Hop til indhold
HamDerZ

Unge Thaipiger - B2B/BJ/HJ Odense/Svendborg?

Recommended Posts

Hej venner.

 

Da jeg lige er flyttet til Svendborg kunne jeg godt tænke mig at vide, om der er nogle steder i Svendborg/Odense områder hvor de ikke er 40+, men nogle unge flotte piger? :) som tilbyder B2B/BJ/HJ.

 

Mvh. HamDerZ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan godt glemme at finde noget Thai i Svendborg som tilbyder disse ydelser, men bortset fra det, så velkommen til byen :)

I Odense er der mange der er glade for 123 massage og Rugårdsvej 242. De har alt hvad du ønsker, både alder og ydelser :)

Unge flotte piger...hmmm....måske ikke hvis du vil ha modeller på 21 :P

https://annoncelight.dk/showad/202311 her er måske noget :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med T.Hansen, du skal som minimum til Odense for at finde det du søger.

Men pigerne i Fredericia er lige en tak kønnere. Du kan finde anmeldelser af dem under Jylland. Jeg har allerede besøgt Sun og skal snart have prøvet Bee.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan helt sikkert betale sig, at køre det lille ekstra stykke over broen til Fredericia.

Se i øvrigt min anmeldelse af Bee i Fredericia som Den Lange hentyder til:

Fatter virkelig ikke, at de kan være så priviligerede i Fredericia mht. til thaipiger, når de fleste thai på fyn er omkring de fyrre???

De giver sikkert en udmærket massage, men det gør det unægteligt noget sjovere når pigen også ser godt ud og nyder det hun gør ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

 

""  Fatter virkelig ikke, at de kan være så priviligerede i Fredericia mht. til thaipiger, når de fleste thai på fyn er omkring de fyrre???

De giver sikkert en udmærket massage, men det gør det unægteligt noget sjovere når pigen også ser godt ud og nyder det hun gør ;)""

 

Nu vil jeg da nok lige påstå at der er en del af dem på over 40 som rigtig godt kan li det de laver og nyder det i fulde drag Så det er en fryd at høre og mærke :) ..

VH 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...