DDT 2 Skrevet 2. Marts, 2016 Hejsa er der nogen her inde der ved om Ellen nogensinde kommer tilbage, eller er hun stoppet helt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klaphans 32 Skrevet 2. Marts, 2016 Så vidt vides, er hun swinging London Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 285 Skrevet 2. Marts, 2016 Hun burde fratages sit pas, tvangsflyttes til Århus. Allerhelst tæt på min seng Hun er SAVNET 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Marts, 2016 Hun er i Brasilien. Men jeg mener hun kommer tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Marts, 2016 Ipoh: Aalborg er et meget bedre sted for hende at være. Og det ville gøre det meget nemmere, for mig at give hende et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shemale-eater 128 Skrevet 6. Marts, 2016 Hun er rigtig nok på ferie i Brasilien, men sagde (i december), at hun ville komme tilbage til maj... så der går nok mindst to måneder endnu... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 510 Skrevet 9. Marts, 2016 Alle snakker om ellen. Håber godt nok hun kommer tilbage så jeg kan prøve at blive gennem kneppede og få en full size protein shake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 285 Skrevet 9. Marts, 2016 LOVER BY CHOICE skrev, for 4 timer siden: Alle snakker om ellen. Håber godt nok hun kommer tilbage så jeg kan prøve at blive gennem kneppede og få en full size protein shake Altså.. Hvis du bliver lige så imponeret som jeg blev.. så bliver du (også ) afhængig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 10. Marts, 2016 LOVER BY CHOICE skrev, for 9 timer siden: Alle snakker om ellen. .. og der er i dén grad noget om snakken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Marts, 2016 Argent skrev, den 10/3/2016 at 03:11: .. og der er i dén grad noget om snakken ....."Ellen levere pakken". Sorry kunne ikke dy mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thefan 3 Skrevet 7. April, 2016 Efterhånden osse den eneste der er noget værd i Kbh desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg