Hop til indhold

Recommended Posts

Var et smut i Kbh. og havde kun et par timer i overskud, så valget faldt på http://www.thaigoldfinger.dk/ som lå lige i nærheden af hvor jeg befandt mig. Jeg ringede i forvejen og bestilte tid til en times massage. Da jeg kom til stedet var der låst så jeg ringede på - aka - man står og venter midt på Gammel Kongevej midt i myldretiden :-? Nå, der blev åbnet og jeg blev mødt af en ganske nydelig slank sag på 28 år (spurgte senere). Valget faldt på oliemassage til 350,- for en time. Lokalerne var rigtig nydelige og jeg blev ført ind i et lukket rum med en stor seng dækket af et håndklæde. Hun forsvandt et par minutter og jeg smed tøjet og lagde mig til rette på maven. Hun kom ind igen, men denne gang kun iført en lille top og et par meget små shorts - yes tænkte jeg! Der må være mulighed for ekstra :razz: Pigen der hedder Nina (det er vist blevet et populært navn) var rigtig sød og charmerende på den naturlige måde, men massagen var mildest talt kedelig men en anelse pirrende må jeg indrømme. Da jeg vendte mig om spurgte hun så (endelig) om banditten skulle massages - jo tak! spurgte om mere var muligt men det var det ikke. Et kvarter senere stod jeg igen på gammel Kongevej 650,- fattigere og en anelse skuffet efter et noget mekanisk HJ. Anyway, lækker tøs, Lækre lokaler (hvis man ser bort fra den in-diskrete indgang), kedelig massage og mekanisk HJ. Kommer nok ikke igen.

Stedet 9/10 (hvis man ser bort fra indgangen som er på befærdet vej)

Pigen 8/10 (virkelig sød)

Massagen 3/10

HJ 4/10

/CS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Kommer der kun når det skal være hurtigt og frækt. Mange derinde giver nu hele pakken, og mange af dem ser ret godt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
carsve skrev, for 11 timer siden:

 Et kvarter senere stod jeg igen på gammel Kongevej.....

Forhåbentlig et kvarter EFTER at du havde vendt dig:eek:......................eller hva???

Del dette indlæg


Link til indlæg
dråben skrev, for 4 timer siden:

Forhåbentlig et kvarter EFTER at du havde vendt dig:eek:......................eller hva???

jo selvfølgelig. Hele seancen varede en hel time 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos Goldfinger for ca. 4 måneder siden til en times oliemassage og pigen som var var i midten af 30érne lukket for alt. Ikke engang et hj kunne hun overtales til. Syntes ligesom at navnet på butikken indbyder til hj.... :-( 

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Thailovers.

Jeg har også haft en mindre spændende oplevelse på Thai Goldfinger på Gammel Kongevej. Læs gerne nedenstående anmeldelse/tråd INDEN, at I besøger stedet.

 

Jeg besøgte http://www.thaigoldfinger.dk for en uges tid siden. Det har været et af mine favoritsteder. Jeg har stort set aldrig brugt mellem 2000-4000 kr alt afhængig af kvaliteten af pigen/pigerne. Nogen gange har jeg haft prøvet flere, hvis de er meget "nærige" med berøring. Nok om det.

Man søger jo på et eller plan en GF oplevelse, og som sagt er jeg villig til at betale for eventuelt flere timer eller godt med knaster. Dog må jeg sige, at de er faldet af på den ved sidste besøg.

Jeg ringer på klokken. En faktisk ok lækker thai dame lukker op. Hun henviser mig til mit "sædvanlige rum". Spørger hvad jeg gerne vil have. Spørger hende, hvad hun anbefaler :-)

Det er så lidt op til dem, men 9 ud af 10 gange vælger de selvfølgelig det dyreste på menukortet, som var b2b for 900 kr for en time. Ok siger jeg så. Spørger om jeg kan få en øl, det manglede da bare til de priser. Så kommer hun ind og går i gang, som var hun en robot. Jeg slukker totalt på sådan en intro. Spørger om jeg må røre hende. Hun siger "How much you pay".

Jeg spørger ok, hvis jeg skal lave bom bom osv.Hvad prisen så er. Husk jeg har allerede betalt 900 kr. Hun siger 1000 kr. for bam bam. Spørger om  jeg må kysse hende forovejen og forneden. "NO" siger hun. Ok jeg nøjes med b2b for de 900 kr. og tager hen et andet sted med resten af mine penge. Stedet er spild af penge. 0 stjerner herfra. Brug jeres penge et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...