mand kom til at tage Mille for hårdt analt hvilket gjorde ondt. Så der var en pause på 15 min hvor hun sundede sig. Jeg overhørte at hendes "hjælper" spurgte om de skulle stoppe "mens legen var god" men Mille ville gerne fortsætte. Tror faktisk hun blev spurgt om det af flere omgange. Men da hun gik igang igen var det igen med smil & støn :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det der skete var, at der var en der bare pressede sig for hårdt op analt, og der stod i annoncen det skulle være forsigtigt, og det gjorde jo virkelig ondt, fordi jeg ikke er super glad for det, og jeg kunne ik rigtig noget lige der, og var tæt på at aflyse men ville da ikke skuffe de andre fyre på nogen måde, de havde jo ik gjort noget forkert, håber bare ham der ødelagde det, håber jeg tænker sig om inden han gør det næste gang, ikke alle piger er vant til anal vil jeg dog lige sige, taak til dem der gav mig en god og fræk oplevelse igår, jeg hyggede mig selvom der lige kom en dårlig oplevelse, som jeg nok skal komme mig over, men tager desværre lang tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Håber i har fået en snak med vedkommende ,der mangler tydeligvis pli :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg kom ind i et andet værelse så ved ikke hvad der skete, men han var væk da jeg kom ud igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...