Hop til indhold
Graylord

Molly i Kolding

Recommended Posts

Har i lang tid fulgt råd og vejledninger herinde og føler nu at det er ved at være min tur til at give en anmeldelse.

 

http://www.kysseglademolly.dk

Havde en fredag formiddag fornøjelsen af at besøge Molly. 

Hun er virkelig en éner. Fra jeg kom til jeg gik følte jeg mig virkelig i centrum. Masser af skønne kys, blow, slikkerier og dejlig og indlevende sex. 

Som hun selv skriver, er hun ikke en lille petit sag men hvor er hun dog skøn, hvis man kan lide en pige med former, selvtillid, godt humør og nærvær, er der ikke noget at være i tvivl om; hun er den rigtige!

Dejligt besøg jeg kan leve højt på længe (til jeg får råd til et nyt besøg ;-) ) klart et af mine bedste...!!

Kys til dig Molly!!

Kh Graylord.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Og et stort kys lige tilbage igen!! 

Tusind tak for de skønne ord og for en dejlig hyggetime og hyggesludderen til sidst :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det lyder som en rigtig dejlig dag mon har noget imod yngre person. Som mig på 26 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos Molly føler man sig virkelig velkommen. Her er der ingen hastværk - hun er bare rigtig sød.

Molly er altid behjælpelig, hvis man har et problem. Forleden havde Riesenschwanz lige købt et par nye cowboybukser Levis 501 og netop hjemkommet poserede han selvsikkert foran spejlet. Hvad var der lige sket? Der var kommet en stor bule i model 501.

Kontaktede Molly og et par dage efter var det problem løst. Jeg forlod Molly helt - helt glat, uden antydning af noget som helst. Pist væk. Den kvinde, hun kan trylle.    

 

Redigeret af Riesenschwanz
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

De bukser burde kunne byttes på garantien, Raisen...:? ikke at jeg ikke forstår din løsning, den havde jeg også selv været glad for...!!! :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...