Hop til indhold

Recommended Posts

Jag vet inte var jag ska lägga denna tråden men den passar nog bäst här.  Jag tror aldrig jag har sett ett liknande utbud i Köpenhamn på länge. Just nu har vi ett antal piger som jag vet har fått OK anmeldelser och som ser bra ut enligt mig....inga fakebilder. Så lite tips till er som är osäkra helt enkelt. Ingen rangordning

Nicky

Alina

Michel såg jag idag och hör till Amagerteamet

Pamela

Helena

Luna

Joy

Yren

Timea

Samanta

 

Mvh Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Hej Loppan,

Jeg har læst i andre indlæg, at Joy burger fake billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 1 time siden:

Hej Loppan,

Jeg har læst i andre indlæg, at Joy burger fake billeder.

Det har du alldeles rätt i, fel av mig. Men hon har en kropp som motsvarar iallafall :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 3 timer siden:

Jag vet inte var jag ska lägga denna tråden men den passar nog bäst här.  Jag tror aldrig jag har sett ett liknande utbud i Köpenhamn på länge. Just nu har vi ett antal piger som jag vet har fått OK anmeldelser och som ser bra ut enligt mig....inga fakebilder. Så lite tips till er som är osäkra helt enkelt. Ingen rangordning

Nicky

Alina

Michel såg jag idag och hör till Amagerteamet

Pamela

Helena

Luna

Joy

Yren

Timea

Samanta

 

Mvh Loppan

Nogen der har været hos Nicky og som kan sige om brysterne er ægte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tack! Kommer förbi KPH ikväll så det här var ju perfekt timat loppan ;-) hur skulle topp 3 se ut för dig loppan? 

 

Jag har tittat lite på sibell också...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 7 timer siden:

Nogen der har været hos Nicky og som kan sige om brysterne er ægte?

Det är sicillisar har jag läst...." Jeg kom ind i lejligheden. Og hun er sindssygt lækker!!! Smuk ansigt og den strammeste krop med store sili-kasser. "

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smatte skrev, for 55 minutter siden:

Tack! Kommer förbi KPH ikväll så det här var ju perfekt timat loppan ;-) hur skulle topp 3 se ut för dig loppan? 

 

Jag har tittat lite på sibell också...

 

Smatte - jag har inte besökt alla dessa, men läst mig till en del bra anmeldelser, men för mig är top 3 dessa.

1. Alina - Hon har den mest perfekta kropp jag nånsin stött på. Hennes bröst är scilicon men väldigt välgjorda och inga fula ärr. Hon är vältränad och det finns inte en tillstymmelse till fet på hennes kropp, men hon är inte heller skinny. Hon har en tight fisse och ger en bra service. Sen vet jag inte om vi klickar 100% då hon nog tycker jag är för stor för henne.....men men....en klar förstaplats ändå.

2. Helena - Världens sötaste leende och mycket vackra ögon....hon är fantastiskt vacker. Vi hade riktigt skön sex och jag tror hon njöt lika mycket som jag, men det kan ju vara kemi. Mycket bra service och något mer kurviga former jämfört med Alina. 

Joker  - Som jag ej besökt men har på min bucketlist är Nicky. Hon har fått lite varierade anmeldelser men verkar ha tagit till sig den feedback som varit, vilket är ett gott tecken.Sanslöst vacker och ett par perfekta bröst.....man tänker tillbaks på Bo Derek :D 

Outsider - Såg även Michel på väg hem från gymmet när jag va hos Alina. Hon var mycket vacker och är kanske lite mer kurvig om man ser på bilderna. Det konstiga är att de plockar fram bilder där de är som mest spacklade (målade) enligt Östeuropeiskt "mode" vilket inte riktigt passar min smak. När jag såg henne så liknade hon bilden med den svart/vit randiga tröjan, och där är hon ju riktigt smuk :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tack för rekommendationerna! Jag är rätt stor också och gillar inte alls när tjejer är tighta där nere, för det är inte så kul att köra med halva inne... Men förutom det verkar ju alina värt ett besök bara för att spana in kroppen!

vi borde sätta upp ett Sverige vs Danmark gång Bang ikväll låter det som :-) det skulle nog gå som EM-kvalet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, nu har jag varit hos Nicky också. Se anmeldelse. :D minst lika bra som Alina, fast på sitt sätt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...